Рационал бөлшектердің қосындысы мен айырымына есептер шығару.

Сабақтың тақырыбы:  Рационал бөлшектердің қосындысы мен айырымына  есептер шығару.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік
  • Бөлімдері бірдей және әр түрлі рационал өрнектерді қосуға және айырымын табуға  үйрету. Есептер шығару дағдысын қалыптастыру.
  1. Дамытушылық

Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық қабілетін дамыта отырып баланы қоғамға бейімдеу.

  1. Тәрбиелік
  • Оқушыны ұлттық рухта тәрбиелеп, қоғамдағы жаңалықтармен байланыстыра отырып, пәнге қызығушылығын арттыру, оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ.

Сабақтың түрі: Сайыс  сабақ.

Пәнаралық байланыс:  Тарих,  информатика.

Оқытудың техникалық құралдары: Интерактивті тақта, Слайдтар, математикалық ілме қағаздар, сызбалар.

Сабақтың жоспары:

  1. Ұйымдастыру және мақсатты айқындау.

 

«Қазақ халқы талантты халық, біз математика мен механикадан дүние жүзі ғалымдарының назарын өзімізге аударуға тиіспіз. »

О.А.Жәутіков

Өрнкетер
Бүтін
Бөлшек           өрнекөөрнектер
Рационал өрнектер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Үй тапсырмасын тексеру. (сұрақ жауап арқылы) №518(2,4), №519 (2,4),

№520( 2,4)

1.Бөлімдері бірдей рационал бөлшектер қалай қосылады?

2.Бөлімдері бірдей рационал бөлшнктердің айырымы қалай табылады?

3.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектер қалай қосылады?

4.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектердің айырымы қалай табылады?

 

 

 

  1. Теңдік дұрыс па?

I топ

 

II топ

III топ

 

  1. Кітаппен жұмыс №523(1,2,3), №524(1,2,3), №526(1,2,3)

 

1.

2.

3.

4.

 

 

  1. Логикалық сұрақтар
    1. Қолымызда он саусақ бар. Он қолда неше саусақ бар?
    2. Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де алтыға тең. Ол қандай сандар?
    3. 555555 саны 3 пен  5- ке бөліне ме?
    4. Қаламсап дәптерден қымбат,ал қарындаш қаламсаптан арзан. Қайсысы қымбат дәптер ме әлде қаламсап па?
    5. Төрт қойдың неше аяғы бар?
    6. Аңаш үстінде жүз торғай отырады.Аңшы он торғайды атып алады.Торғайдың қоншасы қалады?
    7. Суретте әр шаршының екеуі боялған?

 

 

 

 

 

  1. «Жалғасын тап»

 

  1. 1.
    2.                                    2.
  2. 3.
  3. 4.
  4. 5.
  5. 6.
  6. 7.

 

 

 

  1. «Қызықты эстафета» ойыны Бұл ойында әр топқа парақшалалар таратылып, әрбір оқушы бір есепті екі минутта шығарып аты жөнін  жазып келесі оқушыға беріп отырады. Жауабын интерактивті тақтадан тексереді.

 

Iтоп

1Атыжөні:

Жауабы :

2Атыжөні:

Жауабы:

3=Аты- жөні:

Жауабы:

4Аты- жөні:

Жауабы:

525- =Аты- жөні:

Жауабы:

625- =Аты- жөні:

Жауабы

 

 

 

II  топ

1Аты- жөні:

Жауабы:

2Аты- жөні:

Жауабы:

3Аты- жөні:

Жауабы:

4Аты- жөні:

Жауабы)

5Аты- жөні:

Жауабы:

6Аты- жөні:

Жауабы

 

 

IIIтоп

1Аты- жөні:

Жауабы:

2Аты- жөні:

Жауабы:

31-27 =Аты- жөні:

Жауабы:

4Атыжөні:

Жауабы

549-Аты- жөні:

Жауабы:

6Аты- жөні:

Жауабы:

 

8.Бағалау.

«Рефлексия»

Не білдік?        Не түсіндік?

Оқушылар жауабы:

«Тыңдағанымды – ұмытпаймын,

Көргенімді – есімде сақтадым,

Қолыменістегенімді-түсіндім»

 

9.Үй тапсырмасын беру. №523 (4), №524(4), №525(4,5,6,7,8), №526 (4,5,6).

Қосымша есеп. Келесі санды тап.

+              = 12

 

 

+                = 9

 

 

+                =?