Орта мерзімді жоспарлау алгебра пәні 8-сынып
Орта мерзімді жоспарлау алгебра пәні 8-сынып
Сабақтың реті | Сабақтың тақырыбы | Оқытудың негізгі мақсаттары | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Сабақты үйренудегі кедергілер | Оқу нәтижесі | Бағалау(оқыту үшін бағалау) | Оқушыларды сабаққа толық тарту | Негізгі дерек көздер |
1-сабақ | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйренеді | Топтық жұмыс (математикалық суреттерді құрастыру)
| Мұғалім тарапынан бақылау. Топтағы кедергі келтіретін оқушыны ынталандыру. | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйренді | Стикер арқылы бағалау «мақсат ағашы». Рефлексия. Кері байланыс | Блум таксономиясы Деңгейлік тапсырмалар | Интер белсенді тақта, таныстырылым, маркер, стикер, ақ қағаз, интернеттен ақпарат, оқулық, таратпа материалдар. |
2-сабақ | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйренеді және практикада қолдана біледі | Топтық жұмыс (геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу) Топтың спикерін тағайындау
| Мұғалім тарапынан бақылау. Топтағы кедергі келтіретін оқушыны ынталандыру. | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйренді және практикада қолдана білді | Стикер арқылы бағалау «мақсат ағашы». Рефлексия. Кері байланыс | Миға шабуыл. Деңгейлік тапсырмалар | Интер белсенді тақта, таныстырылым, электронды оқулық, маркер, стикер, ақ қағаз, оқулық, таратпа материалдар. |
3-сабақ | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру | Теориялық білімдерін практикада тиімді қолдана біледі | Топтық жұмыс Джиксо Топтың спикерін тағайындау Блум таксономиясы
| Түрткі сұрақ, қайта бағыттау сұрақтарын қою | Теориялық білімдерін практикалық тапсырмаларда тиімді қолдана білді | Блум таксономиясы арқылы бағалау Рефлексия Кері байланыс | Тест жұмысы, миға шабуыл, деңгейлік тапсырмалар | Интер белсенді тақта, флипчарт, маркер, стикер, ақ қағаз, оқулық, таратпа материалдар. |
4-сабақ | Практикалық жұмыс: Сапалық және мәтінді есептер шығару | Теориялық білімдерін практикада тиімді қолдана біледі | Топтық жұмыс (санау арқылы) Топтың спикерін тағайындау
| Оқушыларды мұғалімдер бақылайды. | Теориялық білімдерін практикада тиімді қолдана білді | Бірін-бірі бағалау Смайликтер арқылы бағалау Рефлексия.Кері байланыс | деңгейлік тапсырмалар | Интер белсенді тақта, маркер, стикер, ақ қағаз, оқулық, таратпа материалдар. |