Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау.
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау.
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: оқушылардың өтілген тақырыптарын
игеріп, жаттығуларды орындау, формулаларды дұрыс пайдаланып, тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнетерді ықшамдау.
- Дамытушылық: Оқушылардын математикалық ой- өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту, алған білімдерін пысықтау. Оқушылардын математика пәніне деген ынтасын арттыру, жылдам ой қорыту, дәлдікке, ұқыптылыққа, іздемпаздыққа, тазалыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
- Оқушылады тиянақтылыққа тәрбиелеу. Математика пәніне деген ынта-ықыласын тұрақты болуын қамтамасыз ету.
Оқытудың әдістері. Проблемалық баяндау, ізденушілік, зерттеушілік.
Сабақтың түрі. Электрондық сабақ.
Сабақтың көрнектілігі. Компьютер, тапсырмалар, карточкалар, формулалар,
электрондық оқулық, «Алгебра-9 қазақша», диск,
дискета, флэшка
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру.
Сабақтағы огқушыларды түгелдеу, компьютерді қосу, файылды ашу.
- Үй жұмысын тексеру.
Компьютермен жаттығуларды тексереміз есептерді шығарғанда формулаларды қарастырамыз, сұрақ-жауап.
- Жаңа сабақ.
- Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушылар не істеу керектігі, сабақ соңына дейін нені біліп шығу керектігі туралы мәлімет беріледі.
1 топ 2 топ 3 топ
Абитурент студент мұғалім
Талапкер профессор
- Әр топқа есептер таратылады.
Барлығы 20 есеп.
Электрондық оқулықта «Алгебра 9 қазақша».
1.2.1.п Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
1.2.2. Формулалар.
Теория Жаттығу Практикум Жауабы
3.1.2.1.
Жаттығу
- 1,2,3,4,5,6.
- 1,2,3.
- 1,2.
- 1,2.
- 1,2,3.
- 1,2,3,4.
- Оқушы-талапкер шығара алмайтын есептерді оқушы-студенттен көмек сұрайды. Бірігіп есептерді қарастырып шығарады. Егер есеп шықпаса талапкер мен студент мұғалімнен консультация сұрайды.
Компьютерде.
Теория Практика Жауабы
Есептер тексерілді.
- Талапкер- Студент.
Студент-Сессия тапсырады.
10есеп- зачет.
20есеп- емтихан.
Мұғалім- қанша консультация берді, қанша емтихан, қанша зачет (саналады). Мұғалім тек ұйымдастырушы.
- Үйге тапсырма №316,№317.
Үй жұмысын түсіндіру.
- Сабақты қорыту. Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. Бағалау.