Сабақтың тақырыбы: Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Сабақтың тақырыбы: Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Сабақтың мақсаты:
- Білімділігі: Ондық бөлшектің жазылуы, бүтін бөлік, бөлшек бөлік, олардың разрядтары, үтір қайыру, ондық бөлшектің қасиеттерін меңгерту.
- Дамытушылығы: Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша орналастыра алу,оқушылардың білім және білік дағдысын дамыту, өз бетінше есеп шығару, іздену, шығармашылықпен еңбек ету қабілеттерін дамыту.
- Тәрбиелілігі: Оқушыларды шапшаңдыққа, сұрақтарға нақты жауап беруге, алған білімдерін практикамен ұштастыруға, өз білімін көрсете алатын қасиеттерін ашуға тәрбилеу.
Сабақтың мазмұны: І –ІІІ кезеңдік тапсырмалар
Сабақтың әдіс-тәсілі:
І-кезеңде – сұрақ-жауап
ІІ-кезеңде- а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі
ә) пікір-талас
б) практикада бекіту
Көрнекілігі: Жұмыс дәптері, ашық журнал, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І кезеңде — а) ұйымдастыру
б) үй тапсырмасы
ІІ кезеңде — а) оқушылардың өз беттерімен жұмысы
ә) жұмыстың жүргізілуін тексеру
ІІІ кезеңде — тапсырмалардың дұрыс орындалуын
«ашық журналға» белгілетіп отыру
Ұпайларын қорыту; үйге тапсырма беру.
Математика 5-сынып
Мұғалімдердің есіне | Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Көпір» тапсырмалары | І кезең 1. 1. Жай бөлшек дегеніміз қандай бөлшек? 2. ж/бы: алымы және бөлімі бар бөлшектер жай бөлшектер деп айтылады 3. 2. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу амалы қалай орындалады? 4. ж/бы: бөлгішті кері бөлшекке айналдырып, көбейту амалы ережесі 5. бойынша көбейтеміз 6. 3. Жай бөлшекті көбейту амалы қалай орындалады? 7. ж/бы: алымын алымына, бөлімін бөліміне көбейтеміз 8. 4. Жай бөлшекті азайту үшін не істейміз? 9. ж/бы: бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері берідей бөлшектерді азайту ережесі бойынша орындалады 5. Жай бөлшекті қосу үшін не істейміз? ж/бы: бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері берідей бөлшектерді қосу ережесі бойынша орындалады 6. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табудың айырмашылығы неде? ж/бы: санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз, ал бөлігі бойынша санды табу үшін, бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлеміз
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Білу» тапсырмалары. ( Не? Кім? Не істеді?Қашан? Қандай?) | ІІ кезең 1.Бөлімдері 10, 100, 1000 болатын жай бөлшекті бөлімсіз қалай жазамыз? Жауабы: бөлімсіз жазу үшін алдымен бүтін бөлігі жазылып, сонан соң үтір қойылып, үтірден кейін бөлшек бөлігінің алымы жазылады. 2. Ондық бөлшектің бүтін бөлігінің разрядтары және бөлшек бөлігінің разрядтарын қалай ажыратамыз? Жауабы: бүтін бөлігі үтірдің сол жағына, бөлшек бөлігі үтірдің оң жағына разряд бойынша орналасады. 3. Қандай бөлшектер ондық бөлшекпен жазылады? Жауабы: 2 және 5 сандарына бөлінетін (бөлімдері) жай бөлшектер ондық бөлшекпен жазылады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Түсіну» тапсырмалары. (Неге? Себебі? Неліктен?) | Бос орынға қажетті сөзді жаз. 1. 12 бөлшегін неге 12,07 түрінде жазамыз? Жауабы: себебі, бөлімі 10,100,100,т.с.с. болатын жай бөлшектерді бөлімсіз жазуға болады. 2. 2, 817 бөлшегінде неше ондық таңба бар, олар разрядтарға қалай жіктеледі?
Жауабы: Үш ондық таңба бар, 2,817 ондық бөлшегіндегі үтірдің оң жағындағы бірінші цифр 8 ондық үлестер, екінші цифр 1 жүздік үлестер, үшінші цифр 7 мыңдық үлестер санын көрсетеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Талдау» тапсырмалары | Жай бөлшек пен ондық бөлшектің айырмашылығы неде? Жауабы: жай бөлшекте алымы және бөлімі болады. Ондық бөлшектер бөлімсіз жазылады.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Жинақтау» тапсырмалары
| Кестені толтыр. 35,418; 442, 915
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Қолдану» тапсырмасы | Оқулықпен жұмыс: №941, №943, №944
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практика «Баға беру» ( сен қалай ойлайсын? не істер едің?)
| Сен қалай ойлайсың? Қанша бөлігі боялған және боялмаған? Жай бөлшек және ондық бөлшек түрінде жазып көрсет.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «Білу» ( Кім? Қашан?Қайда? Не істеді?)
Практикасы: « Қолдану» | ІІІ кезең 1 деңгей (5 балл) «3»
Жауабы: Ғылыммен техниканың дамуына байланысты жай бөлшектермен жұмыс жасау қиын болғандықтан ондық бөлшектер пайдаланылды ,және бөлімдері 10, 100, 1000 т.с.с.болатын жай бөлшектерді бөлімсіз жазу қабылданды. 2 Ондық бөлшекке айналмайтын қандай жай бөлшектер? Жауабы: бөлімдері 2 және 5 сандарынан басқа жай көбейткіштер болатын қысқартылмайтын жай бөлшектер.
№ 949 есепті шығар
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Түсіну» теориясы (Неге? Себебі? Неліктен?)
Практикасы: «Қолдану» | 2 деңгей (5+4 балл) «4» 1. Ондық бөлшектің соңына 0-дерді тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме? Жауабы: өзгермейді
2.Жай бөлшектің ондық бөлшек түрінде жазылуында бөлімінде қанша нөл болса, үтірден кейін сонша цифр болуы қажет , неліктен?
Жауабы: Бөлімдері 10,100,1000 және т.с.с. болатын жай бөлшектер болғандықтан.
№956 есепті шығар.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Жинақтау»
| 3 деңгей (5+4+3 балл) «5» 985,6317 бөлшегіндегі үтірді оңға қарай бір орынға, екі орынға жылжытып, ондық бөлшекті өзгертіп жаз және разрядтарға жікте. Жауабы: 9856,317 бір орынға жылжытқанда 98563,17 екі орынға жылжытқанда
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практика « Баға беру» | №957 есепті шығар |