Координаталық сәуле. Жай бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
математика | 5-сынып. | |||||||
Сабақ | Координаталық сәуле. Жай бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу | |||||||
Жалпы мақсаты | · Оқушыларға координаталық сәуле туралы , бірлік кесінді , санақ басы туралы түсінік беру; Оқушыларды жай бөлшекті координаталық сәуледе кескіндей білуге , нүктені координатасымен жаза білуге үйрету. | |||||||
Сілтеме | 1. Оқулық. Математика 5сынып Т.А Алдамұратова 2. Алгебра 5сынып .әдістеме. | |||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
· Оқуға саналы сезімге ,жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге дағдыланады
| 1. Координаталық сәуле, бірлік кесінді туралы біледі. 2. Жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндей алады. 3. Нүктенің координатасын жаза біледі. | ||||||
Сабақта қолданылатын материалдар | 1. Интерактивті тақта 2. Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш 3. Слайд. 4. Суреттер. | |||||||
Қолданылған модульдер | 1. Диалогтық оқыту. 2. АКТ пайдалану 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. | |||||||
Оқыту әдістері: | Диалогтық оқыту . Сын тұрғысынан оқыту
| 1. Жеке жұмыс 2. Жұптық жұмыс 3. Топтық жұмыс. | ||||||
Уақыт | Сабақ барысы | міндеттері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті. | бағалау | Әдіс-тәсілдер | ||
5 мин | Ұйымдастыру кезеңі. | Психологиялық ахуал орнату. | Амандасу. Оқушыларды түгендеу. Топқа бөліну. 5-топ | Амандасады. Топқа бөлінеді. Оқу құралдарын шығарады. | Диалогтық оқыту | |||
5 мин
5 мин
10мин
15мин
5 мин
| Білу. Еске түсіру.
Түсіну. Тақырыпқа келу
Жаңа тақырып.
Мысалдар арқылы тақырып мағынасын тану.
Қолдану.
Үй жұмысы
Қорытынды. Рефлексия. | Қызығушылықты ояту. Тақырып алды тапсырма
.
Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.
Сын тұрғыдан ойлауға үйренеді.
. | Оқушылар өз бетімен топпен тақырып алды тапсырманы орындайды. Ох сәулесін сызып , оның бойынан ұзындығы 10 см кесіндіні алып , кесіндінің ұшына 1 санын сәйкестендіріп жазады.Сонан соң осы кесіндінің бойынан бөлшектерін кескіндеп , оны әріптермен белгілеп үйренеді.Координаталық сәуле бойындағы бір нүктеге бір ғана сан сәйкес келетіндігін айту керек. Ох сәулесінің бойындағы бір нүктеге неше сан сәкес келеді? Тапсырма барысында сұрақтарға жауап береді. Ереже : Бірлік кесіндісі берілген сәуле координаталық сәуле деп аталады Мысалы , бөлшектерін координаталық сәуледе кескіндейік. · Аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу Мысалы : аралас сандарын · Бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу үшін : 1. бөлшектің бөлімінде қандай сан болса , бірлік кесінді сонша тең бөлікке бөлінеді. 2. бөлшектің алымында қандай сан болса , бірлік кесіндінің сонша бөлігін алу керек. · Дұрыс бөлшек 1 – ден кіші болғандықтан , ол координаталық сәуледе 0- ден 1- ге дейінгі аралықтағы нүктелермен кескінделеді. · Бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе 1- ден үлкен болғандықтан , координаталық сәуледе 1-де немесе 1- дің оң жағында кескінделеді. · Координаталық сәуле бойында берілген нүкте бір ғана санға сәйкес келеді Жаттығу жұмысы . А деңгейінің тапсырмалары Оқулықтан № 508,509,510,512,514, есептер В деңгейінің тапсырмалары. № 518,519,520,522,
.№ 515,516,525 есептер
Қорытындылау сұрақтарына жауап алу.
|
Әр топтан оқушылар жауап береді.
Оқулықтағы даярлық тапсырманы оқушылар орындайды.
Қорытынды жасап ережелерді айтады.
Сабақ жөнінде өз ойларын айтады. Стикерге жазу арқылы рефлексия жасайды. |
Ынталандыру сөздері.
өте жақсы! Жарайсың! Жақсы! Тамаша айттың!
Сияқты сөздермен бағалау
Тапсырма орындауына қарай оқушыларды мадақтау.
Формативті бағалау.
|
Оқушы –оқушы Мұғалім-оқушы.
СТО(миға шабул) Диалогтық оқыту. АКТ.
Топпен жұмыс. Өзара ынтымақтастық.
. | ||