Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу
Сабақтың тақырыбы: | Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу | |
Жалпы мақсаты: | Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табудың алгоритмін білу, есептер шығаруда қолдану. | |
Сілтеме: | Электрондық оқулық, С.Мирсейітова Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері, интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару | |
Оқу нәтижесі: | Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу. | |
Қолданылатын материалдар: | АКТ, интернет ресурстары, постер, түрлі-түсті қағаздар, түрлі-түсті қаламдар
| |
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Топпен жұмыс, жұптық жұмыс. Жеке жұмыс (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау) Блум таксономиясы. |
Ойлау ды Блум бо йын ша | Тапсырма | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті
| Уа қыт | Бағалау | ||||||||
Үй тапсырма сы | Тапсырма түрі.
| Табыс критерийлері | Дескрип тор | Ұ пай | Жиын тық ұпай | Баға лау дың түрлері | |||||||
Білу | Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы оқушы ларды 2 топқа бөлу. Суреттерді құрастыру арқылы оқушылар топ құрайды. | ||||||||||||
Үй тапсырмасы бойынша туындыны есептеу формулалары, сындық нүктелерді табу. | №1-тапсырма «Сәйкестендіру тесті»
| «Сәйкестендіру тесті» есептер,формулаларды беру арқылы өткенге шолу жасау | Әр оқушы дұрыс жауапты сәйкестендіре отырып орындайды. Дұрыс жауап АКТ арқылы тексеріледі.
| 3 мин | Туындыны есептеу формулала рын есептер шығаруда қолдану | 9-10 дұрыс | 3 |
Жұптық бағалау | |||||
8-7 дұрыс | 2 | ||||||||||||
6-5 дұрыс | 1 | ||||||||||||
Түсіну
| Оқулық мәтінін игерту
. | №2-тапсырма мәтінмен жұмыс, түртіп алу.
№3-тапсырма І топ- кластер II-топ-кластер жасайды.
1-оқушы есептің шығарылу жолын түсіндіреді. | Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен жұмыс, негізгі ұғымдарды түртіп алады.
Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу тақырыбы бойынша І – ең үлкен мәнін табуға, II — ең кіші мәнін табуға кластер жасайды .
| Тақырып бойынша жаңа сөздерді түртіп алады.
1)тақырып бойынша І —II-топтар кластер жасап, қорғайды. 2)бір оқушы берілген есепті түсіндіреді.
| 2 мин
5 мин | Негізгі ұғымды таба білуі
Функцияның ең үлкен, ең кіші ұғымдарын түсіну | Оқулық мәтіннін жақсы меңгерді |
3 | Өзін-өзі бағалау
Топбас — шылар бағалай- ды, қорғай ды.
| ||||
Оқулық мәтіннін орташа меңгерді | 2 | ||||||||||||
Мәтінді меңгере алмады | 1
3 | ||||||||||||
Белсенділігі жоғары болды | |||||||||||||
Белсенділігі орташа болды. | 2 | ||||||||||||
Белсенділігі төмен болды бірақ, мұқият тыңдады. | 1 | ||||||||||||
Қол дану
| Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру
| №4-тапсырма «Бір айналым сөйлесу» стратегиясы
Сергіту Бейнежазба бойынша | «Бір айналым сөйлесу» стратегиясы-берілген есепті шешу, талдау.
| 1)топта бір есепті шешіп, талдайды. 1)топта бір есепті шығарып, талдау. (тақтада қорғайды) 2) Екі оқушы тақтада №300 есепті орындайды. Қалған оқушылар №301есептің біреуін таңдап шығарады
| 5 мин | Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табуға есептер шығару.
| Есепті шеше алады,шешу жолын түсіндіре біледі | 3
|
| Жұптық бағалау
| |||
Есепті шеше алады, шешу жолын түсіндіре алмайды. | 2 | ||||||||||||
Есепті шеше алмады
| 1 | ||||||||||||
Талдау
Жинақ тау
| Шешім шығару
Білімін сараптау
| №5-тапсырма Венн диаграммасы
№6-тапсырма «Сұрақтар қорапшасы»
| 1-топ: функцияның Ең үлкен, ең кіші мәндерін табуды, функцияның өсу және кему белгілерімен салыстырады –Венн диаграммасы арқылы.
2-топ: функцияның Ең үлкен, ең кіші мәндерін табуды, функцияның экстремумдарымен салыстырады- Венн диаграммасы арқылы
«Сұрақтар қорапшасына» сұрақтар салу, берілген сұрақтарға жауап беру. (оқушыларға сұрақтар қою үшін мүмкіндік жасау, талқылауды дамыту құралы ретінде қолдану)
| Әр топ берілген тапсырманы Венн диаграммасына салып ұқсастығын, айырмашылығын анықтайды, ой қорытады, талдау жасайды.
1)Оқушылар сұрақтарын жазбаша жазып «Сұрақтар қорапшасына» салады. 2)Әр оқушы сұрақ таңдап, сол сұрақтарға жауап береді | 5 мин
8 мин | Салыстыру арқылы негізгі ерекше ліктерін ажырату
Осы тақырып бойынша сұрақтар қою және сұрақтарды талқылау мүмкіндігін қолдану | Ұқсастығын да,айырмашы лығын толық таба алды |
| Топтың баға лауы «2 жұлдыз, 1 ұсыныс»
Мұғалім баға лауы | ||||
Ұқсастығын толық таба алмады | |||||||||||||
Айырмашы лығын толық таба алмады
Жақсы сұрақ қойды | |||||||||||||
Толық жауап қайтарды | |||||||||||||
Қызықты сын айтты немесе қарсылық білдірді | |||||||||||||
Баға лау | Ойын жинақтауға дағдылан дыру. | №7—тапсырма «Менің таңдауым…» | Берілген есепті шешу жолын талдап, шығар.
| Оқушылар сабақ басында бөлінген белгілері бойынша есепті шығарады. Қызыл, жасыл, сары-түстер бірігіп берілген тапсырманы орындайды. | 10 мин | Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу алгоритмін қолданып, есептер шығару. | Толық шықты | 3
| Өзін-өзі бағалау
| ||||
Жартылай шығарды | 2 | ||||||||||||
Шығара алмады | 0 | ||||||||||||
Қорытынды бағалау | 2 | Мұғалімнің бағалауы | |||||||||||
Өзін-өзі бағалауы | Топбасшылардың бағалауы | Жұптық бағалау | |||||||||||
Үйге | №№№, тарихына шолу—интернет көзі
| ||||||||||||
Рефлексия: БҮБ –«Даналық ағашына» жапсырады 2 | |||||||||||||