Рационал бөлшектердің қосындысы мен айырымына есептер шығару.
Сабақтың тақырыбы: Рационал бөлшектердің қосындысы мен айырымына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік
- Бөлімдері бірдей және әр түрлі рационал өрнектерді қосуға және айырымын табуға үйрету. Есептер шығару дағдысын қалыптастыру.
- Дамытушылық
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық қабілетін дамыта отырып баланы қоғамға бейімдеу.
- Тәрбиелік
- Оқушыны ұлттық рухта тәрбиелеп, қоғамдағы жаңалықтармен байланыстыра отырып, пәнге қызығушылығын арттыру, оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Пәнаралық байланыс: Тарих, информатика.
Оқытудың техникалық құралдары: Интерактивті тақта, Слайдтар, математикалық ілме қағаздар, сызбалар.
Сабақтың жоспары:
- Ұйымдастыру және мақсатты айқындау.
«Қазақ халқы талантты халық, біз математика мен механикадан дүние жүзі ғалымдарының назарын өзімізге аударуға тиіспіз. »
О.А.Жәутіков
Өрнкетер |
Бүтін |
Бөлшек өрнекөөрнектер |
Рационал өрнектер |
- Үй тапсырмасын тексеру. (сұрақ жауап арқылы) №518(2,4), №519 (2,4),
№520( 2,4)
1.Бөлімдері бірдей рационал бөлшектер қалай қосылады?
2.Бөлімдері бірдей рационал бөлшнктердің айырымы қалай табылады?
3.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектер қалай қосылады?
4.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектердің айырымы қалай табылады?
- Теңдік дұрыс па?
I топ
II топ
III топ
- Кітаппен жұмыс №523(1,2,3), №524(1,2,3), №526(1,2,3)
1.
2.
3.
4.
- Логикалық сұрақтар
- Қолымызда он саусақ бар. Он қолда неше саусақ бар?
- Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де алтыға тең. Ол қандай сандар?
- 555555 саны 3 пен 5- ке бөліне ме?
- Қаламсап дәптерден қымбат,ал қарындаш қаламсаптан арзан. Қайсысы қымбат дәптер ме әлде қаламсап па?
- Төрт қойдың неше аяғы бар?
- Аңаш үстінде жүз торғай отырады.Аңшы он торғайды атып алады.Торғайдың қоншасы қалады?
- Суретте әр шаршының екеуі боялған?
- «Жалғасын тап»
- 1.
2. 2. - 3.
- 4.
- 5.
- 6.
- 7.
- «Қызықты эстафета» ойыны Бұл ойында әр топқа парақшалалар таратылып, әрбір оқушы бір есепті екі минутта шығарып аты жөнін жазып келесі оқушыға беріп отырады. Жауабын интерактивті тақтадан тексереді.
Iтоп
1 | Аты— жөні: Жауабы : | |
2 | Аты— жөні: Жауабы: | |
3 | = | Аты- жөні: Жауабы: |
4 | Аты- жөні: Жауабы: | |
5 | 25- = | Аты- жөні: Жауабы: |
6 | 25- = | Аты- жөні: Жауабы |
II топ
1 | Аты- жөні: Жауабы: | |
2 | Аты- жөні: Жауабы: | |
3 | Аты- жөні: Жауабы: | |
4 | Аты- жөні: Жауабы) | |
5 | Аты- жөні: Жауабы: | |
6 | Аты- жөні: Жауабы
|
IIIтоп
1 | Аты- жөні: Жауабы: | |
2 | Аты- жөні: Жауабы: | |
3 | 1-27 = | Аты- жөні: Жауабы: |
4 | Аты— жөні: Жауабы | |
5 | 49- | Аты- жөні: Жауабы: |
6 | Аты- жөні: Жауабы: |
8.Бағалау.
«Рефлексия»
Не білдік? Не түсіндік?
Оқушылар жауабы:
«Тыңдағанымды – ұмытпаймын,
Көргенімді – есімде сақтадым,
Қолыменістегенімді-түсіндім»
9.Үй тапсырмасын беру. №523 (4), №524(4), №525(4,5,6,7,8), №526 (4,5,6).
Қосымша есеп. Келесі санды тап.
+ = 12
+ = 9
+ =?