Орта мерзімдік жоспар алгебра, геометрия
Орта мерзімдік жоспар алгебра, геометрия
І тарау. Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау (6 сағат) | ||||||||
1 | Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. 3 сағат Мақсаты: Дәреже, дәреженің негізі және көрсеткіші, натурал көрсеткішті дәреже, дәрежеге шығару ұғымдары-мен танысады. Дәреженің қасиеттерін пайдаланып есептер шығаруды үйренеді | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар натурал көр-сеткішті дәрежені түсі-неді, есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. 4 сағат Мақсаты: Бүтін көрсеткішті дәреже, қасиеттері, санның стандарт түрін, санның ретін, өзара кері сандардың жалпы түрін біледі | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Бүтін көр-сеткішті дәреже, оның қасиеттері туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | ах 2 және у=ах3 түріндегі функциялар 3 сағат Мақсаты: ах 2 және у=ах3 түріндегі функциялармен, графиктері-мен танысады, функциялардың график терін салуды үйренеді
| Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар функциялар-дың графиктерін салу-ды үйренеді. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 | функциясы және оның графигі 3 сағат Мақсаты: Кері пропорционалдық ұғымын,геометриялық кескінін , фор-муласын, қасиеттерін біледі | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар кері пропорционалдықтың графигі туралы мәлімет алады. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5 | 1-бақылау жұмысы Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
6 | Қосымша сағат | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
ІІ тарау. Бірмүше және көпмүше
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі 3 сағат Мақсаты: Бірмүше, бірмүшенің коэффиценті, стандарт түрі, бірмүшенің дәрежесі, ұқсас мүшелер ұғымдарымен танысады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар бірмүше, оның стандарт түрі туралы біледі | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Көпмүше және көпмүшелерге амалдар қолдану 4 сағат Мақсаты: Көпмүшенің ұқсас мүшеле-рі, оларды біріктіру, көпмүшенің стандарт түрі, дәрежесі туралы біледі | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар көпмүшелер туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді, көпмүшелерге амалдар қолдануға үйренеді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | 3 сағат Мақсаты: Оқушылар көпмүшелерге амалдар қолдануға байланысты білімдерін пысықтайды
| Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар бірмүшелер мен көпмүшелерден алған білімдерін практикада қолданады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 | Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу 3 сағат Мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуге болатынын үйренеді | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет ма жіктеудіңтериалдары және кеспе қағаздар | |
5 | 3-бақылау жұмысы Мақсаты: Көпмүшелерді көбейткіш-терге жіктеу тақырыбынан алған бі-лімдерін бекітеді | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуден арналған білімдерін практикада пайдаланады | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
6 | Қосымша сағат | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тарау бойынша білімдерін пысықтайды | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
ІІІ тарау. Қысқаша көбейту формулалары 7-сынып
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Екі өрнектің квадраттарының айыры-мының формулалары 5 сағат Мақсаты: Екі өрнектің квадраттары-ның айырымының формулаларымен танысады
| Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар екі өрнектің квадраттарының айы-рымының формулала-рын есептер шығаруда қолдана алады
| Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадраттарының формулалары 5 сағат Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның квадраты және айырымының квадраттарының формулаларымен танысады
| Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Екі өрнектің қосындысының квадра-ты және айырымының квадраттарының форму-лаларын есептер шыға-руда қолдана алады
| Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | Бақылау жұмысы №4 1 сағат Мақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін пысықтайды
| Жеке жұмыс | Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар формулалар-ды пайдаланып, есептер шығарады | Оқушылар «Үлгі жауап» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 | Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубы формулалары 3 сағат Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның кубы және айырымының кубы формулаларымен танысады
| Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубы формулаларын есептер шығаруда пай-далана алады
| Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5 | Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырымының форму-лалары 3 сағат Мақсаты: Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларымен танысады
| Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларын қолданып, есептер шы-ғару дағдысын меңгере-ді | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
6 | Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 5 сағат Мақсаты: өрнектерді тепе –тең түрлендіруді үйренеді | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
7 | Бақылау жұмысы №5 1 сағат Мақсаты: тарау бойынша білімдерін пысықтайды | Жеке жұмыс | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқушылар тарау бойын-ша алған білімдерін практикада қолданады | Оқушылар өз-өзін бағалауы | |||
8 | Қосымша сағат 2 сағат | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
І тарау. Геометрияның алғашқы ұғымдары 7-сынып
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Геометрияның негізгі ұғымдары 1 сағат Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы түсініктерін кеңейтеді | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар геометрия-лық фигуралар туралы мәлімет алады, есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Геометриялық фигура ұғымы. Нүкте, түзу, сәуле(жарты түзу) кесінді, жазықтық, олардың орналасуы 2 сағат Мақсаты: жазықтықтағы нүкте,түзу, жазықтықтың өзара орналасуы жайлы мағлұмат алады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар нүкте мен түзудің орналасуы жайлы аксиомалармен танысып, оқып үйрене-ді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | Геометриялық фигураларға мысалдар: көпбұрыштар, көпжақтар (куб, тікбұ-рышты параллелипипед, пирамида) 2 сағат Мақсаты: көпбұрыштар, көпжақтар туралы түсініктері кеңейеді.
| Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар көпбұрыш-тар мен көпжақтарды салуды, құрастыруды, кескінін жасауды үйренеді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 | Фигуралардың теңдігі. Кесінділерді өлшеу 2 сағат Мақсаты: фигуралар теңдігі мен кесінділер теңдігінің анықталуын біледі | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар кесінділерге амалдар қолдануды үйренеді | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5 | Бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі және қасиеттері. Бұрыштың биссек-трисасы 2 сағат Мақсаты: бұрыш және оның анықтамасын біледі | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар транспортир көмегімен бұрышты сызуды, өлшеуді және салыстыруды, бұрыш-тың қосындысы мен айырымын табуды, берілгендерді қолда-нып, есептер шығару дағдысын меңгереді | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
6 | Геометрияның аксиомалары. Теорема мен тоереманы дәлелдеу. 1 сағат Мақсаты: аксиома, теорема, теорема-ның шарты мен қорытындысы, теоре-маның шартықорытындысы туралы біледі | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар теореманың түрлерін және оның дәлелдемесі туралы біледі | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
7 | Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері 2 сағат Мақсаты: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы білімдерін кеңейтіп, тереңдетеді. | Топтық, жұптық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқушылар бұрыштар-дың қасиеттері жайлы біледі, есептер шығару-ды үйренеді | Оқушылар өз-өзін бағалауы, топтағы, жұптағы мүшелерді бағалауы | |||
8 | Бақылау жұмысы №1 1 сағат |
ІІ тарау. Үшбұрыштар
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Үшбұрыш және оның түрлері. Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-трисалары, биіктіктері 2 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер шығарып үйренеді | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 1 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің белгілері 4 сағат Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
| Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер шығаруды үйренеді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 | Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері 2 сағат Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып есептер шығаруды үйренеді | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5 | 2-бақылау жұмысы 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді | Жеке жұмыс | Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, кеспе қағаздар | ||
6 | Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу. Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық 2 сағат Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
7 | Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300 және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері 3 сағат Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі | Топтық, жұптық жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады | Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
8 | Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың теңсіздігі 2 сағат Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы қалыптаса-ды | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
9 | Бақылау жұмысы №3 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау | Жеке жұмыс | Оқулық, кеспе қағаздар |
ІІІ тарау. Жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуы
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Үшбұрыш және оның түрлері. Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-трисалары, биіктіктері 2 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер шығарып үйренеді | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 1 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің белгілері 4 сағат Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
| Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер шығаруды үйренеді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 | Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері 2 сағат Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып есептер шығаруды үйренеді | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5 | 2-бақылау жұмысы 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді | Жеке жұмыс | Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, кеспе қағаздар | ||
6 | Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу. Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық 2 сағат Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
7 | Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300 және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері 3 сағат Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі | Топтық, жұптық жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады | Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
8 | Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың теңсіздігі 2 сағат Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы қалыптаса-ды | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
9 | Бақылау жұмысы №3 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау | Жеке жұмыс | Оқулық, кеспе қағаздар |