Орта мерзімді жоспар Пәні: алгебра Класы: 10
Орта мерзімді жоспар Пәні: алгебра Класы: 10
№ | Оқыту мақсаттары мен нәтижелері. Осы сабақтар сериясының соңында Сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді | Белсенді жұмыс түрлері. (топтық жұмыс, жоба жұмысы, зерттеу жұмысы). Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз | ОүБ-ды Сіз қалай қолданасыз | Сыныптағы барлық оқушыларды Сіз қалай еліктіресіз (дарынды, талантты)
| Сіз оқытудағы кедергілерді қалай жеңесіз | Сіздің жоспарлағаныңыз бен олардан күтілетін нәтижелерді барлық оқушылар үйренгенін қалай бекітесіз |
Жалпы мақсаты «Тригонометрия» ұғымын түсіну арқылы оның қасиеттерін анықтай отырып графиктерін салу,қасиеттерін зерделей отырып есептер шығара білу, тригонометриялық теңдеулерді шешудің тиімді әдістерін қолдану . Топта бірлесе жұмыс жасай отырып, ақпаратты өз бетінше меңгеруге үйрену, диалог арқылы және мақсат пен күтілетін нәтижеге сәйкес бағалау әдістерін тиімді жүзеге асыру арқылы сыни тұрғыда ойлай білу. АКТ бойынша ақпаратты біліп, түсінумен қатар қолдануға, талдауға, жинақтауға, бағалауға үйрену, білімі мен қабілеттерін дамыту негізінде өзін-өзі реттеу. | ||||||
1. | Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері Сабақтың мақсаты – Тригонометриялық функциялардың қасиеттерімен танысу, ақпаратты өз бетінше меңгеруге үйрену, топта бірлесе жұмыс жасай білу, сыни ойлауға үйрену. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша ақпаратты түсініп, өңдей алу; өзін-өзі реттеу.
Күтілетін нәтиже: Мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; мәтінді тапсырма тұрғысынан саралай оқи алады; кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданып, ақпаратты таңдай алады, бір-бірін тыңдай білуге қалыптасады. | 1.Психологиялық тренинг өткізіледі. Сурет арқылы топтарға бөледі. 2. Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады, тұжырымдамалық карта дайындайды 3. оқулықтан есепті ротация әдісімен шығарады
4. Оқыту үшін бағалау есепті шығарып әр жұп әртүрлі түспен (жетістік ,кемшілік, сәттілік) тұстарын жазады . 5. «Ыстық орындық» әдісімен оқушылар сұраққа жауап береді
6.Интерактивті тақтада «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен математикалық диктант жаздыру Эталон бойынша тексерту
| Смайликтер арқылы көңіл-күйін білдіру
Смайликтер арқылы көңіл күйін белгілеу
Бір-бірін толықтыра келе, топ атынан ортақ шешім ұсынады. Дәптерлерін жұп бойынша алмастырып, өзара бағалау.
Эталон арқылы оқушылар өз білімдерін тексереді, өз білім деңгейлерін анықтайды. Сабақ соңында оқушының өз бағасы, кластасының берген бағасы және мұғалімнің бағасы салыстырылады, қорытынды шығарылады. | Психологиялық жағынан жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында өткізіледі, оқушылар түгел қатысады. Біріге жұмыс жасауға ұмтылады. Оқушылар бір-бірін оқытады, топта талқылайды, сұрақтар қояды, жауап береді.
Өзара оқыту арқылы дарынды балалар өз кластастарына көмектеседі.
Оқушылардың өздерінің бағалау жүргізгені олардың ерекше ынтасын оятады. | Балаға сенім білдіру арқылы барлық бала сабаққа белсенділікпен қатысады.
Зияткерлік, эмоционалдық, әлеуметтік кедергілері бар оқушылар тапсырма орындауға топта еркін, бір-бірімен пікірлесе отырып кіріседі.
Тапсырмаларды рет-ретімен шығармашылықпен орындай отырып, оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады.
|
Сабақ соңында оқушылардың эталон арқылы өзін-өзі бағалауының қорытындысында оқушылардың нәтижесі бойынша қосымша көмек қажет оқушылар анықталады.
|
2. | Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың графиктері Сабақтың мақсаты – Тригонометриялық функцияның графиктерін білу ,ұқыпты сызуға дағдылану, орналасуы бойынша график атауларын ажырату. Ақпаратты өз бетінше меңгеруге үйрену, ақпаратты біліп, түсінумен қатар қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. Топта бірлесе жұмыс жасай білу, оқушыларды ғылыми ойлауға белсенді тарту, талқылау сапасын арттыру, диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Бір-бірінен үйренуге , басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуге және бағалауға ықпал ету. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша ақпаратты түсініп, өңдей алу; Әңгімелесу мен ой елегінен өткізу көмегімен оқушыға ойын жинақтауға көмек беру,өзін-өзі жүзеге асыру. Күтілетін нәтиже: Мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; мәтінді тапсырма тұрғысынан саралай оқи алады; критерийлер бойынша сұрақтар құрастыра алады, әр оқушы өз ойын білдіруге мүмкіндік алады, басқа оқушыларда түрлі идеялардың болатындығын түсінеді және оны құрметтеуге, дәлелдерді сын тұрғысынан талдау мен бағалауға қалыптасады; өз идеяларын дәлелдеуге үйренеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданып, ақпаратты таңдай алады.
| 1. Оқушылар «Сенің есімің» атты тренингке қатысып, синус, косинус,тангенс функцияларының қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бөлінеді.
