Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

Күні: 27.09.14

Пәні: Алгебра

Сыныбы: 9б

Қысқа мерзімді

сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу
Сілтеме:Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу
Жалпы мақсаты:Оқушыларға көп айнымалылы сызықтық емес теңдеулер жөнінде мәліметтер беру
Оқу  нәтижесі:

 

Білімділік: Есептерін талдау, түсінбеген тапсырмаларды топтық жұмыс арқылы шығару, формулаларды орынды қолдану тәсілдерін меңгерту;

Дамытушылық: ойлау қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік: бірін бірі тыңдау, құнды пікір айтуға дағдыландыру;

Ресурстар:Оқулық, сабаққа қажетті ресурстар
Әдіс – тәсілдер:Тәсілі: жұппен, топпенӘдісі: ББҮ,

Карусель

Оқу нәтижесі:Топқа бөлу барысында психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар өздерінің алтын ережелерін құру, жеке, топпен, жұппен тапсырманы орындайды. Бағалау критерийлерін үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды.
Негізгі идеялар:Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды
Тапсырма көздері:1.Кеңейтілген тапсырмалар

2.Ізденіс жұмыстары. Жұптық, жеке жұмыстар

Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар, тапсырма көздері жазылған карточкалар
Мотивациялық кезең:Оқушылардың қабілеттеріне қарай , ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу
Сабақтың барысы:уақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:1 минКезекші арқылы оқушыларды барлау.
Топқа бөліну2 минТопқа бөлу үшін әр түрлі сурет беру.Суреттер арқылы өз топтарын айқындайды және топқа бөлінеді.
Тақырыпты ашу10минЕкі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шығаруда қолданылатын формулаларды тапсырмалар арқылы түсіндіру.Түсінеді, сұрақтар қояды. Әр бір тапсырманы шешу тәсілдерін қолдануды үйренеді.
Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)10минӨтілген тақырып бойынша формулаларды қолдану тәсілдерін үйрету, тапсырмалар беруТапсырмаларды орындайды, жұппен, топпен, жеке берілген есептерді орындайды.
Сергіту сәті:2минвидеороликорындайды
Постер қорғау15минТапсырмалар топтарға беріледіТапсырмаларды постер арқылы орындайды
Бағалау:2минТапсырмаларға арналған критерийлермен таныстыру, топтық жұптық, жеке тапсырмаларды бағалауБірін бірі бағалайды, топтық жиынтық бағалар қалыптасады.
Рефлексия2минЕкі жұлдыз бір тілек
Кейінгі тапсырмалар:

Үйге тапсырма:

1минОқулықтан №87-90

 

Тақырыпты ашу:

1мыс:

  (-1;-4)  (1;2)

                                               Виет теоремасы                                                                                    

2мыс:

a₂=3                  x₁=2            y₁=3                              (2;3)

x₂=3           y₂=2                             (3;2)

Виет теоремасы

3мыс:

 

y₁=-5            y₂=-2

 

4мыс:

 

1)

x₁=-4     x₂=-2                    x₃=4            x₄=2                          (-4;-2)   (-2;-4)

y₁=-2      y₂=-4                    y₃=2            y₄=4                            (4;2)  (2;4)

 

Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)

№87   2)

x=2

y=-5                                         (2;-5)

4)

9y=18

y=2

x=1                                                                                                                          (1;2)

 

№88

2)

z₁=-3     z₂=-1

 

3)

X₁=11

y₂=2            x₂=7                                          (11;5)  (7;1)

№89

2)

x=2+y

D₁=36

 

(7;5) (-5;-7)

3)

x=7-y

 

+15=0

D₁=49-75=-26

 

№90

2)                         x=2+2y

 

 

D₁=25

y₁=2         x₁=6

y₂=-3        x₂=-4

(6;2) (-4;-3)