Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығарту.
Сынып: 6 « А » | Күні: 29.04.2013 жыл | Пәні: Математика | ||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығарту. | |||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: | — графиктік тәсілді, аластыру тәсілін, қосу тәсілін қолданады; — бұрын білетін ақпаратпен байланыстырады. | |||||||||||||||||||||
Ресурстар: | Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар, ACTIVote құралы. | |||||||||||||||||||||
Әдіс — тәсілдер | Тәсілі : жеке, жұппен, топпен | Әдісі: АКТ, СТО,диалог | ||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: | Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді,топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді,өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды,жинақтайды, қортындылайды, бағалайды. | |||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі, графиктік тәсіл, алмастыру тәсілі, қосу тәсілі,сызықтық функция, тәуелді және тәуелсіз айнымалы. | |||||||||||||||||||||
Дерек көздер | Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер,интерактивті тақта | |||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы : | Уақыты: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: | 2мин | Дене мүшелері арқылы бір-бірімен амандасады; | Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады; | |||||||||||||||||||
3 мин | Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады. | Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 4топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар:Техника,Отбасы, Үй жиһаздары, Оқуқұралдары | ||||||||||||||||||||
Ой қозғау
|
20 мин | Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін, диалог арқылы «Біз екі айнымлы сы бар теңдеулер жүйесін шешу жөнінде не білеміз?» -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу- лер жүйесі дегеніміз не ? — Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу лер жүйесін неше тәсілмен шешеміз ? — Қандай тәсілдер? — Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсіл арқылы қалай шешеміз ? — Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсіл арқылы қалай шешеміз ? — Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсіл арқылы қалай шешеміз ? Оларды геометриялық фигуралар | Әр оқушы жеке жеке жауап береді.
| |||||||||||||||||||
Мағынаны ажырату | 6 мин | Әр топқа есеп беріледі, топпен ақылдасып шығарады, талдайды І топ. ІІ топ. Асхат ауладағы лақтармен тауықтардың аяқтарын санағанда 46 болды.Ал бастарын санағанда 17 болды.Аулада неше лақ, неше тауық бар? ІІІ топ. ІV топ. Оқушы екі сан ойлады.Бірінші сан екінші санға қарағанда 7-ге артық.Бірінші санды 3 еселеп, екінші санды 2 еселегенде айырма 27-ге тең. Осы сандарды тап. | Топта талқылайды,талдайды, есепті шығарады, нәтижені интерактивті тақтаға жазып, қорғайды.
Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды. | |||||||||||||||||||
Сергіту сәті | 2 мин | бейнежазба | ||||||||||||||||||||
10 мин | ACTIVote құралымен тест 1. Оң сандар қалай жазылады ? а) алдына «-» таңбасы қойылып б) алдына «+» таңбасы қойылып 2. Теріс сандар қалай жазылады ? а) алдына «-» таңбасы қойылып б) алдына «+» таңбасы қойылып 3. 0 саны қандай сан ? а) оң сан б) оң санда емес, теріс санда емес 4. ( — ) · ( — ) = а) + б) – 5. ( — ) · ( + ) = а) + б) – 6. ( + ) · ( — ) = а) + б) – 7. ( + ) · ( + ) = а) + б) – 8. — 0,5 + ( -0,3 ) = а) — 0,8 б) 0,8 9. 1,5 + ( — 0,7 ) = а) — 0,8 б) 0,8 10. -12 · 0 = а) — 12 б) 0 11. 0 : (-12 ) = а) 0 б) – 12 12. Қандай сандар 0 –ден үлкен ? а) теріс сандар б) оң сандар 13. Қандай сандар 0 –ден кіші ? а) теріс сандар б) оң сандар 14. -125 : 5 = а) 25 б) – 25
| Оқушылар ACTIVote құралымен тест тапсырады. Қортынды бағаны көреді.
Бағалау жүйесі 100 — 90 балл — « 5 » 70 – 89 балл – « 4 » 50 – 69 балл — « 3 »
| ||||||||||||||||||||
Бағалау | 1 мин | Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі геометриялық фигуралар , 5 балдық жүйе арқылы бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. | ||||||||||||||||||||
Кері байланыс | Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. | |||||||||||||||||||||
Кейінгі жұмыс | 1 мин | Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру. №1622, №1624 |