Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
Сынып: 8 | Күні: 30.09.2014 жыл | Пәні: геометрия | ||
Сабақтың тақырыбы | Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері | |||
Сілтеме: | Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар | |||
Жалпы мақсаттар: | Төртбұрыш-тар, ромб, квадрат және оның түрлері-мен,элемент-терімен та-ныстыру.Олардың қа-сиеттерін қолданып,теоремаларды дәлелдеу және есептер шығаруды меңгерту. | |||
Ресурстар: | Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. | |||
Әдіс — тәсілдер | Тәсілі : жеке,жұппен,топпен | Әдісі: АКТ, СТО, диалог | ||
Оқыту нәтижесі: | Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды. | |||
Түйінді идеялар | Төрьбұрыштың элементтері, дөңес, дөңес емес төртбұрыштар | |||
Дерек көздер | Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. | |||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының іс – әрекеті | ||
Ұйымдастыру кезеңі: | 1 мин | Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді | Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады | |
3 мин | Топқа бөлу – әртүрлі фигураларды таңдау арқылы, топ ережесін есеке сала кету | Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды, Топтар : дөңес төртбүрыш, квадрат, ромб, төртбұрыш
| ||
Қызығушылы ғын ояту:
|
5 мин | Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
| ||
Негізгі бөлім Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Талдау.
Жинақтау. | 2-минут
15-минут
6-минут
7-минут
7-минут | Мәтінмен жұмыс жасайды.
Мынандай кестені толтырады:
Оқулықпен жұмыс
| Нақты деректермен жұмыс жасайды.
топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді. Тұжырым жасай білуге дағдыланады.
Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.
Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды | Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут) | Ұпай санын жинақ экранына жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | №139 | Үй тапсырмасын күнделікке жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу. (3 минут) | Өз ойларын еркін білдіреді. |