Квадрат теңдеулер және түрлері тақырыбына есептер шығару
Апта | Күні 23.10.2013 | Сабақ №2 | |||||||
Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңдеулер және түрлері тақырыбына есептер шығару | ||||||||
Жалпы мақсат | Квадрат теңдеулер туралы түсінікті кеңейту. Квадрат теңдеулер түрлерінің жалпы формуласын есеп шығарғанда пайдалана білуге үйрету. Өз бетінше ойлау қабілеттерін дамыту. | ||||||||
Сілтеме | 1. Алгебраны оқыту әдістемесі. 2. 8 сыныпқа арналған алгебра оқулығы 3. Ғаламтор желісі | ||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері | Квадрат теңдеулердің түрлерін толық меңгереді. Квадрат теңдеулерді шешуді біледі Топтық жұмыс жасау арқылы ұйымшылдықтары артады. | ||||||||
Негізгі идеялар | Квадрат теңдеулердің шығу тарихы туралы мәліметтер. | ||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар | 1. Қосымша дидактикалық материалдар 8 сынып 2. АКТ | ||||||||
Оқыту әдістері | 1.Диалог 2. Топтық 3. Сыни ойлау | ||||||||
Дерек көздері | Оқулықтағы материалдар тақырып бойынша Ғаламтор мәліметтері Мультимедиалық слайдтар | ||||||||
Тапсырмалар | 1. Тақырыпқа байланысты сұрақтар
2. Тақырып бойынша есептер
3. Санға байланысты мақал-мәтелдер тобы.
4. Эссе жазу (үй тапсырмасы бойынша) | ||||||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті | |||||||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||
I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. (1 минут) | Сыныптағы әр топ мүшелері топ басын сайлайды өз қалаулары бойынша | Әр топ топ басын сайлау шешімін қабылдайды. | |||||||
II. Үй тапсырмасын тексеру. (7 минут) | Үй тапсырмасы бойынша әр топтың бір мүшесіне «Квадрат теңдеудің шығу тарихы» туралы эсселерін оқыту.Үйге берілген есеп тексеру.
| Есептер дұрыстығын топ басшылары бағалайды.
| |||||||
III Тапсырмалар орындау(25 минут) | Қосымша тапсырмалар Оқулықтағы №117,118,119 есепті шығарту. Топтық жұмысқа квадрат теңдеулердің түбірін табуға есептер. Шығармашылық тапсырмалар орындау. «Сергіту аялдамасы»
| Квадрат теңдеулердің түбіріне байланысты мақал-мәтелдер айтады. | |||||||
IV Қорытындылау (5 минут) | Кесте арқылы оқушылар пікірін анықтау. Теңдеулер тобы арқылы түрін анықтап, түбірін табу.
| ||||||||
V Үй тапсырмасын беру. (2 минут) | Әр топ мүшесі санға байланысты 1 мақалдан және №123 есеп | Үй тапсырмасын орындау. | |||||||
VI Бағалау (5 минут) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалау | |||||||
Әр топқа
Аты-жөні | «Ой қозғау» (Тақырып бойынша сұрақтарға жауап) | «Білгенге маржан» (Үй тапсырмасы бойынша)
| «Білімдіге биіктен- орын» (Оқулықтағы және қосымша есеп шығаруы бойынша) | «Ойна, ойлан тап» (Квадрат теңдеу түбірлеріне байланысты мақал-мәтел табу бойынша) | Орташа ұпай |
Сабақ бөлімдері
- «Ой қозғау» сұрақтар беру.
- «Білгенге маржан» үй жұмысын тексеру. Эссе оқыту
- «Білімдіге биіктен орын» оқулық бойынша есеп шығару.
- «Сергіту аялдамасы»
- Ойна, ойлан тап. Топтарға есептер беру. Түбірлеріне байланысты мақал-мәтел құру.
- Уйге тапсырма беру №123
- Бағалау.