Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.Есеп шығару
Пән: алгебра | 23.10.2012 | Сынып 8 «ә» | |||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.Есеп шығару. | ||||||||||||||||||||
Сілтеме | Алгебра 8 сынып, дидактикалық материалдар 8 сынып.
| ||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту;логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
| ||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі | -Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді. – пікір таласуға үйренеді . -Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады. | ||||||||||||||||||||
Туындайтын идеялар | түйіндес өрнек, көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуға берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі | ||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Ауызша зымыран сұрақтар. 3.Деңгейлік тапсырма 4. топпен жұмыс 5. Сергіту сәті 6. Тест. 7. Сабақты қорытындылау. 8. Бағалау. 9. Үйге тапсырма
| -Топқа бөлінеді. -Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді. -топпен жұмыс -деңгейлік тапсырма -өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау — рефлексия.
| |||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты үш топқа бөлемін. Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі.Оны бала толтырады.
ІІ. Өткенді қайталауға арналған зымыран сұрақтар.( Әр дұрыс жауап 1 ұпай).(7 мин) 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А)= 2 б) = 5; в) =6 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А)2= б) 3 = в) 4= 3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл. А) б) в)
ІІІ.Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин) А деңгей. А) ә) б) В деңгей А) ә) б) С деңгей А) ә) б)
Жауаптары: а деңгей: ә) б)
В деңгей: ә) б)
с деңгей: ә) б)3 ІV.Топтық тапсырма: (Әр дұрыс жауап 1 ұпай)(8 мин) Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
VІ. Білімдерін тексеру. Бір-бірінің дәптерін сағат тілі бойынша жолдастарымен алмастырып, жауабын тақта арқылы тексереді.
Тест (8 мин) 1.Өрнектерді ықшамда. 1. А)11+ ә) 9 б) 19+11 в) 11-
2. А) ә) z-7 б) z2-49 в) 7- z 3. А) 36n-49m ә) б) в)
4. А) -6 ә) б) -3 в)
5 . өрнегінің мәнін есепте а) 0,72; ә)0,1 б)0,2 в)-0,2
а) 27; ә)11 б)-11 в)12 7 . бөлшегін иррационалдықтан босат. ә . б. в.
Жауаптары: 1. А 2.ә. 3.б. 4.а 5.б 6.а 7.б
А тобы:1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар: 2. Көбейткішті түбір белгшісінің ішіне енгіз: В тобы: 1. Өрнекті ықшамда: . 2. Салыстыр: 3. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босат: С тобы:1. Өрнекті ықшамда: 2. Бөлшекті қысқарт.
VIІ. Сабақты қорытындылау, бағалау. (4 мин) Рефлексия. | |||||||||||||||||||||