2. Үй тапсырмасы бойынша бағалау картасына өзінің дайындық деңгейі, яғни есепті қаншалықты шығарғаны бойынша бағалардың тұсынаесімдері жазылған стикерлер жапсырады
3. Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау мақсатында топтық таныстырылым жасап, түсіндіреді. Әр топ синус,косинус,тангенске қорғау жасайды 4. «Көп деңгейлі сұрақ» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы сегіту сәтіне қатысады.
6. « Пилот және штурман» дарынды балалармен жұмыс
7. Білім шыңына шығу(АКТ-ны пайдаланып үш деңгейде есеп шығару) 8. Ыстық орындық | Смайликтер арқылы көңіл күйін белгілеу
Бағалау картасы
«Екі жұлдыз бір тілек»
Топтық бағалау.
Әр топта өзіне берілген тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар өз міндеттерін атқарады, өзгенің іс-әрекеттерін бақылайды, бағалайды, талдау жазып отырады.
диалог арқылы бағалау
Жұптық бағалау
Жазба тапсырманың бұл түрі әдетте сабақтың соңында оқылған тақырып бойынша өз білімдерін қорытуға көмектесу үшін қолданылады.
Өзара бағалау. Сабақ соңында барлық оқушылардың жұмыстары жинақталып, толық тексеріледі: баланың өз бағасы, кластастарының өзара бағасы мұғалім бағасымен салыстырылады. |
Барлық оқушы белсенді қатысып, өз қабілеттерін таныта алады, өзін-өзі жүзеге асыра алады, өзін дамыта алады. Қабілеттеріне қарамастан кеңейтілген тапсырмаларға тең қолжетімділік.
Дарынды балалар сұраққа жауап беру арқылы дараланды | Әр оқушы өзінің үй жұмысына қаншалықты дайын екендігін бағалайды.
Балалар ақпаратты өз бетінше ұғынады және меңгере алады.
Оқушылар қабілеттеріне орай тапсырманы өзара келісе отырып таңдап тиянақты орындай алады.
| Әр оқушы өз жауабын басқа оқушылармен салыстырып, өзін-өзі реттеп отырады.
оқушылар өзінің және кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті түсініп, өзінің және өзгенің іс-әрекетін бағалай, талдай біледі. Теориялық материалды өзінің, кластасының қалай түсінгендігі жөнінде оқушы ой түйе біледі. |
3. | Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері Сабақтың мақсаты – Тригонометриялық функцияның қасиетері мен графиктерін бойынша білім бекіту, ғаламтор ақпаратын пайдалана отырып, ақпаратты өз бетінше меңгеруге үйрену, топта талқылай алу, мәселенің шешімін бірлесе табу, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылу, диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Ақпаратты біліп, түсінумен қатар қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. бағалау арқылы өз білім деңгейін саралау, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың ақпаратын тиімді қолдану.
Күтілетін нәтиже: Мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; өз ойларын талдай және сараптай алады; критерийлер бойынша сұрақ қоя білу дағдылары дамиды; сыни тұрғыда ойлауға үйренеді;қалай, нені оқу керектігін үйренеді; дәлелдерді сын тұрғысынан талдау мен бағалауға, таным әрекеті үдерісінде қарым-қатынас шеберлігі қалыптасады; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді қолдануды, ақпаратты өңдеуді үйренеді.
| 1.Сабақ басында тренинг өткізіледі. Оқушылар топтарға бөлінеді.
2.Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады, презентация жасап ,слайд қорғайды 1)Архижинақтаушы(тригонометрия тарихына шолу жасайды) 2) Ізденушілер (тригонометрияның өмірмен байланысы) 3) Теорияшылар (тақырып бойынша теориядан мағлұмат береді) 3. Маршрут картасы таратылады Тапсырмалары: 1) математикалық диктант 2) жүйріксің бе, есепке ендеше тез есепте! 3) Формативті тест 4)Слайд қорғау 4.Сергіту сәтіне қатысады.
Оқушылар жауаптарына байланысты түрткі сұрақтар, қайта бағыттау сұрақтары беріледі, жауаптар талқыланады.
| Смайликтер арқылы көңіл күйін белгілеу
Үш рет шапалақтау
Топтық бағалау.
