Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Убаисова Айнура Сарсенбековна
Қарағанды облысы, Қарқаралы қалаы №44 орта мектеп
Пән: алгебра Сынып: 8
Сабақ тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сабақ типі: қорытындылау сабағы
Түрі: практикалық
Сабақ мақсаттары:
- білімділік – оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту.
- дамытушылық – логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру;
- тәрбиелік – оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақ әдістері: ауызша, көрнекілік, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс.
Сабақ барысы:
- Ұйымдастыру.
- Ой қозғау.
- Ауызша есептеу.
4.Жаңа материалды меңгеру.
- Сергіту сәті.
- «Біліміңді сынап көр»оқулықпен жұмыс.
- қорытынды.
- Ү й жұмысы.
|
|
|
- Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың сабаққа даярлығын тексеру. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің қасиеттерін қайталаймыз.
- «Қайталау – оқу анасы».(слайд4)
А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.
С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.
Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.
“Кім шапшаң?”(слайд5)
- Математика тарихынан(слайд6)
Мұғалім. Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.
Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып тұрады:(слайд7)
Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637жылы
арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. 1626 жылы нидерланды математигі А.Ширар түбірді мын түрде белгілеген V. (тақтада суреті шығады)
- «Тест». Өзіндік жұмыс. (слайд8)
Тест.
- өрнегінің мәнін есепте
а) 0,72; в)0,1 с)0,2 d)-0,2
- өрнегінің мәнін тап.
а) 27; в)11 с)-11 d)12
- Амалдарды орында:
а) -7,7; в)-11,9 с)4,1 d)47
- бөлшегін иррационалдықтан босат.
а) ; в) с) d)
- бөлшегін иррационалдықтан босат.
а) ; в) с) d)
Жауаптары: (слайд9)
- с
- а
- а
- с
- а
Қате жіберген есептерді талқылау.
- 5. Сергіту сәті(слайд10) Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
- Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
- Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
- функциясының графигі парабола. (+)
- функциясының графигі гипербола (-)
- 23=8 (+)
- 4*4=-16
- (-5)2=-25 (-)
- Оқулықпен жұмыс. «Білімдіге – биіктен орын» (слайд11)
№80, №89 (1,3), №93
- Қорытынды: Балалар өздері қорытады. (слайд12)
- Үй жұмысы. № 89(2,4), № 91, №92. (слайд13)
- Бағалау