Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау математика
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау математика
№ | Өтілетін сабақтың тақырыбы | Сағ | Мерзімі | Оқытудың негізгі мақсаттары
| Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Қолданылған әдебиеттер | Ресурстар |
І тоқсан(54 сағат) | ||||||||
Оқып-үйренудің мақсаттары: Оқушылардың қатынас, пропорция, масштаб туралы білімдерін дамыту. Рационал сандарға амалдар қолдана білуге үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Топтық және жұптық жұмыс істеуге тәрбиелеу, бір-бірін бағалауға үйрету. | ||||||||
1-12 | 5-сыныптардағы математика курсын қайталау
| 12
| 5-сыныпта өтілген материалдарды еске түсіре отырып, жай бөлшектерге, ондық бөлшектерге амалдар қолдануды; Проценттерге есептер шығаруды; Бұрыштар мен дөңгелек диаграмманы сала білуді қайталау. | «Ой қозғау» стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау | Өткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады | Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. | Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар | |
І тарау. Қатынас және пропорция | 24 | |||||||
13 | Қатынас | 1 | Түсіндіру әдісі арқылы қатынас туралы түсінік беру; Қатынастың қасиетін пайдаланып қатынастарды түрлендіруді үйрету.Қатынас туралы ұғымды, анықтамасын таныстыру; | Түсіндіру әдісі, пікір алмасу, диалогтік оқыту, қалай оқыту керектігін үйрету, жұптық жұмыс, жұптық бағалау | Кеспе қағазбен жұмыс істейді, өздіктерінен орындайды. Сандарды берілген қатынаста бөлуге үйренеді; Екі санның қатынасын процентпен өрнектей алады. Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді | Кеспе қағаздар, үлестірмелі тапсырмалар, формула, сурет | ||
14-19 | Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. | 5 | Өзара тең қатынастардан пропорция құруды; Пропорцияның негізгі қасиетін, пропорцияның белгісіз мүшелерін табуды үйренеді. | Сұрақ-жауап, Өзара оқыту стратегиясы , топтастыру, диалогтік оқыту, кері байланыс, құрылған критерий бойынша бағалау | Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді. Пропоцияның негізгі қасиеті туралы толық мағлұмат алады | Слайд, кеспе қағаздар, флипчарт | ||
20-22 | Шамалардың тура және кері пропорционалдығы | 3 | Тура пропорционал , кері пропорционал шамалар мәндерінің өзгерістерін пропорциямен жазуды; Шамалардың тура және кері пропорционалдығына есептер шығаруды үйрету. | Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу, миға шабуыл, жұптық бағалау | Тура және кері пропорционал шамаларды айыра біледі. Есептер шығаруда қасиеттерін қолдана алады Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады | Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. | Слайд, таратпалар, үлестірмелі тапсырмалар | |
23 | 1-бақылау жұмысы | 1 | СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Өздік жұмыс
| Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады | Таратпалар | ||
24-30 | Пропорцияның көмегімен есептер шығару | 6 | Мәтіндік есептерді пропорцияның көмегімен шешуге үйрету; Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуда пропорцияны қолдануға дағдыландыру. | Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау. Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру | Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда дұрыс қолдануға үйренеді | Слайд, формулалар, кеспе қағаздар | ||
31-32 | Масштаб. | 2 | Картаның масштабын табуды; Берілген масштаб бойынша жер бетіндегі қашықтықты табуды үйрету. | Түсіндіру әдісі, топтық жұмыс, сәйкестік тест | Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолдана алады | Үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, дидактикалық материалдар | ||
33-35 | Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера | 3 | Сыни тұрғыдан ой қозғау арқылы тақырыпты ашу. Шеңбердің ұзындығын өлшеуді; Дөңгелектің ауданын табуды; Шар және сфера туралы түсінік беру. Тақырыпты меңгеру деңгейін формативті бағалау арқылы анықтау. | Ой қозғау, диалогтік оқыту, пікір алмасу, топтық және жұптық жұмыс, «Негізгісін таңда», «қатесін түзету» | Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын таба алады; Шеңбердің ұзындығын өлшеу тәсілдерін қолдана алады; Есептер шығару барысында алған білімдерін пайдалана алады | Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. | Слайд, сурет, кеспе қағаздар | |
36-37 | Қайталау | 2 | Өтілген тақырыптарды пысықтау. СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету | Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады | Слайд, таратпалар | ||
38 | 2-бақылау жұмысы | 1 | СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Өздік жұмыс | Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады | Таратпалар | ||
ІІ тарау. Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
| 50 | |||||||
39-40 | Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу. | 2 | Шамалардың өзгерістерін оң санмен және теріс санмен жазуды; Өрнектердегі оң сандар мен теріс сандарды жазуды үйрету. Координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндеуді үйрету. | Өзара оқыту стратегиясы. Жұптық және топтық жұмыс, диалог, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, Венн диаграммасы | Оң және теріс сандарды ажырата алады. Координаталық түзуге оң және теріс сандарда кескіндей алады. | Слайд, сурет, кеспе қағаздар, есептер жинағы | ||
41-42 | Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар | 2 | Қарама қарсы сандар туралы түсінік беру; Бүтін сандар және рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын; Таңбалар ережесін меңгерту. | «Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау. Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру | Қарама-қарсы сандарды ажырата алады. Бүтін сандар туралы түсінік алады; Рационал сандар жиынымен танысады. | Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. | Слайд, кеспе қағаздар, сурет | |
43-45 | Санның модулі. Белгісізі модуль таңбасының ішінде берілген қарапайым теңдеулерді шығару | 3 | Санның модулінің анықтамасын; Санның модулін тауып, оны жазуды; Модулі берілген санды координаталық түзуде кескіндеуді үйрету. | Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, «Табыс» ағашын отырғызу | Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана алады. | |||
46-48 | Рационал сандарды салыстыру | 3 | Рационал сандарды координаталық түзуде салыстыруды; Рационал сандарды салыстыру нәтижелерін тура теңсіздікпен жазуға дағдыландыру. | Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой және пікір алмасу, сәйкестік тест | Рационал сандарды салыстыра біледі, алған қажетті мәліметтерді қолдана алады. | |||
49 | 3-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру | Жеке жұмыс | Өздіктерінен жұмыс орындай отырып, өздеріне деген сенімділіктері артады. Білімдері нақтыланады | Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары. | Таратпалар | |
50-51 | Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу | 2 | Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуды үйрету; | Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау. Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру | Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қоса алады. Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Өздеріне деген сенімділіктері артады | Слайд, формулалар, кеспе қағаздар | ||
52-54 | Теріс рационал сандарды қосу | 3 | Теріс сандарды қосу алгоритмін түсіндіру; | «Табыс» ағашын отырғызу, жапырақтардың түстері бойынша бағалау | Алгоритмді теріс сандарды қосуға есептер шығаруда қолдана алады, сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді | Слайд, формула, дидақтикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар |