Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы
Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру.
2) Оқушылардың ойларын жеткізе білуін қалыптастыру және ой-өрісін дамыту.
3) Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың өту әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.
Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Плакатта жазылған есептер, карточкалар, кестелер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 148
1)х2 – 5х + 6 = 0 5) х2 — х + = 0 9)х2 -2х + 1 = 0
2)х2 – 8х + 12 = 0 6) х2 – 0,6х + 0,08 = 0 10) х2 – 5х = 0
3) х2 – 8х + 15 = 0 7) х2 – 4х + = 0 11) х2 – х = 0
4)х2 – 3х + 2 = 0 8) х2 — х + = 0 12) х2 – 10х + 25 = 0
ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.
х1 + х2 = — p, х1х2 = q Виет теоремасын қолдану арқылы квадрат теңдеуді х2 + pх + q = 0
түрінде жаздық.
ІҮ.Сабақтың құрылымы:
Бірінші деңгей – танымдық деңгей (ауызша сұрақтар)
- Квадрат теңдеудің анықтамасын кім айтады?
- Қандай теңдеулер толымсыз квадрат теңдеулер деп аталады?
- Қандай теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады?
- Квадрат теңдеулерді шешудің формуласы қалай жазылады?
- Дискриминантты табудың үш жағдайы
- Виет теоремасы қалай жазылады?
Екінші деңгей – алгоритмдік деңгей ( тест)
«Зерде» ойыны. Мақалдардың жалғасын тап.
А) х2 – 8х + 7 = 0
х1 + х2 = 8, х1х2 = 7
х1 = 1, х2 = 7
Жеті рет өлшеп, ( бір рет кес)
ә) х2 – 11х + 10 = 0
х1 + х2 = 11, х1х2 = 10
х1 = 1, х2 = 10
Бір тал кессең, ( он тал ек)
Б) х2 – 9х + 8 = 0
х1 + х2 = 9, х1х2 = 8
х1 = 1, х2 = 8
Жігіт бір сырлы, ( сегіз қырлы)
В) х2 – 70х + 1200 = 0
х1 + х2 = 70, х1х2 = 1200
х1 = 30, х2 = 40
Ұлға 30 үйден, (қызға 40 үйден) тыю.
Үшінші деңгей – эвристикалық деңгей. Әр есептің жауабын таңдау.
А) х2 – 2х – 35 = 0 1) х1 = 1, х2 = 7
Ә) х2 + 4х + 3 = 0 2) х1 = -5, х2 = 3
Б) х2 – 8х + 7 = 0 3) х1 = -1, х2 = -3
В) х2 + 10х – 11 = 0 4) х1 = -5, х2 = 7
Г) х2 + 2х – 15 = 0 5) х1 = -11, х2 = 1
Жауабы: А – 4, Ә — 3, Б – 1, В – 5, Г – 2.
Төртінші деңгей – шығармашылық деңгей.
- Күрделі: 2х ( 5х – 7) = 2х2 – 5
( х + 4) 2 = 4х2 – 5
- Орташа: 5х2 + 4х – 1 = 0
- 23х2 – 22х + 1 = 0
- Жеңіл: 3х2 + 5х – 2 = 0
9х2 – 6х + 1 = 0
Ү. Сабақты қорытындылау. Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі әдістеріне тоқталу.
ҮІ. Үйге тапсырма беру: № 160
ҮІІ. Оқушылар білімін бағалау.