«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №1 бақылау жұмысының элементтік талдауы Геометрия. 8 – сынып
«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №1 бақылау жұмысының
элементтік талдауы
Геометрия. 8 – сынып
№ | Мазмұны | Білімін көрсету | Білімін қолдану | Білімін интеграция— лау |
1 | Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасын таба білу, косинустың анықтамасын қолдананып сүйір бұрышты таба білу | Тік бұрышты үшбұрыш тың катеттері a = 9 және b=40 берілген. Осы үшбұ рыштың гипотенузасын және сүйір бұрыштарын табыңдар. | ||
2 | Пифагор теоремасын қолдана білу | Тік бұрышты үшбұрыш тың катеттері 6см және 8см – ге тең, гипотену засын табыңдар. | ||
3 | Косинусы бойынша бұрышты сала білу | Косинусы — ге тең бола тын бұрышты салыңдар | ||
4 | Нүктелердің ара қашықтығын таба білу | Төбелері А (4; 1), В (0; 4), С (-3; 0) және D (1; -3) нүктелерінде жатқан АВСД төртбұрышының квадрат екенін дәлелдеңдер | ||
5 |
Тік бұрышты үшбұрыштың 30̊ — қа қарсы жатқан катетін таба білу;
|
60̊ — қа қарсы жатқан катет b – ға тең. Тік бұрышты үшбұрыштың екінші катетін табыңдар | ||
6 | Тік бұрышты үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын табу | АВС үшбұрышында С бұрышы 90̊ — қа тең, ал СD мен АВ өзара перпендикуляр. АD = 3 м, АС = 5 м деп алып, үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын табыңдар.
|
«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №2 бақылау жұмысының
элементтік талдауы
Геометрия. 8 – сынып
№ | Мазмұны | Білімін көрсету | Білімін қолдану | Білімін интеграция— лау |
1 | Тік бұрышты үшбұрыштың синусының, косинусының және тангенсінің анықтамаларын қолдана білу | Тік бұрышты үшбұрыш тың катеті а = 3 см және оған қарсы жатқан бұры шы α = 30̊ берілген. Оның барлық белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табыңдар | ||
2 | 30̊ , 45̊ , 60̊ бұрыштырдың синусын, косинусын, танген сін, котангенсін таба білуі | Есептеңдер: 6 sin 30̊ + 3 ctg 60̊ — -2 cos 45̊ | ||
3 | sin²x + cos²x = 1 тепе-теңдігін өрнекті ықшамдау барысында қолдана білу | Өрнекті ықшамдаңдар: cos² x + (1 – sin² x)
| ||
4 | sin²x + cos²x = 1 қатынасын пайдалана отырып, косинус тың белгілі мәні арқылы си нустың мәнін және керісін ше синустың мәні арқылы косинустың мәнін есептеу, тангенстің жәнекотангенстің анықтамаларын қолдана білу | Егер cos α = болса, онда sin α , tg α және ctg α – ны табыңдар | ||
5 | Гипотенуза мен бір сүйір бұрыш арқылы гипотенузаға түсірілген биіктікті және бұрыштарды есептеу
| Тік бұрышты үшбұрыш тың гипотенузасы с = 15 см және сүйір бұрышы α = 45̊ берілген. Осы берілген элементтері арқылы гипотенузаға түсірілген биіктігін және бұрыштарын өрнектеңдер | ||
6 | Пифагор теоремасын қолдана білу | Тік бұрышты үшбұрыштың бір бұрышы қалған екі бұрышының арифметикалық ортасына тең. Гипотенузасы с – ға тең деп алып, оның катеттерін табыңдар |
«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №1 бақылау жұмысының
технологиялық матрицасы
Геометрия. 8 – сынып
Мазмұны | Білімін көрсету | Білімін қолдану | Білімін интеграциялау | Тапсырмалардың проценттік қатынастары |
Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасын таба білу, косинустың анықтамасын қолдананып сүйір бұрышты таба білу | 1 | 16,6% | ||
Пифагор теоремасын қолдана білу | 1 | 16,6% | ||
Косинусы бойынша бұрышты сала білу | 1 | 16,6% | ||
Нүктелердің ара қашықтығын таба білу | 1 | 16,6% | ||
Тік бұрышты үшбұрыштың 30̊ — қа қарсы жатқан катетін таба білу;
| 1
| 16,6% | ||
Тік бұрышты үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын табу | 1 | 16,6% | ||
Тапсырмалардың проценттік қатынастары | 49,8% | 33,2% | 16,6% | 100% |
«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №2 бақылау жұмысының
технологиялық матрицасы
Геометрия. 8 – сынып
Мазмұны | Білімін көрсету | Білімін қолдану | Білімін интеграциялау | Тапсырмалардың проценттік қатынастары |
Тік бұрышты үшбұрыштың сину сының, косинусының және танген сінің анықтамаларын қолдана білу | 1 | 16,6% | ||
30̊ , 45̊ , 60̊ бұрыштырдың синусын, косинусын, танген сін, котангенсін таба білуі | 1 | 16,6% | ||
sin²x + cos²x = 1 тепе-теңдігін өрнекті ықшамдау барысында қолдана білу | 1 | 16,6% | ||
sin²x + cos²x = 1 қатынасын пайдала на отырып, косинустың белгілі мәні арқылы синустың мәнін және керісін ше синустың мәні арқылы косинус тың мәнін есептеу, тангенстің және котангенстің анықтамаларын қолдана білу | 1 | 16,6% | ||
Гипотенуза мен бір сүйір бұрыш арқылы гипотенузаға түсірілген биіктікті және бұрыштарды есептеу | 1
| 16,6% | ||
Пифагор теоремасын қолдана білу | 1 | 16,6% | ||
Тапсырмалардың проценттік қатынастары | 49,8% | 33,2% | 16,6% | 100% |