Бүтін көрсеткішті дәреже
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып: 7 | Күні: 30.09.2014 жыл | Пәні: алгебра | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Бүтін көрсеткішті дәреже | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: | Бүтін кқрсеткішті дәреже тақырыбына есептер шығару | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар: | Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс — тәсілдер | Тәсілі : жеке,жұппен,топпен | Әдісі: АКТ, СТО, диалог | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: | Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар | Дәрежелердің негізгі қасиеттері | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Дерек көздер | Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының іс – әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: | 1 мин | Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді | Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин | Топқа бөлу | Тақ дәрежелер, жұп дәрежелер, теріс дәрежелер,нөл дәрежелер | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылы ғын ояту:
|
10 мин | Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» Кестемен жұмыс. Өрнектің жалғасын сәйкестендір:
| Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны ажырату
Жаңа тақырып |
20 мин | 1. Графикалық диктант: иә- жоқ ____ — Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз) — (а 3)2 = а 5 тең (а 6) — (- 3х2у8)2 = 9х4у16 — Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады. — 3-5 ∙ 33 = тең () — Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады. — (2999+ 3001)0 = 6000 –ға тең? — Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз . — (-а)10 ∙ а5 ∙ (- а)3 = а 18 (- а 18) жауап:
| Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | 1 мин | «БІЛІМ- ҚАЗЫНА» ІV. Тарихи деректерге шолу:
1. Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.
22
32
42 2. Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) – 4 . Қазіргі кездегі түрі:33 + 52 – 4 3. Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95000000000000000000 км , Күн массасы жуықтап алғанда 2000000000000000000000000000000 кг. Осындай алып сандарды жазу , есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км и кг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады. 4. Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған: «тысяща» = , «тьма» = , «легион» = , «леодр» = , «ворон» = , «колода» = .
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой — толғаныс | 8 мин | Деңгейлік тапсырмалар:
| Оқушылар есептерді шешіп критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | 1 мин | Бағалау парағы бойынша
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі жұмыс | 1мин | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән мұғалімі Акелеева Р.Т.