Қарама-қарсы сандарға амалдар қолдану
Сабақтың тақырыбы | Қарама-қарсы сандарға амалдар қолдану | |
4. | Оқу құралы | Математика: 6 сынып. А.Абылқасымова |
- Сабақтың мақсаты : Аталған тақырып бойынша білімдерін пысықтап, алған білімдерін іс жүзінде пайдалануды игеру.
- Сабақтың міндеттері:
— Білімділік:
аАмалдарды орындау ережелерін пысықтау,жүйелендіру және есеп шығаруда пайдалану қабілеттілігін арттыру,өз бетімен жұмыс жасауға бейімдеу;
— Дамытушылық:
оқушының өзін-өі бақылау ,өз бетімен жұмыс жасау ,атқарылған жұмысты талдау қабілетін дамыту
—Тәрбиелік:
пәнге қызығушылығын,өз білімі мен күшіне сенімділікке, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.
- Сабақтың типі:
Өткен тақырыпты пысықтау сабағы
- Сабақты өту тәсілі:
оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,тест тапсырмаларын беру.
- Көрнекілік құралдары:
оқу құралдары,таратпа материалдар
- Күтілетін нәтиже:
Қарама-қарсы сандармен амалдар орындауды және талдауды игереді
Сабақтың барысы:
- Сабақты ұйымдастыру:
а)оқушыларды түгелдеу;
ә)оқу құралдарын, үй тапсырмасын, сабаққа дайындығын тексеру
- Белсенділік.
(ауызша тапсырма орындау ):
- оң және теріс сандарға амалдар қолдану ережелері.
1) (-) · (+) = (?); 2) (+) : (-) = (?); 3) (-) · (-) = (?);
4) 5) (-) : (-) = (?); 5) ) а · (-1) = (?) немесе (-а) · (-1) = (?);
Ережедегі жазулардың мағынасын түіндіру.
Мұғалім:мына амалдарды орындай отырып,төмендегі сөзді келтіріп шығарамыз:
1) -42 · 4 3) -25· (-5). 5) -72 : (-9);
2) -60 : 12; 4) -3,6· (-1). 6) 52:(-0,5); 7) -2,5·(-2)
Т | 125 |
А | 3,6 |
А | -168 |
А | -104 |
Н | 8 |
С | -5 |
Ж | -12 |
К | 168 |
Н | 104 |
Жауаптары:
1) -168 А
2) -5 С
3) 125 Т
4)3,6 А
5)8 Н
6)-104 А
АСТАНА- Қазақстанның бас қаласы
III. Ережелерді амалдарды орындауда қолдану.
Тапсырма №1
«Астанадағы ауа райынынң орташа көрсеткішін табыңдар: қаңтар (-21°С), ақпан – (-19°С), желтоқсан (-20 °С)?»
Мұғалім: — Шамалардың орта арифметикалық мәні қалай табылады?
Қаңтар – (-21°С)
Ақпан – (-19°С)
Желтоқсан— (-20°С),
Орташа шама -?
Шешуі: -19+(-21)+(-20)/3= — 20
Жауабы: -20
IV.Топтық жұмыс
1 топ 1) (-1,3) 2) -8,1:0,9 3) 4) -56,1 : (-1) 5) -26 : (-4) 6) -7:1,4
АҚОРДА | 2 топ 1) (-1,2) 2) — 7,8: 78 3) (-4) 4) -18,9: (-9) 5) (-3,1) 6) -56: (-8)
АЛМАТЫ |
V.Практикалық жұмыс(дәптерге орындап,нәтижесін өзара тексеру)
(0,7- · (-+(0,25-) : +1700,5-842=
1) 0,7-==;
2) ;
3) 0,25-;
4)
5) ;
6) -0,5+1700,5=1700;
7) 1700-842=858
VI.Тест .
1 нұсқа | 2 нұсқа |
А. Амалдарды орындау: 1) 43 · (-3); 2) -6,7 · (-2,4); 3) 4) -2· (-5); 5) В. Теңдеулерді шешу 1) -5,7к = 11,4; 2) -0,01х = 1; С. Өрнектің мәнін тап т2 если т = -1 | А. Амалдарды орындау: 1) -26 · 4; 2) -4,8 · (-3,7); 3) 4)-14,7-17,4; 5) В. Теңдеулерді шешу 1) -0,18т=1,17; 2) 0,001п= -2. С. Өрнектің мәнін тап п3-; если п = -1; |
Тест тапсрмаларын орындап,оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды.
Тест тапсырмасының жауаптары:
1 нұсқа А 1) -129 2) 16,08 3) -2 4) -1,21 5) В 1) -2 2) -100 С 1) | 2 нұсқа А 1) -104 2) 17,76 3) 1,5 4) -32,1 5) В 1) -6,5 2) -200 С 1) |
Бағалау тәртібі:
«2» — 1-2 тапсырма
«3» — 4-3 тапсырма
«4» — 6-5 тапсырма
«5» — 7-8 тапсырма
VII.Сабақты қорыту. а)ауызша сұрақ-жауап
ә)оқушыларды бағалау
VIII. Домашнее задание.
Оң және теріс сандарға амалдар қолдану ережелерін қайталап, мысалдар орындау.