Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңдеулер тарауын қайталау | |||||
Сілтеме | Оқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралы А.Я.Симонов «Система тренировочных задач и упражнений по математике» | |||||
Жалпы мақсаты | Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау | |||||
Сабақтың әдісі | СТО, АКТ, бағалау | |||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі. | |||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру. | |||||
Тапсырмалар | Пікірлесу,есептерді талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап | |||||
Жұмыс түрлері | Сыныппен жұмыс | Жұптық,топтық жұмыс | Бірін-бірі бағалау | Өздік жұмыс | ||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Психологиялық ахуал /2 мин/ «Шаттық шеңбері»
Блум таксономиясы бойынша:
Ойлау деңгейі | Мұғалім тапсырмалары | Оқушы іс-әрекеті | |
Білу /7 мин/ | Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)
2) Квадрат теңдеу бойынша берілген тақырыптарды қайталау | Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды
Топ мүшелері тапсырманы қорғайды | |
Түсіну /5 мин/ | Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі
1) ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу 2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0 толымсыз квадрат теңду 3) ах2+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу 4) D>0 2 түбірі бар 5) D=0 1 түбірі бар 6) D<0 түбірі жоқ 7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы 8) 3x-2=2(x+1)+5, рационал теңдеулер
| Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді. | |
Қолдану /5 мин/ | Интерактивті тақтада тапсырма беріледі. №386 1) 9х2-4x-2=0 2) 7х2+18x+5=0 3) 4) Х2-13х+4=0 | Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді | |
Сергіту сәті /3 мин/ | Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек. 1….(Екі) жақсы қас болмас, …(екі) жаман дос болмас. 2.Досыңды …(үш) күн сынама, … (үш) жыл сына. 3.Білгенің бір …(тоғыз), білмегенің …(99) 4….(Он) рет айтқаннан, …(бір) рет көрсеткен артық | Барлық топ мүшелері бірігіп орындайды
| |
Талдау /5 мин/ | №1. Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар. №2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар. Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар: 1) 2;7 2) 6;-4
| Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді. | |
Жинақтау /7 мин/ | 1) х2-11x+10=0 2) х2-14x+49=0 3) х2-10x+24=0 4) х2-8x+7=0 | Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді.Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады
| |
Бағалау /5 мин/ | Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша / Өте тамаша! Жарайсын! 12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. 9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. 5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.
| Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды
| |
Кері байланыс | Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды. | Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды | |
Үйге тапсырма /1 мин/ | Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру
| Өздік жұмыс | |