Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Сынып: 6 « А » | Күні: 02. 05.2013 жыл | Пәні: Математика | ||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу | |||||||||||||
Жалпы мақсаттар: | — сан аралығын біледі; — қатаң теңсіздіктер, қатаң емес теңсіздіктерді біледі; — бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешуді ұғынады; — бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шеше білуге үйренеді; — Бұрын білетін ақпаратпен байланыстырады. | |||||||||||||
Ресурстар: | Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. | |||||||||||||
Әдіс — тәсілдер | Тәсілі : жеке, жұппен, топпен | Әдісі: АКТ, СТО, | ||||||||||||
Оқыту нәтижесі: | Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды,жинақтайды, қортындылайды, бағалайды. | |||||||||||||
Түйінді идеялар | Сан аралықтары, бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік, бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. | |||||||||||||
Дерек көздер | Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, электронды оқулық | |||||||||||||
Сабақтың барысы : | Уақыты: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: | 2 мин | Көңіл – күйін анықтау. Тақтаға «Көңіл-күй » плакатын іліп, оқушылар ға өз көңіл –күйлерін білдіру тапсыры лады.Сабақтың аяғына дейін көңіл-күйлерін көтеріңкі деңгейде ұстау керектігі тапсырылады. | Сабақ басында өзінің көңіл-күйін білдіретін смайлик таңдайды, бір-біріне көрсетеді, жапсырады. | |||||||||||
2 мин | Топқа бөлу Төрт түлік, отбасы, түстер, техника | Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды, топ ережесін сақтайды. | ||||||||||||
«Қызығушылықты ояту » | 5мин | « Теңсіздік » тақырыбы на ассоциациялық карта жасауды топтарға тапсырады. -Оқушылар теңсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер ? Осы сұраққа жауап іздеңдер.
| Оқушылар жекелеме жұмыс жасайды,жұппен ақылдасады, топпен бірігіп, ортақ шешім шығарылып, өнім жасалады, скипер қорғайды.Оқушыларды топтар ақылдасып, бағалау үшін : смайликтер пайдаланды. | |||||||||||
Жаңа тақырып: Мағынаны ажырату. |
20 мин | Әр топтағы оқушыларға жеке электрондық оқулық арқылы жаңа тақырыпты оқып, «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, жұппен, топпен талқылап, «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу» тақырыбына постер жасауды сұрайды. Уақытты дұрыс пайдалануды тапсырады. | Әр оқушы жеке оқып, жұппен, топпен талдап, электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. Тыңдайды, жазады,еске түсіреді, есте сақтайды, ойлайды.Әр топтан бір-бір оқушыдан шығып, постерді жариялайды, топ жетекшісі қорғайды.Топтар «Үш шапалақ» әдісімен бағалайды | |||||||||||
Ой толғаныс | 10 мин | Жаңа материалдағы білімді түсінгенін анықтау үшін, диалогтық байланыс жасау. Оқушылардың ойларын өзгеше түрде сұрау. Сұрақтар
Есеп шығарады № 1574 ( 1,2,3,4 ) № 1575 ( 1,2,3,4 )
| Ойларын айтады,есеп шығарады,ерекшелігін көрсетеді,сұрақтар береді. Жазады. № 1574 1) Жауабы: 2) Жауабы: 3) Жауабы: шешімі жоқ 4) Жауабы: № 1575 1) Жауабы: 2) Жауабы: 3) Жауабы: 4) Жауабы: Өзін-өзі бағалайды. | |||||||||||
Сергіту сәті | 2 мин | « Сағат » тілек айту
| « Сағат » тілек айту 1-қолыңызды қысыңыз 2-арқасынан қағыңыз 3-күлімсіреңіз 4-қол бұлғаңыз 5-көзіңізді қысыңыз 6-мақтау айтыңыз 7-басынан сипаңыз 8-тілек айтыңыз 9-қол ұстасып секіріңіз 10-құшақтасыңыз 11-шынтақпен амандас 12-алақанды түйістір | |||||||||||
Бағалау | 2 мин | Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі геометриялық фигуралар, смайликтер арқылы бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. | ||||||||||||
Кері байланыс | 1 мин | Оқушылар сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып жапсырады. Сабақтан соң оқушылар сабақтан алған әсерлерін интервью толтыру арқылы білдіреді. | ||||||||||||
Кейінгі жұмыс | 1 мин | № 1576 | ||||||||||||