Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілі бойынша шешу
Сынып: 6 « А » | Күні: 26.04.2013 жыл | Пәні: Математика | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілі бойынша шешу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | Күнтізбелік жоспар, оқулық : Т.А. Алдамұратова , Т.С.Байшоланов. « Математика » 6 сынып | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: | теңдеулерді шешіп,бір жүйеге келтіреді ; теңдеулер жүйесін шешу туралы түсінік қалыптасады; есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар: | Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс — тәсілдер | Тәсілі : жеке,жұппен,топпен | Әдісі: АКТ, СТО, диалог | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: | Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі,қосу тәсілі, сызықтық функция, тәуелді және тәуелсіз айнымалы. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дерек көздер | Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының іс – әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: | 1 мин | Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді | Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 мин | Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережесін құрады, тақтаға плакат іліп, оқушылар дан: -Топпен жұмыс істеу үшін топ мүшелері қандай ережелерді сақтау керек? т.б. сұрақтар қояды.Алдағы уақыт та осы ережелерді басшылыққа алып,топтық жұмыс жасайтындарын айтады. | Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды, әр топ тапсырма бойынша : топ ережесін топта талқылап, талдап, плакатқа топтар кезектесіп жазады.
Топтар : Жемістер, Көліктер, Үй жиһаздары, Оқу құралдары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылы ғын ояту:
|
10 мин | Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. 10 10 10 20 20 20 30 30 30 Бағалау үшін :
береді. | Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды. 10 – Функция дегеніміз не ? 10 – Тәуелсіз айнымалы не деп аталады ? 10 – Тәуелді айнымалы не деп аталады ? 20 – Функцияның анықталу аймағы деген не ? 20–Функция мәндерінің аймағы деген не ? 20 -Функция графигінің анықтамасын айтып беріңдер ? 30–Сызықтық функция деп қандай функцияны айтамыз? 30–Сызықтық функцияның графигі қандай сызық болады ? 30 — функциясының графигі қандай сызық ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны ажырату
Жаңа тақырып |
20 мин | Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. І топ: І жағдай ІІ топ: ІІ жағдай ІІІ топ: ІІІ жағдай ІV топ: ІV жағдай
Үй тобы:
Сарапшылар :
| Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. І топ : І жағдай – Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері – қарама-қарсы сандар. ІІ топ: ІІ жағдай — Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері бірдей.
Бұл теңдеулер жүйесін 2 тәсілмен шешеміз. І тәсіл. Теңдеулердің біреуінің екі жағын да -1-ге көбейтіп, теңдеулерді мүшелеп қосу. (-1)-ге көбейтеміз
Жауабы: , ІІ тәсіл Теңдеулердің біреуін екіншісінен азайту.
, Жауабы: , ІІІ топ . ІІІ жағдай. Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың ешқайсысының коэффициенттері өз ара тең емес және қарама-қарсы. Бірінші теңдеуді 7-ге, екінші теңдеуді (-2)-ге көбейтеміз.
Жауабы: , IV топ . IV жағдай. Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шығару. Есеп. 4 қарындаш пен 3 дәптерге 70 теңге төледі, ал 2 қарындаш пен 1 дәптерге 28 теңге төледі. 1 қарындаш пен 1 дәптер қанша тұрады ? х – қарындаш, у – дәптер екінші теңдеуді (-3)-ке көбейтеміз.
Жауабы : , Бағалау : Бірін – бірі бағалайды | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | 1 мин | Танцующий человек под дерево | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ACTIVote құралымен тест
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой — толғаныс | 5 мин | Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Тест 1. Есептеңдер: 16 · (-25) = а) 400 в) -400 с)-300 2. Есептеңдер: (-64)·(24-1 -9 ) = а) 0 в) -64 с) 64 3. Теңдеуді шешіңдер: 4х + 4х = 432 а) 54 в) 45 с) 50 4.Теңдеуді шешіңдер: 6у – 2у +25 = 65 а) 4 в) 40 с) 10 5. Теңдеуді шеш:7·( +17 ) = 1,4 а)-15 в) -16,8 с) 17,2 6. 3х + 2у = 4 теңдеуінен айнымалы у-ті өрнекте. а) у = 1,5х + 2 в) у = -1,5х +2 с) у = -3х +2 | Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. Критерий
Б а ғ а л а у
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | 1 мин | Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі жұмыс | 1мин | 8.5 тақырып № 1537 , № 1538 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||