«РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ» ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ 7 СЫНЫП
«РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ»
ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ
7 СЫНЫП
Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып бойынша жинақтау, жүйелеу
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Мотивация | -Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма? -«Көгіл-күй» стратегиясы. Бастаймыз. | Амандасады.Сұрақтарға жауап береді.
Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды. |
Топқа бөлу | -Қазір мен сіздерге карточка таратамын, ондағы есептерді ауызша шешесіңдер. Бөлу амалан орындағандар 1 топ, көбейтуді орындағандар-2 топ. | Карточкадағы есептерді шығарады, топқа бөлінеді, жайғасып отырады. |
Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою. | -Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен көбейту мен бөлуді орындадық?
-Дұрыс бүгінгі сабағымыз қайталау сабағы. «Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу». Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар? | Өз пікірлерін, ойларын айтады. (мүмкін жауап сабағымыздың тақырыбы-бөлшектерді көбейтуді және бөлуді қайталау) -рационал өрнектерді түрлендіру, яғни оларға көбейту және бөлу амалдарын қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның бірінші шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу. |
Үй жұмысын тексеру | Үйге не берілді?
Оны біз «Сәйкестік» стратегиясы арқылы тексереміз Сәйкестік тест 1. a2-b2= 1. a3-3a2b+3ab2-b3 2. (a-b)2= 2. (a-b)(a+b) 3. (a+b)2= 3. (a-b)(a2+ab+b2) 4. (a-b)3= 4. a2-2ab+b2 5. (a+b)3= 5. a3+3a2b+3ab2+b3 6. a3-b3= 6. a2+2ab+b2 7. a3+b3= 7. (a+b)(a2-ab+b2) | Қысқаша көбейту формулаларын қайталап келу
Тест орындайды
|
Практикада қолдану -пирамида
-оқулықпен жұмыс (топпен) | «Пирамида» стратегиясы Осы стратегияны сіздер білесіздер. Оқулықтың 128 бетін ашамыз № 553 1 топ – 1, 3, 5. 2 топ – 2, 4, 6. Дұрыс жауаптар арқылы тексереді
| Оқушылардың мүмкін критерийлері: Орындарында топпен орындайды «Бармақ» стратегиясы |
Сергіту сәт | Логикалық тапсырма беріледі. 2 мин | Логикалық тапсырманы шешуге әрекет жасайды. |
Қорытынды | -Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға кошейік. -Информатика пәнін есімізге түсірейік. -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер? -Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін «Интеллект-карта» арқылы құрастырайық . «Интеллект-картаны» қорғау |
Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)
Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді |
Шағын тест. Нашар үлгерген оқышылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады ТЕСТ 1. а) в) с) 1 2. а) в) с) 3. а) в) с) 4. а) в) с) | Тест тапсырмаларын орындайды
Топ басшылар тексеріп, бағалайды. | |
Рефлексия
| «Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл жилек –сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері-сіздердің білімдеріңіз. Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз. | Алмаларға сабақты менгердім, қиналамын, менгерген жоқпын деп жазып жапстырады. |
Бағалау | Ал енді топтардың лидерін тыңдайық | Топтың лидері өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады |
Үй жұмысы | №558, тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындап әкелу | Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі |
Сау болыңыздар | Сау болыңыз |