Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.Есептер шығару.
Т.Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы, №1 мектеп – лицейінің математика пәнінің мұғалімі
Алгебра 8 – сынып
Сабақтың тақырыбы : Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.Есептер шығару.
Сабақтың типі: Бекіту.
Сабақтың әдісі :Топпен жұмыс.
Бағалау әдістері: Ауызша бағалау, ( кері байланыс парақшалары), бағалау критеррийі.
Көрнекілігі : Семантикалық карта, түрлі — түсті қағаз, түрлі — түсті маркер,бағалау парағы,интерактивті тақта, компьютер.
Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтижелер ( индикаторлар) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білімділік : Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, | Оқушылар біледі : — Есепті өз бетінше шығаруға талпынады; — Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіре қасиеттерді тиімді қолданады; — Тапсырмаларды толық орындай алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тәрбиелік : Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, байқампаз-дыққа және ұжымда жұмыс істей алуға , айтылған пікірді тыңдап,қорытындылай алуға , өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
| — Жеке және жұпта жұмыс істей алады; — Топта жұмыс істей алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау,логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып, өз беттерінше жұмыс істей алу және өзін – өзі бағалай алу дағдыларын дамыту. Алған білімдерін практикада қолдана алуға бейімдеу.
| — Өз бетінше жұмыс істеуді; — Тізбектелген үлгіде жұмыс істей алуды; — Өздерін және сыныптастарын шынайы бағалауды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Ой қозғау
2.Мағына-ны тану
3.Ой тол-ғаныс (Рефлексия) | Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі. ІІ.Психологиялық ахуал туғызу ІІІ.Топқа бөліну. 1,2,3-ке санау арқылы 3 топқа бөлінеді. ІV. Үй тапсырмасын тексеру.№74 (1;2;3;4),№77 (1;3),№84 (1;3),№95(1). V. «Миға шабуыл» (өткенді қайталауға арналған зымыран сұрақтары) сабаққа дайындығын тексеру. VІ. Практикалық есептер шығару 1.Оқулықпен жұмыс. №76,№77,№81 2. Топтық тапсырма 3. Сергіту сәті 4. Тест 5.Шығармашылық жұмыс VІІ. «Ішіне және сыртына» әдісі арқылы ойларын тұжырымдап кестеге жазып шығады. Мұғалім әр топтың жұмысына сырттай бақылау жасап, формативті бағалайды.Оқушылардың жұмыстарынынң дұрыс тұстары мен қате кеткен жерлеріне тоқтап, бағыт – бағдар беруші болады. 8. Бағалау критерийлері : Бағалау рейтингі: 28-33 ұпай «5» 22-27 ұпай «4» 16-21 ұпай «3» 15-0 ұпай «2» Дескриптор:
9.Үйге тапсырма:№76 (4),№78 (4), №81 (4), логикалық есеп құрастыру.
10. Сабақты қорытындылау, бағалау. (4 мин)
| «Ауамен есеп шығару » тренингі
Топқа бөлініп,алғашында жеке одан кейін жазғандары-мен, түйгендерін ортаға салып,бір ұйғарымға келіп,қорытынды жасайды. Топ басшылары өз тобындағы оқушылардың үй жұмыстарын тексеріп, тиісті балдарын қойып отырады. Оқушылардың сабақты қалай түсінгендері туралы ақпарат алу. Ынталы топ құрылып өз тобымен бірге басқа топтарда да өз жұмысын атқарып, өзіне бонустық балдар жинайды. «Миға шабуыл» әдісі арқылы (өткенді қайталауға арналған зымыран сұрақтарға) жауап беріп,тиісті балдарын алады. ( Әр дұрыс жауап 1 ұпай) 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А)= 2 б) = 5; 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А)2= б) 3 = 3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. в) №76 (2), №77 (2), №81 (2), есептерін тақтада орындайды. Бұл жерде оқушылар карточкадағы есептерге дұрыс жауап беру арқылы тиісті балдарын алып отырады.(3 есептен құралған карточкалар таратылады) Сергіту сәтіндегі логикалық сұрақтарға қатесіз жауап берсе ғана 1 бал алады. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
Тест 1.Өрнектерді ықшамда. 1. А)11+ ә) 9 б) 19+11 в) 11- 2. А) 36n-49m ә) б) в) 3 . өрнегінің мәнін есепте
а) 0,72; ә)0,1 б)0,2 в)-0,2 Жауаптары: 1. А 2. Б 3. Б Бір-бірінің дәптерін сағат тілі бойынша жолдастарымен алмастырып, жауабын тақта арқылы тексереді. Шығармашылық есеп.Бұл тек барлық тапсырмаларды толық орындаған оқушы ғана орындауы тиіс. санын калькулятордың көмегінсіз жауабын тауып, дәлелдеп беріңіз? Сабақ соңында оқушылар өз топтарындағы оқушылардың жұмыстарына тоқталып,бағалайды,мұғалім мен оқушының пікірлері сараланады. Бағалау критерийлері бойынша оқушыларға жиынтық бағалау жүргізіледі. Бағалау бойынша өз пікірлері тыңдалып, келесі сабақтың жоспарын енгізіледі. Стикерлерге бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазып, кері әсер парағында қалдырады. |