Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері.

Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың  3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері.

Сабақтың мақсаты: Натурал сандардың  3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері жайлы білімдерін кеңейту

Сабақтың міндеттері:

  1. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі.
  2. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін талдайды,анализдейді
  3. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін қорытындылайды

Күтілетін нәтиже:

  1. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін анықтауды  түсіндіреді  .
  2. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін саралайды.
  3. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін табуды үлгілейді, дамытады

Дереккөздері: «математика-5кл» Алдамұратова Т.А,  Байшолпанов Е.С

Сабақтың түрі:жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың әдіс –тәсілдері: джиксо, математикалық турнир,венн диаграммасы

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:

Құралдар:  интерактивті тақта, компьютер,маркер,

Көрнекіліктерресурстар, постер

Қызығушылығын ояту. Оқушыларды топқа бөлу:

Геометриялық фигуралар таратылады

 

Сабақ сатыларыМұғалімнің іс -әрекетіОқушының іс -әрекеті
1.Қызығушылы-ғын ояту.Ой қозғауСұрақ қояды: «Натурал сандардың  3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері  жайлы не білеміз?»Уақыт беріледі.Жеке 2-мин,жұппен-1 мин,шағын топпен-1 мин.Спикерлер сөйлейді-4 минОқушылар өз ойларын қағазға жазады.Жеке-2мин, жұппен-1 мин,шағын топпен-1 мин.Спикерлер қорғайды-4 мин.Бағалайды.
Мағынаны ажырату.

Джиксо әдісі

 

 

 

 

 

 

 

Критерий құру

 

 

 

 

Математикалық турнир

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кітаппен жұмыс

 

 

 

 

 

Мұғалім жаңа сабақты топтарға бөліп береді.5 минуттан кейін

спикерге сөз береді

 

 

 

 

 

Мұғалім оқушыларға  5,4,3- алудың критерийін құрғызады

 

 

 

І- топ                 ІІ-топ

27*                     47*

санындағы жұлдызшаның

орнына қандай

санды қойғанда

2-ге, 5-ке             5-ке, 10-ға

бөлінетін сандар шығады.

II.      1) 2, 7, 6;  3) 6,8,4

2) 9,3,6;    4) 4,8,9

цифрларының  әрқайсысын бір рет қана пайдаланып,

3-ке, 9-ға бөлінетін сандардың ең

кішісін құрастырыңдар.

III.     1) * 67,   2) 2*9;

2) 8*2;  2) 46*

Жұлдызшаның орнына

тиісті цифрларды қойып,

9-ға бөлінетін, 3-ке бөлінетін

сандарды құрастырыңдар.

 

№ 219,.220 ауызша

 №221,223жазбаша тақтада орындау

№ 227 өздіктерінен

Жанұя тобындағы оқушылар 1-4 санап, 3 жұмыс тобына бөлінеді. Жанұя топта мәтінді жеке оқиды, жұпта, топта талқылайды, тезистер арқылы дәптерге жазады.Оқушылар жанұя тобына оралады, мәтінді кезекпен түсіндіреді.Тақтаға 3 оқушы шығады, өзі оқымаған мәтіннің мағынасын ашады.

Табыс критериін жазады

 

4-топ 2-топқа бөлініп,жылдамдыққа есептейді

 

 

 

 

 

 

 

Кітаптан есептер шығарады.

 

3.Ой толғаныс.

Венн диаграммасы

 

Натурал сандардың  3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерінің ұқсастығын және айырмашылығын жазу

 

 

 

 

 

 

 

 
1. Қандай натурал сандар 3-ке  бөлінеді?

2. Қандай натурал сандар 9-ға  бөлінеді?

—         Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?

—         Нені білгің келеді?

Үйге тапсырма  : № 228, № 229 , № 230

 

Венн диаграммасын толтырады.

 

 

 

 

Оқушылармен бірігіп құрастырған критерий бойынша  топ  басшылары  бағалайды. Кері байланыста оқушылар сабақта алған әсерлерін жазып білім қоржынына іледі