Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы

11.04.2013Сабақ 2Уақыт: 45минутПән: математикаСынып: 5 д
Сабақ атауыCанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы,  модасы
Жалпы мақсатыСанның арифметикалық ортасын , өзгеріс ауқымын және модасын табуды үйрету. Оқушыларда есеп шығару қабілеттерін дамыту. Есеп мәтінін сараптау және есеп сұрағына байланысты амалдар белгісін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.

 

Оқыту нәтижесіТопта сыйластық, іскерлік атмосферасы орнығады,бір-біріне көмек береді.

Сыни ойлаудың стратегияларын меңгереді.

 

Негізгі идеяларБұл сабақта өз бетімен оқу арқылы сабақты меңгерту және оқушының пәндік білімін жетілдіру және тақырыпты меңгеруде  өз ойларын еркін айтуын қалыптастыру.
БағалауКритералды бағалау, формативті бағалау
Құрал – жабдықтарИнтерактивті тақта,  слайд презентация , бағалау парағы, постер, маркер
Оқытудың әдістеріСыни ойлату , диалог, деңгейлеп дамыта оқыту, акт технологияларының элеметтер, дарынды балаларды анықтау әдістері.
КезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушының

 іс- әрекеті

Ұйымдастыру формасыКүтілетін нәтижеБағалау формасы
Ұйымдастыру

Слайд1

Амандасу,  «Шаттық шеңберін» құру. Бір- бірімізге жақсы күй сыйлау.Сендер адамдар шеңберге  тұрғанды неге жақсы көреді деп ойлайсындар? Сабаққа басты назарын аудару. Стикердин артына жазылган үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер сөзі бойынша 3топқа бөлу.Оқушылар бір біріне көңіл күй сыйлап , өз пікірлерін айтады және үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер болып үш топқа бөлінеді.ұжымдықБалалар сабақты жақсы көңіл күймен бастайды. 
Үй жұмысын тексеру

Слайд 2,3

№1. Салыстырыңдар:

0,483            0,479                            95,3          95,3000

4,781            4,79                                  0,045       0,0045

№2.   а-ның мәнін тап.

№3. Қандай бүтін сандардың  арасында орналасқан :

<0,43<     <12,354<

<1,25<        < 9,34<

№4 Есептің шарты:

Егер бір машина 1 т  артық емес жүкті көтере алса, 3,75 т жүкті тасу үшін қанша  машина қажет болады? 

 

>

=

<

>

 

a=0,4

 

a=0,1

 

 

 

 

0 мен 1, 12 мен 13, 1 мен 2, 9 бен 10

1 тонна 1тонна 1тонна0,75 тонна

Жауабы:

Оқушылардан жеке сұраладыОқушылар өткен тақырыпты қайталап еске түсірді.топтық
Мақсаты

Білу

Санның арифметикалық ортасын , өзгеріс ауқымын және модасын табуды білу

 

Кесте толтыру

БілемінБілгім келедіҮйрендім
Оқушылар толтырады

БілемінБілгім келедіҮйрендім
Сандарды дөңгелектеу, ондық бөлшек бөлу

 

 Сан.

ариф.

ортасын

модасы

өзгеріс аймағы

 

Топтық

Кесте толтырады.

Балалар нені үйрену керек екенін айқындайды. 
Түсіну

«Маган айт, мен оны умытамын, корсет, мумкін, есімде сактармын, мені кызыктыр, мен сонда тусінемін»

мақсатында

Ресурсты пайдалана отырып,жаңа ақпаратты  игеру

Джигсо стратегиясы бойынша топпен жұмыс кезеңі. Тақырып 3 тақырыпшаға бөлінеді:

1) Cанның ариф. ортасын қалай табамыз? 2) Санның өзгеріс ауқымы дегеніміз не? 3) Санның модасын қалай анықтаймыз?

Балалар өз бетінше оқып бір-біріне түсіндіреді. Түсінгенін постер арқылы қорғайды. Мысалдар келтіредіПостер

топтық жұмыс

Тақырыпты түсінеді және дәлелдейдіТоп бір бірін бағалайды
Сергіту сәтіОйлау қабілетін дамытуда логикалық есептер
Қолдану

берілген ережелерді тапсырмалар

ды  түсіне отырып қолдану

№1209

№ 1210 Көп нүктенің орнына керекті сөзді тап

1) Оқушылар ауызшажауап береді

2) Ережені қолданып табады 1) ариф. ортасы 2)модасы 3) өзгеріс ауқымы 4) модасы

Топпен ойласып табадыҮйренгенін есеп шығаруда қолданадыТоптық бағалау
Талдау

Білікті бір есеп шығарар, білімді мың есеп шығарар

Алған білімдерін саралай отырып , деңгейлік есептерді талдау жасауға үйрету

 

                                              А

І топ. 7,381; 5,004; 6,118; 8,019; 7,815; 5,863.

ІІ топ. 42,165; 0,61; 3,42; 22,165; 8,36; 17,84.

ІІІ топ. 23,65; 18,21; 62,75; 1,25; 7,83; 5,35.

                                                 В

І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4,6-ға тең.

Бірінші сан 5,4. Екіншісін тап.

ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 3,1-ге тең.

Бірінші сан 3,8. Екіншісін тап.

ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4,9-ға тең

Бірінші сан 5,2. Екіншісін тап.

                                                С

І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 22,49-ға тең.

Екінші сан біріншісінен 1,6 есе артық. Осы сандарды тап.

 

ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4,4-ке тең.

Екі санның біреуі екіншісінен 1,4-і артық. Осы сандарды тап.

 

ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 30-ға тең.

Бір сан екіншісінен 1,5 есе артық. Осы сандарды тап.

 

Әр топ өзіне тиісті есептерді талдайды шығарады.

 

Бірлескен топтық жұмысДенгейлік есептеді шығарып оны талдап үйренеді.Топтар шығарған есептерін басқа топқа беріп тексертеді
Жинақтау

Алған білімдерін жинақтай отырып , шығармашы

лыққа баулу

Сандарда құпия сөз көп жазылған ребус шешу және өз бетінше ребус құрастыру .

 

Ребусты шешедіАҚТ-ны пайдалануРебусты шешеді және осы тақырыпта ребус құрастырадыТоп бір бірін бағалайды
Бағалау

Алған білімдерін жинақтауға арналған түйінді тапсырма беру

Әр есепке бір жауап тест жұмысы және сұрақ беру арқылы оқушының өзіндік көзқарасын қалыптастыру,ізденуге, ойлануға бағыттау

1)Бүгінгі жұмысын былай деп бағалаймын.

2) Cабақта қиындықты жеңуге кім көмектесті?

3) Есеп шығаруда сізге не жетіспеді?

Шығарады ,ойланады, салыстырады, сұрақтарға жауап береді

және ББҮ кестесін толдырады (аяқтайды)

БілемінБілгім келедіҮйрендім
Сандарды дөңгелектеу, ондық бөлшек бөлу

 

 Сан.

ариф.

ортасын

модасы

өзгеріс аймағы

 

Сан.

ариф.

ортасын

модасы

өзгеріс айма

ғын табуды үйрен

дім

 

 

Жеке жұмыс

 

 

 

 

Шағын эссе

Өз көзқараста

рын білдіреді. Осыдан нәтиже шығады

Топтық бағалау парағы толтырылады
Үйге тапсырма Интернет желісінен осы тақырыпқа байланысты ақпараттар жинау , жұмбақ құрастыру

№ 1218 есеп