ормула. Формула бойынша есептеу
Пән: математика, 5-сынып | Күні: | ||||||||||||
Тақырыбы: | Формула. Формула бойынша есептеу (1-сабақ) | ||||||||||||
Мақсаты: | «Формула» терминімен таныстыру, есептің мәтіні бойынша формула құруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді, кесте бойынша формула құруды, формула бойынша есеп шығаруды үйрену. | ||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Ø Формуланы құруды, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді біледі; Ø Формула бойынша есептей алады, формула құруға және оны шығаруға есеп құрастыра алады. Ø Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастыра алады, есептің маңызы мен пайдасы туралы пайымдай алады. | ||||||||||||
Керекті жабдықтар | Формула туралы, оны құрастыру жөнінде ресурстар, оқулық, интерактивті тақта, түрлі түсті стикерлер, бағалау парағы, жинақ экраны. | ||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||||
Кіріспе | Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан. (2 минут) | Мұғаліммен амандасады.
Топтарға бөлінеді. | |||||||||||
Тұсаукесер | Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады. (1 минут) | Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады. | |||||||||||
Негізгі бөлім | Білу. Жұптық жұмыс: жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану есептерін шығару. (4 минут) №1. 1) 2) 3) 4) 5) 6) №2. 1) 2) 3) 4) 5) 6) №3. 1) 2) 3) 4) 5) 6) №4. 1) 2) 3) 4) 5) 6)
Түсіну. Ресурс парақтарымен жұмыс. (15 минут) Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі: «формула» термині мен формуланы құру; бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеу; кесте бойынша формула құру; формула бойынша есеп шығару.
Қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарады. (5 минут) №984. Т = a + 2b 1) a = T – 2b 2) №991.
№993. 1) 2)
Талдау. Формула құруға және оны шығаруға есеп құрастырыңдар. (5 минут)
Жинақтау. Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар. (3 минут)
Бағалау. Формуланы қолданудың пайдасы бар ма? Себебін түсіндіріңдер. (3 минут) | Нақты деректермен жұмыс жасайды.
Мәтінмен жұмыс жасайды.
Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.
Топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.
Тұжырым жасай білуге дағдыланады.
Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді. | |||||||||||
Қорытынды | Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут) | Ұпай санын жинақ экранына жазады. | |||||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықтағы №983, 986, 990. (3 минут) | Үй тапсырмасын күнделікке жазады. | |||||||||||
Бағалау | Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу. (3 минут) | Өз ойларын еркін білдіреді. | |||||||||||