Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы
11.04.2013 | Сабақ 2 | Уақыт: 45минут | Пән: математика | Сынып: 5 д | ||||||||||||||||||
Сабақ атауы | Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы | |||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Санның арифметикалық ортасын , өзгеріс ауқымын және модасын табуды үйрету. Оқушыларда есеп шығару қабілеттерін дамыту. Есеп мәтінін сараптау және есеп сұрағына байланысты амалдар белгісін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.
| |||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | Топта сыйластық, іскерлік атмосферасы орнығады,бір-біріне көмек береді. Сыни ойлаудың стратегияларын меңгереді.
| |||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | Бұл сабақта өз бетімен оқу арқылы сабақты меңгерту және оқушының пәндік білімін жетілдіру және тақырыпты меңгеруде өз ойларын еркін айтуын қалыптастыру. | |||||||||||||||||||||
Бағалау | Критералды бағалау, формативті бағалау | |||||||||||||||||||||
Құрал – жабдықтар | Интерактивті тақта, слайд презентация , бағалау парағы, постер, маркер | |||||||||||||||||||||
Оқытудың әдістері | Сыни ойлату , диалог, деңгейлеп дамыта оқыту, акт технологияларының элеметтер, дарынды балаларды анықтау әдістері. | |||||||||||||||||||||
Кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | Ұйымдастыру формасы | Күтілетін нәтиже | Бағалау формасы | |||||||||||||||||
Ұйымдастыру Слайд1 | Амандасу, «Шаттық шеңберін» құру. Бір- бірімізге жақсы күй сыйлау.Сендер адамдар шеңберге тұрғанды неге жақсы көреді деп ойлайсындар? Сабаққа басты назарын аудару. Стикердин артына жазылган үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер сөзі бойынша 3топқа бөлу. | Оқушылар бір біріне көңіл күй сыйлап , өз пікірлерін айтады және үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер болып үш топқа бөлінеді. | ұжымдық | Балалар сабақты жақсы көңіл күймен бастайды. | ||||||||||||||||||
Үй жұмысын тексеру Слайд 2,3 | №1. Салыстырыңдар: 0,483 0,479 95,3 95,3000 4,781 4,79 0,045 0,0045 №2. а-ның мәнін тап. №3. Қандай бүтін сандардың арасында орналасқан : <0,43< <12,354< <1,25< < 9,34< №4 Есептің шарты: Егер бір машина 1 т артық емес жүкті көтере алса, 3,75 т жүкті тасу үшін қанша машина қажет болады? | > = < >
a=0,4
a=0,1
0 мен 1, 12 мен 13, 1 мен 2, 9 бен 10 1 тонна 1тонна 1тонна0,75 тонна Жауабы: | Оқушылардан жеке сұралады | Оқушылар өткен тақырыпты қайталап еске түсірді. | топтық | |||||||||||||||||
Мақсаты Білу Санның арифметикалық ортасын , өзгеріс ауқымын және модасын табуды білу | Кесте толтыру
| Оқушылар толтырады
| Топтық Кесте толтырады. | Балалар нені үйрену керек екенін айқындайды. | ||||||||||||||||||
Түсіну «Маган айт, мен оны умытамын, корсет, мумкін, есімде сактармын, мені кызыктыр, мен сонда тусінемін» мақсатында Ресурсты пайдалана отырып,жаңа ақпаратты игеру | Джигсо стратегиясы бойынша топпен жұмыс кезеңі. Тақырып 3 тақырыпшаға бөлінеді: 1) Cанның ариф. ортасын қалай табамыз? 2) Санның өзгеріс ауқымы дегеніміз не? 3) Санның модасын қалай анықтаймыз? | Балалар өз бетінше оқып бір-біріне түсіндіреді. Түсінгенін постер арқылы қорғайды. Мысалдар келтіреді | Постер топтық жұмыс | Тақырыпты түсінеді және дәлелдейді | Топ бір бірін бағалайды | |||||||||||||||||
Сергіту сәті | Ойлау қабілетін дамытуда логикалық есептер | |||||||||||||||||||||
Қолдану берілген ережелерді тапсырмалар ды түсіне отырып қолдану | №1209 № 1210 Көп нүктенің орнына керекті сөзді тап | 1) Оқушылар ауызшажауап береді 2) Ережені қолданып табады 1) ариф. ортасы 2)модасы 3) өзгеріс ауқымы 4) модасы | Топпен ойласып табады | Үйренгенін есеп шығаруда қолданады | Топтық бағалау | |||||||||||||||||
Талдау Білікті бір есеп шығарар, білімді мың есеп шығарар Алған білімдерін саралай отырып , деңгейлік есептерді талдау жасауға үйрету
| А І топ. 7,381; 5,004; 6,118; 8,019; 7,815; 5,863. ІІ топ. 42,165; 0,61; 3,42; 22,165; 8,36; 17,84. ІІІ топ. 23,65; 18,21; 62,75; 1,25; 7,83; 5,35. В І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4,6-ға тең. Бірінші сан 5,4. Екіншісін тап. ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 3,1-ге тең. Бірінші сан 3,8. Екіншісін тап. ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4,9-ға тең Бірінші сан 5,2. Екіншісін тап. С І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 22,49-ға тең. Екінші сан біріншісінен 1,6 есе артық. Осы сандарды тап.
ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4,4-ке тең. Екі санның біреуі екіншісінен 1,4-і артық. Осы сандарды тап.
ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 30-ға тең. Бір сан екіншісінен 1,5 есе артық. Осы сандарды тап.
| Әр топ өзіне тиісті есептерді талдайды шығарады.
| Бірлескен топтық жұмыс | Денгейлік есептеді шығарып оны талдап үйренеді. | Топтар шығарған есептерін басқа топқа беріп тексертеді | |||||||||||||||||
Жинақтау Алған білімдерін жинақтай отырып , шығармашы лыққа баулу | Сандарда құпия сөз көп жазылған ребус шешу және өз бетінше ребус құрастыру .
| Ребусты шешеді | АҚТ-ны пайдалану | Ребусты шешеді және осы тақырыпта ребус құрастырады | Топ бір бірін бағалайды | |||||||||||||||||
Бағалау Алған білімдерін жинақтауға арналған түйінді тапсырма беру | Әр есепке бір жауап тест жұмысы және сұрақ беру арқылы оқушының өзіндік көзқарасын қалыптастыру,ізденуге, ойлануға бағыттау 1)Бүгінгі жұмысын былай деп бағалаймын. 2) Cабақта қиындықты жеңуге кім көмектесті? 3) Есеп шығаруда сізге не жетіспеді? | Шығарады ,ойланады, салыстырады, сұрақтарға жауап береді және ББҮ кестесін толдырады (аяқтайды)
| Жеке жұмыс
Шағын эссе | Өз көзқараста рын білдіреді. Осыдан нәтиже шығады | Топтық бағалау парағы толтырылады | |||||||||||||||||
Үйге тапсырма | Интернет желісінен осы тақырыпқа байланысты ақпараттар жинау , жұмбақ құрастыру № 1218 есеп | |||||||||||||||||||||