Шамалар арасындағы тәуелділіктің мысалдары
Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділіктің мысалдары
Сабақтың мақсаты: Шамалар арасындағы тәуелділік туралы білімдерін
пысықтау
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
Жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы білімдерін толықтырады;
Дамытушылық:
Жылдамдық, уақыт, қашықтық шамалары арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шешу дағдыларын жетілдіреді;
Оқушы оқып үйренуді жүйелі түрде жүргізужәне сыни тұрғыдан
ойлау қабілетін дамытады.
Тәрбиелік: Математиканы жақсы меңгеру, басқа пәндерді меңгеруге көмектеседі деген
сенімдерін нығайту;
Рухани қолдау, математикалық мәдениетке үйрету.
Сабақтың құрылымы:
Ұйымдастыру:
- Топқа бөлу – Балалар туған күндеріне байланысты топқа бөлінеді;
- Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру – топ мүшелері қол ұстасып жақсылық тілейді.
Тапсырмалар:
Блум таксономиясы | Тапсырма | Пайдаланыла тын етістіктер | |||||
Білім | 1.Жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы сұрақтар топтамасын құру. 2. Топта талқылау | еске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелеу, ұсыну, табу | |||||
Түсіну | 1.Сұрақтарын басқа топ мүшелеріне қою. | қайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, тарту, мойындау, қайта қарау, түсіндіру, әңгімелеу, айқындау
| |||||
Қолдану | ІІІ тапсырма 1.Екі қаладан қарама-қарсы екі автобус шықты. Бірі 70 км/сағ, екіншісі 60 км/сағ жылдамдықпен жүрді. 3 сағаттан соң олар кездесті. Екі қаланың ара қашықтығын тап. 2.Астана станциясынан бір уақытта қарама қарсы бағытта екі пойыз шықты. 5 сағаттан соң пойыздардың ара қашықтығы 950 км болды. Бірінші пойыздың жылдамдығы 90 км/сағ. Екінші пойыздың жылдамдығын тап. 3.Алматы станциясынан бір мезгілде қарама – қарсы бағытқа екі пойыз жолға шықты. Бірі 80 км/ сағ., екіншісі 100 км/ сағ жылдамдықпен жүрді. Қанша уақыттан кейін олардың арасы 720 км болады ? 4.Айлақтан бір мезгілде екі теплоход кері бағытта жолға шықты. Бірі 40 км/сағ, екінші 30 км/сағ жүзсе, олардың ара қашықтығы 2 сағаттан соң қанша км болады? | көрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу
| |||||
ІІ тапсырма Кесте бойынша есеп құрастыр
| |||||||
І тапсырма 1.30 км/сағ жылдамдықпен жүрген теплоход 6 сағатта қанша километр жол жүреді? 2.80 км/сағ жылдамдықпен қозғалған машина неше сағатта 320 км жол жүреді? 3.Қаладан ауылға дейін 240 км.Жүк машинасы 4 сағатта қалаға жетті, оның жылдамдығын тап. 4.Жүк пайызы 8 сағатта 256 км жол жүрді. Оның жылдамдығы қандай? | |||||||
Талдау | Әрбір тапсырманы қалай орындағанын ортаға салады | ажырату, саралау, үміт арту, даулау,жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу, қарама-қарсы қою, зерделеу
| |||||
Жинақтау | 1.Қарама қарсы қозғалыс жағдайында ,жақындау жылдамдығы қалай анықталады? 2. Қарама қарсы қозғалыс жағдайында, қашықтық жылдамдығы? 3. Бір бағыттағы жылдамдық? | тұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау
| |||||
Бағалау | Топ мүшелеріне бүгінгі сабақтарын бағалау тапсырылады | жорамалдау, бағалау, таңдау, баға қою, анықтау, санау, өлшеу, айыптау
|