Маршрут картасы бойынша дарынды балалардан сарапшы дайындалып,әр оқушы маршрут картасына бағалау енгізеді
Критерийлербойынша ОүБ жүреді, жұмыстарында нені қамтығанын өздері тексереді, қорытынды шығарады. Оқушылар ұсынылған сұрақ критерийлері бойынша өз деңгейлерін өздері саралап, бағалап, тиісті бағанға іледі.
|
Оқушылар тақырып бойынша білімдерін өзектендіреді, өзін-өзі реттейді, қабілеттеріне орай өздерін дамыта алады.
Таңдау элементінің көмегімен өзін-өзі реттеуді қолдану оқушыларға қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес жұмыс жасауға мүмкіндік береді.
| Оқушылар өз білетін білімдерін кластастарымен салыстыра отырып, нені және қалай оқу керектігін, білімінің нәтижесін бағалауды үйренеді.
| Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері бойынша оқушылардың қаншалықты білім дері бар еекені анықталады
Маршрут картасы арқылы өзін-өзі реттей алады
|
4. | Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Сабақтың мақсаты: Тригонометриялық теңдеулерді шешуді үйрену, шешудің әртүрлі әдістерін іздеу, есепке қолдану арқылы тиімдісін анықтау. Жас ерекшелігіне орай когнитивтік даму, сыни ойлауға үйрену, критерий бойынша бағалауға дағдылану, топтық жұмыс дағдыларын жетілдіру, өз дамуын ұғыну, өзіндік ілгерілеуі мен қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Ақпаратты өз бетінше меңгере алады; кластастарына түсінікті тілмен ақпаратты жеткізе біледі; мәтінге байланысты сұрақ қою білуге дағдыланады; кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; өзін-өзі, өзара критреий бойынша бағалай білуге дағдыланады; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша ақпаратты саралай білуге үйренеді;сыни ойлай білуге үйренеді;танымдық іс-әрекет үдерісінде коммуникативтік дағдыларын жүзеге асырады. | 1.Психологиялық тренинг-жаттығу өткізіледі, топтарға бөлінеді. 2.оқулықтан оқушылар Инсерт әдісі бойынша тақырыптың мазмұны мен мақсатын анықтайды 3. Топтар тақырып бойынша «Тізбектеу» стратегиясымен жұмыс жасайды : 1-топ у=sina, 2-топ y=cosa 3-топ y=tga y=ctga алған ақпаратты рәсімдейді, 4.блум таксономиясына негізделген есептер шығару Білу (формула) Түсіну (қасиет) Қолдану (графиктерді) Талдау (тиімді жолын) Жинақтау (есептер шығару) бағалау 5.« диалогтық оқыту» бойынша 1 топ мүшелері: «График қажет, қажет емес» тақырыбында топтық пікірталас 2-топ мүшелері: «Тригонометриялық теңдеуді шешудің әдістері» тақырыбында зерттеушілік әңгіме 3-топ мүшелері: « теңдеуді шешу формулаларын қолдану» тақырыбында топтық әңгіме 6. «Автор орындығы» арқылы оқушылар өз ойларын қорытады. | Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып болғандығын, өзін-өзі тақтаға ауа-райы белгісі бойынша бағалайды(күн, бұлт, жаңбыр ) бағалайды.
Топтық бағалау (бағасыз бағалау -смайлик арқылы) жүргізіледі. Білу (формула)-1-5ұпай Түсіну (қасиет) 1-5ұпай Қолдану (графиктерді) 1-5ұпай Талдау (тиімді жолын) 1-5ұпай Жинақтау (есептер шығару) 1-5ұпай Бағалау20-25 «5» 16-19 «4» 9-15 «3» 1-8 «2» Критерийлі бағалау
Үш шапалақ әдісімен бағалау
. |
Топтың пікірі бойынша, өте жақсы дайындалған топты суретке түсіру (келесі сабаққа газет шығару), өзге оқушыларға үлгі ретінде ұсынылады
Шешімдері алдын-ала анықталмаған элементтері бар тапсырмаларды зерттеу.
Оқушыларға өздерінің неге қол жеткізетіндігіне қабілетті екендігіне көздерін жеткізу.
Дарынды балалар өз ойын еркін жеткізу арқылы кластастарының да сөйлеуіне ықпал жасайды |
Оқушылар қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес жұмыс жасауға мүмкіндік алып, еркін жұмыс жүргізеді, оқудағы зияткерлік, эмоционалдық, әлеуметткі кедергілерді жояды.
Мұғалімнің көмегінсіз өз ісінің көзін табады.
Алға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайды.
Өз ойларын көпшілік алдында еркін сөйлеу арқылы жеткізеді. |
Қай оқушының білімді қандай деңгейде меңгергендігі анықталады.
Теңдеу шешу туралы жаңа тақырыпты қалай меңгергеніне орай берілетін тапсырма – зерттеу нәтижесін ұсыну, сұрақ критерийлерін анықтау нәтижені барлық оқушының игергенін немесе игерудің қай сатысында екенін көрсетеді.
Оқушыларға өзін жетілдіруге мүмкіндік беріледі. Өз ойларын анық жеткізу арқылы қортынды шығара біледі. |