Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты
Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты
Сабақтың мақсаты:
І Білімділік: Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадратының формуласын қорытып шығару , білік дағдыларын қалыптастыру, есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.
ІІ. Дамытушылық: Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
ІІІ. Тәрбиелік: Оқушыларға экологиялық тәрбие бере отырып,оларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақта қолданған әдістер: топтық, проблемалық ситуацияны шешу.
Сабақтың типі: Интегралдық
Пәнаралық байланыс: экология, информатика.
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, белсенді тақта, активоид,компьютер.
Сабақтың жоспары:
І Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ Жаңа сабақ. 1. Ой қозғау сұрақтары
- Проблеммалық ситуация
- Формуланы пайдалану
ІV. Жаңа сабақты бекіту.
1.Тест жұмысы
- 2. Математикалық лото ойыны
- Үлестірме карточкалар «Бос орынды толтыр».
- Қорытындылау: ( Рефлексия)
VІ. Үйге тапсырма
VІІ. Бағалау.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
1. Қызығушылықты ояту мақсатында логикалық есептерді интерактивті тақта арқылы көрсетіп жауап берулерін сүраймын. Сұрақтар
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Қайталау сұрақтары, үй тапсырмасын дәптерлерінен тексеріледі.
ІІІ Жаңа сабақ. 1. Ой қозғау сұрақтары Слайд
- Проблеммалық ситуация арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында үш топқа да төмендегідей тапсырмалар беремін. Әр қатарды бір топ деп тақтаға берілген тапсырманы орындауын сұраймын.
І топ: (m+n)(m+n) ІІ топ (х-y)(х-y) ІІІ топ (c+d)(c+d)
Нәтижесін талдап, қорытынды жасаймыз.
Қорытынды: Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадарты… қорытындыны оқушылар өздері жасауы тиіс.
- Формуланы пайдалану.
Жақшаны ашу мен көбейткіштерге жіктеу және теңбе-тең формулалар туралы айтып, Мысалмен формуланың қолданылуы көрсетіледі.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
1.Тест жұмысы активоид құрылғысы арқылы орындалады.
1) 25 а2-20ав+16в2 өрнегін көбейткіштерге жікте:
а) (5а-4в)2 б)(25а-16в) (25а+16в) в)(5а+4в)2
2.(2х-4)2 жақшаны аш:
а) 2х2-4у2 б) 4х2— 16у в) 4(х2-4х+4)
- Жұлдызшаның орнына * – 2а2 в2 + *
А) ( а) ( в) Б) ( 2а) (в ) В) (а ) (2в )4. Өрнекті ықшамда: (х-у)2-(х+у)2
А)-4ху б)2х2у2 в) -4 х2у2
5. Теңдеуді шеш:
Х2-225=0
А)Х1=25 Х2=-25 Б)Х1=15 Х2=-15 В)Х1=225 Х2=-225 - Математикалық лото ойыны
- Әр топқа сурет бөліктері мен кесте беріледі. Бөліктің артына жазылған есепті шығарып оны кестедегі өз орынына қояды. Құрастырылған сурет бойынша ортақ тақырыпты айтады.1-топӘлемде, 2-топ Қазақстанда, 3-топ Батыс Қазақстан облысында болған экологиялық апаттар туралы айтады
Тапсырмалар:
1-топ | (Х-3)2 | (а+0,2)2 | (а-1/3)2 |
(2у+1)2 | (0,1х-3)2 | (у+2/5)2 | |
2-топ | (Х+3)2 | (а-0,2)2 | (а+1/2)2 |
(2у-1)2 | (0,2у+3)2 | (у-2/3)2 | |
3-топ | (у+5)2 | (а+0,4)2 | (а+1/3)2 |
(2-3у)2 | (0,5-х)2 | (у-2/5)2 |
3) Үлестірме карточкалар «Бос орынды толтыр». Әр топқа 3 тапсырмадан беріледі. Жауаптары тақта арқылы тексеріледі.
1-топ | 2-топ | 3-топ | |
_ + _ +16 = ( 3 + _)2 | ( _ — 7 )2 = а2 — _ + _ | 992 = 10000 — _ +1 | |
342 — 152 = ( _ — 15) ( 34 + _) | 862 — 2 *36 * 86 + 36 2 =(_ — _)2 = _2 | (а + _)2 = _ + _ + 4в2 | |
(_ — 2) (_ + 2) = а2 — 4 | а2 — _ = (_ — 5) (_+ 5) | 2500 + _ + 1 = 512 | |
- V. Қорытындылау: ( Рефлексия)
– Енді «табыс ағашын отырғызайық». (Тақтада ағаштың суреті)
Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген формулалар, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сіздің алған білімдеріңіз. Оқушылар алдын-ала қағаздан үш түсті алма жасап әкеледі.
- Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
- Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын.
- Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
VІ. Үйге тапсырма:
- №178 жұп нөмірлері, №179 тақ нөмірлері,
2.5-ке аяқталатын екі таңбалы сандардың квадратын тауып жазу және ортақ заңдылықты анықтау.
- Оза шығаратын оқушыларға тапсырма №167 (4,5,6 ) №169
VІІ. Бағалау.