Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері.
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері.
Сабақтың мақсаты: Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері жайлы білімдерін кеңейту
Сабақтың міндеттері:
- Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі.
- Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін талдайды,анализдейді
- Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін қорытындылайды
Күтілетін нәтиже:
- Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін анықтауды түсіндіреді .
- Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін саралайды.
- Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін табуды үлгілейді, дамытады
Дереккөздері: «математика-5кл» Алдамұратова Т.А, Байшолпанов Е.С
Сабақтың түрі:жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдіс –тәсілдері: джиксо, математикалық турнир,венн диаграммасы
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Құралдар: интерактивті тақта, компьютер,маркер,
Көрнекіліктерресурстар, постер
Қызығушылығын ояту. Оқушыларды топқа бөлу:
Геометриялық фигуралар таратылады
Сабақ сатылары | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс -әрекеті | |||
1.Қызығушылы-ғын ояту.Ой қозғау | Сұрақ қояды: «Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері жайлы не білеміз?»Уақыт беріледі.Жеке 2-мин,жұппен-1 мин,шағын топпен-1 мин.Спикерлер сөйлейді-4 мин | Оқушылар өз ойларын қағазға жазады.Жеке-2мин, жұппен-1 мин,шағын топпен-1 мин.Спикерлер қорғайды-4 мин.Бағалайды. | |||
Мағынаны ажырату. Джиксо әдісі
Критерий құру
Математикалық турнир
Кітаппен жұмыс
|
Мұғалім жаңа сабақты топтарға бөліп береді.5 минуттан кейін спикерге сөз береді
Мұғалім оқушыларға 5,4,3- алудың критерийін құрғызады
І- топ ІІ-топ 27* 47* санындағы жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда 2-ге, 5-ке 5-ке, 10-ға бөлінетін сандар шығады. II. 1) 2, 7, 6; 3) 6,8,4 2) 9,3,6; 4) 4,8,9 цифрларының әрқайсысын бір рет қана пайдаланып, 3-ке, 9-ға бөлінетін сандардың ең кішісін құрастырыңдар. III. 1) * 67, 2) 2*9; 2) 8*2; 2) 46* Жұлдызшаның орнына тиісті цифрларды қойып, 9-ға бөлінетін, 3-ке бөлінетін сандарды құрастырыңдар.
№ 219,.220 ауызша №221,223жазбаша тақтада орындау № 227 өздіктерінен | Жанұя тобындағы оқушылар 1-4 санап, 3 жұмыс тобына бөлінеді. Жанұя топта мәтінді жеке оқиды, жұпта, топта талқылайды, тезистер арқылы дәптерге жазады.Оқушылар жанұя тобына оралады, мәтінді кезекпен түсіндіреді.Тақтаға 3 оқушы шығады, өзі оқымаған мәтіннің мағынасын ашады. Табыс критериін жазады
4-топ 2-топқа бөлініп,жылдамдыққа есептейді
Кітаптан есептер шығарады. | |||
3.Ой толғаныс. Венн диаграммасы | Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерінің ұқсастығын және айырмашылығын жазу
2. Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді? — Өзің үшін қандай жаңа білім алдың? — Нені білгің келеді? Үйге тапсырма : № 228, № 229 , № 230 | Венн диаграммасын толтырады. |
Оқушылармен бірігіп құрастырған критерий бойынша топ басшылары бағалайды. Кері байланыста оқушылар сабақта алған әсерлерін жазып білім қоржынына іледі