Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау математика

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау математика

Өтілетін сабақтың тақырыбыСағМерзіміОқытудың негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерОқып-үйренудің нәтижесіҚолданылған әдебиеттерРесурстар
І тоқсан(54 сағат)
Оқып-үйренудің мақсаттары:

Оқушылардың  қатынас, пропорция, масштаб  туралы білімдерін дамыту. Рационал сандарға амалдар қолдана білуге  үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Топтық және жұптық жұмыс істеуге тәрбиелеу, бір-бірін бағалауға үйрету.

1-125-сыныптардағы математика курсын қайталау

 

12

 

 

 

5-сыныпта өтілген материалдарды еске түсіре отырып, жай бөлшектерге, ондық бөлшектерге амалдар қолдануды; Проценттерге есептер шығаруды; Бұрыштар мен дөңгелек диаграмманы сала білуді қайталау.«Ой қозғау» стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалауӨткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады 

Т.А. Алдамуратова,  Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық.  Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.

Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
І тарау. Қатынас және пропорция24
13Қатынас1Түсіндіру әдісі арқылы қатынас туралы түсінік беру; Қатынастың қасиетін пайдаланып қатынастарды түрлендіруді үйрету.Қатынас туралы ұғымды, анықтамасын таныстыру;Түсіндіру әдісі, пікір алмасу, диалогтік оқыту, қалай оқыту керектігін үйрету, жұптық жұмыс,  жұптық  бағалауКеспе қағазбен жұмыс істейді, өздіктерінен орындайды. Сандарды берілген қатынаста бөлуге үйренеді; Екі санның қатынасын процентпен өрнектей алады. Сыни тұрғыдан ойлануға үйренедіКеспе қағаздар, үлестірмелі тапсырмалар, формула, сурет
14-19Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.5Өзара тең қатынастардан пропорция құруды;

Пропорцияның негізгі қасиетін, пропорцияның белгісіз мүшелерін табуды үйренеді.

Сұрақ-жауап, Өзара оқыту стратегиясы , топтастыру, диалогтік оқыту, кері байланыс, құрылған критерий бойынша бағалауЫнтымақтастық атмосферасы қалыптасады,

ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді. Пропоцияның негізгі қасиеті туралы  толық мағлұмат алады

Слайд, кеспе қағаздар, флипчарт
20-22Шамалардың тура және кері пропорционалдығы3Тура пропорционал , кері пропорционал шамалар мәндерінің өзгерістерін пропорциямен жазуды; Шамалардың тура және кері пропорционалдығына есептер шығаруды үйрету.Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу, миға шабуыл, жұптық бағалауТура және кері пропорционал шамаларды айыра біледі. Есептер шығаруда қасиеттерін қолдана алады Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады 

Т.А. Алдамуратова,  Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық.  Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.

Слайд, таратпалар, үлестірмелі тапсырмалар
231-бақылау жұмысы1СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуӨздік жұмыс

 

Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артадыТаратпалар
24-30Пропорцияның көмегімен есептер шығару6Мәтіндік есептерді пропорцияның көмегімен шешуге үйрету; Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуда пропорцияны қолдануға дағдыландыру.Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,

Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.

Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру

Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Пропорцияның негізгі  қасиетін есеп шығаруда дұрыс қолдануға үйренедіСлайд, формулалар, кеспе қағаздар
31-32Масштаб.2Картаның масштабын табуды; Берілген масштаб бойынша жер бетіндегі қашықтықты табуды үйрету.Түсіндіру әдісі, топтық жұмыс, сәйкестік тестӨткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолдана аладыҮлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, дидактикалық материалдар
33-35Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің  ауданы. Шар. Сфера3Сыни тұрғыдан  ой қозғау арқылы тақырыпты ашу.  Шеңбердің ұзындығын өлшеуді; Дөңгелектің ауданын табуды; Шар және сфера туралы түсінік беру. Тақырыпты меңгеру  деңгейін формативті бағалау арқылы анықтау.Ой қозғау, диалогтік оқыту, пікір алмасу, топтық және жұптық жұмыс, «Негізгісін таңда», «қатесін түзету»Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын таба алады;

Шеңбердің ұзындығын өлшеу тәсілдерін қолдана алады;

Есептер шығару барысында алған білімдерін пайдалана алады

 

Т.А. Алдамуратова,  Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық.  Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.

Слайд, сурет, кеспе қағаздар
36-37Қайталау2Өтілген тақырыптарды пысықтау.                СТО үйрету,  жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуТоптық, жұптық жұмыс,  қалай оқу керектігін үйретуПәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып  білімдерін нақтылап, қорытындылайды Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артадыСлайд, таратпалар
382-бақылау жұмысы1СТО үйрету,  жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуӨздік жұмысАлған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артадыТаратпалар
ІІ тарау. Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

 

50
39-40Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу.2Шамалардың өзгерістерін оң санмен және теріс санмен жазуды; Өрнектердегі оң сандар мен теріс сандарды жазуды үйрету. Координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндеуді үйрету.Өзара оқыту стратегиясы. Жұптық және топтық жұмыс, диалог,

Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, Венн диаграммасы

Оң және теріс сандарды ажырата алады. Координаталық түзуге оң және теріс сандарда кескіндей алады.Слайд, сурет, кеспе қағаздар, есептер жинағы
41-42Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар2Қарама қарсы сандар туралы түсінік беру; Бүтін сандар және рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын; Таңбалар ережесін меңгерту.«Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,

Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.

Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру

Қарама-қарсы сандарды ажырата алады. Бүтін сандар туралы түсінік алады; Рационал сандар жиынымен танысады.Т.А. Алдамуратова,  Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық.  Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.Слайд, кеспе қағаздар, сурет
43-45Санның модулі. Белгісізі модуль таңбасының ішінде берілген қарапайым теңдеулерді шығару3Санның модулінің  анықтамасын; Санның модулін тауып, оны жазуды; Модулі берілген санды координаталық түзуде кескіндеуді үйрету.Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, «Табыс» ағашын отырғызуШығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана алады.
46-48Рационал сандарды салыстыру3Рационал сандарды координаталық түзуде салыстыруды; Рационал сандарды салыстыру нәтижелерін тура теңсіздікпен жазуға дағдыландыру.Өзін-өзі бағалау,  қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой және пікір алмасу, сәйкестік тестРационал сандарды салыстыра біледі, алған қажетті мәліметтерді қолдана алады.
493-бақылау жұмысы1Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеруЖеке жұмысӨздіктерінен жұмыс орындай отырып, өздеріне деген сенімділіктері артады. Білімдері нақтыланадыТ.А. Алдамуратова,  Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық.  Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.Таратпалар
50-51Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу2Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуды үйрету;Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,

Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.

Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру

Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қоса алады. Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Өздеріне деген сенімділіктері артадыСлайд, формулалар, кеспе қағаздар
52-54Теріс рационал сандарды қосу3Теріс сандарды қосу алгоритмін түсіндіру; «Табыс» ағашын отырғызу, жапырақтардың түстері бойынша бағалауАлгоритмді теріс сандарды қосуға  есептер шығаруда қолдана алады, сыни тұрғыдан ойлануға үйренедіСлайд, формула, дидақтикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар