Төртбұрыштың ауданын табу

Тақырыбы:    Төртбұрыштың ауданын   табу.

Сабақтың   мақсаттары:    Тік   төртбұрыштың     ауданы   мен   периметрін   таба   білу.    Ауданын  табудың  жалпы  тәсілімен  оқушыларды  таныстыру.

Дамытушылық  мақсаттары:   Әр  жеке   тұлғаның   шығармашылық   қабілеттерін   ұштау. Жеке   қабілеті   мен   белсенділігін    дамыта    отырып,      шығармашылыққа  баулу.   Алған   білімдерін   күнделікті    өмірде   пайдалана     білуге   дағдыландыру.

Тәрбиелгі:   мақсатына   жетугге    ұқыптылыққа,  тапқырлыққа  ізденімпаздыққа,   өздігінен  жұмыс  істеуге   тәрбиелеу.

Сабақтың   түрі:  Жаңа  сабақ

Пәнаралық : Байланыс  бейнелеу, ана  тілі,   логика 

Сабақтың   барысы.

1 Ұйымдастыру   кезеңі.

-Жылдың   қай  мезгілі

— Қыстың   қай     айы.     Желтоқсан

Қандай   атаулы    күндер  Тәуелсіздік   күні.    Біздің   бүгінгі  көрсететін   біліміміз.    Еліміздің   тәуелсіздігін    нығайта   түсу  үшін   біз  білімімізді көрсетуіміз   керек.

Үй  жұмысын   тексеру.

9 ∙4  -18 ∙2 =45               5∙(3+6) =45

20: 5+4∙ 6 =28                (9-5)∙8= 32

Жаңа   сабақ 

-Барлығымыз  оқулықтағы   1- тапсырмаға   қараймыз.  Суреттен    қандай    фигураны     көріп   отырмыз?   Тік  төртбұрыштың   қабырғаларының   ұзындығы    қалай    екен.?   Ауданын     қалай   табамыз?

S=4 ∙2 = 8 (см )

Ережені   қортып   шығарамыз.

Тік  төртбұрыш   дегеніміз   не?   Шаршы   дегеніміз   не?

Тік   төртбұрыштың   ауданын   қалай   табамыз?

Үшбұрыштың   неше   қабырғасы   бар?

Қасиеттерін     айту.

          Кім   жылдам? 

1 -қатар

1-тапсырманың  (ә)  бөлігі

S =3см •3cм = 9см

  2-тапсырма

        II- қатар                                                    

Ұзындығы-5см

Ені-2 см

Периметрі-?                                                 III-қатар

Ауданы-?

Шешуі : (5+2) •2=14 (см)                      S= 4∙4=16 см

Р=14 =(см)                               Р=(4+4) ∙2= 16 см

5 •2=10(см)

S=10 (см)

Шығармашылық   тапсырма.

Есеп -4

Берілгені:    Беткі-40(м)

Табаны-  ?, 10есе  кем

Тереңдігі-?,  1(м) артық

 

 

Шешуі:  40:10 +1=5

Жауабы:  тереңдігі  5м

Өздік  жұмыс 

5+0=5              5-0=5                  5∙ 0 =0               0:5=0

0+5=5              5-0=5                  0 ∙5=0                5:0=0

 “Адымда  ойлан”  ойыны

Тоқсан   ауыз  сөздің

( Тобықтай  түйіні  бар)

Екі  аяқтыда   бөле тату,

(Төрт  аяқтыда бота тату)

Елу   жылда — ел  жаңа

( Жүз жылда  қазан жаңа)

Жеті  жұрытың  тілін біл

( жеті  түрлі   білім   біл)

Мысал -5

“Жеке   оқушымен   жұмыс”

(15+35):5=10                          (161-152) ∙3= 27                       9∙ 5-7 ∙ 3=24

(29-14) :5=3                             (200-193)∙ 4 =28                        8∙ 5 -18 :2=31

“Логикалық   тапсырма”

Сағат   5-ті  көрсеткенде,   оның   сағаттық және   минуттық   тілдері  қандай бұрыш жасайды ?

(доғал)

Столдің   4 бұрышы  бар:  Егер  екі   бұрышын  кесіп   тастаса,   неше   бұрыш  қалады ?

( 6 бұрыш)

Әлемдегі  ең   қатты  дауысы  бар   жануар не ?

( көк кит   1600)

86  санын  ешқандай    амал    қолданбастан   12  арттыр  деді  досы

Ол  қалай   арттырды.?

Ертегі   желісі   бойынша  есептеу

Аю  мен   түлкі   екеуі     1 себет   балықты    бөліп   жемекші  болады.

Сонда аю:  -Сен   маған   қарағанда   есепті   жақсы   шығарасың ғой

сен бөлші,  — депті  Түлкі  сонда  біреуі   саған

Аю    тақ сан   1+3+5+7+9 =25

Түлкі  жұп сан  2+4+6+8+10= 30

Қортындылау:  Бүгінгі   сабақта   не  білдік ?  Қандай  фигуралардың   ауданын  үйрендік?

Білімді   бекіту.

Периметрді  қалай    табамыз?   ауданын қалай  табамыз?     Шаршы  дегеніміз  не?         Тік  төртбұрыштың  қасиеті дегеніміз не?

Үйге  тапсырма.   Өз  үйлерінің  ауданын   тап.