Қиық конус, оның бетінің ауданы
Сабақтың тақырыбы | Қиық конус, оның бетінің ауданы | ||
Жалпы мақсаты | Қиық конустың анықтамасын білу, оны сала алу және оның бетінің ауданын табу туралы білімдерін жетілдіру | ||
Қандай модульге негізделеді | Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. ДжТ балаларды оқыту, СТО | ||
Оқу нәтижелері: | Қиық конустың анықтамасын біледі, оны сала алады, элементтерін біледі және беттерінің аудандарын таба алады. | ||
Әдіс-тәсілдер, стратег. | Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы,СТО, АКТ | ||
Бағалау түрлері | Формативті, жиынтық | ||
Уақыт | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Ресурстар |
3мин | Ұйымдастыру, Сергіту сәті | Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді | Бейнеролик |
2мин | Оқушыларды топқа бөлу | 3 топқа бөлінеді, рольдерді бөледі | |
10мин | І. Қызығушылықты ояту кезеңі (миға шабуыл стратегиясы)Қиық пирамида туралы сөз қозғау. | Оқушылар жетелеме сұрақтарға кезекпен жауап береді, ойларын жинақтайды. Экрандағы материалды пайдаланады.Топтасып жаңа қиық конус туралы өз беттерімен қорытындыларын талдайды | Оқулық Оқушылар Мұғалім |
15 мин | ІІ. Жаңа тақырып: Оқушылардың жасаған қорытындысын толықтырады презентация бойынша жинақтап, толықтырады.
| Мұғаліммен бірлесіп жаңа тақырыпты ашады, қажет материалдарды жазып алады. Қиық конустың жасаушысы, биіктігі, радиустарын ажырату. Бүйір беті мен толық бетінің аудандарын табу әдістерін үйренеді және дайын формуланы да қолдануға дағдыланады.
| Мұғалім, оқушылар Слайдтар |
10мин | ІІІ. Есептер шығару. Оқулықпен жұмыс №39-43 | Оқушылар есептерді топта орындайды Өзара бағалау жүргізеді | Оқулық және оқушылар |
5мин | IV. Қорытындылау. Үй жұмысы. : §6, 6.5. №45, №46. | Үй тапсырмасын орындау арқылы өздерін бағалайды | |
Рефлексия | |||
Кері байланыс парағын тарату | Кері байланыс парағын толтырады |