Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Мысалдар арқылы санның бүтін теріс көрсеткішті дәрежесін анықтау; Осы анықтауға сүйене отырып, бүтін көрсеткіші дәрежелер үшінденатурал көрсеткішті дәрежелердің қасиеттері орындалатынын көрсету.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбекетуге баулу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушыны ұқыпты тыңдауға,сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, өз бетімен көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп – саралап оқыту.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру.
Көрнекілігі: Формулалар, деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалар.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ.Жаңа сабақты түсіндіру
ІV. Деңгейлік тапсырма
- Оқулықпен жұмыс
VІ. Тест тапсырма
VІІ. Бағалау, қорытындылау
VІІІ. Үйге тапсырма беру
Жаңа сабаққа кіріспе
Өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға қайталау сұрақтары қойылып, ауызша жауап беру.
- Санның натурал көрсеткіші деп нені айтады?
- Дәреженің негізі деп нені айтады?
- Дәреже көрсеткіші деп нені айтады?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесін айт.
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесін айт.
- Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін айт.
- Бөлшекті дәрежеге шығару ережесін айт.
- Дәрежені дәрежеге шығару ережесін айт
Жаңа сабақ. Проблемалық сұрақтар қою арқылыжаңа тақырыпты түсіндіру.
1.Формула тақтаға жазылыады:
- 10. аn *аm =an+m 20. an/am=an-m 50.(am)=amn
40 ( a*b)n=an*dn
IV Деңгейлік тапсырманы орындау
«А» деңгейінің есептер
А)3х-5; а-1в, m-2 * n-3
Ә)73*7-2: 2/2-2
«В»Деңгейіндегі есептер
а)18*(-9)-1; (2/3)-2; 2-3 – 3-2
ә) 3n * 3n+1 * 31-n
«С»деңгейіндегі есептер
100n ; 0,01*100n+3; 0,01n:102-2n
- Оқулықпен жұмыс №144
(0,25 а -4 у-3)2 * (а-3/4у2)-3 = (1/4a4y3)2 *(4y2*a3)3 =43y6a9/42a8y6 = 4a
- VI. Бекіту «тест»
1.Амалды орында: (-3ав3)3
А. 27 а3в9; В. -27 а3 в9; С. 3ав9
2.Дәреже түрінде жаз: (n11: n8)* n4
А. n7; B. n3; C. n5
3.Ықшамда: (х9*х3*х4)2 : (x7)4
- A. x4; B.x3; C.x6
- x5x8xm =(x3)6 теңдігі m-нің қандай мәнінде орындалады?
А. 4; В.6; С.5
- Есепте: (78)2*76*72/ 722
А.7; В.1; С.49;
VII. Сабақты қорытындылау (бағалау парағы бойынша, оқушылардың балдары есептелініп, нәтижесі арқылы бағаланады)
VIII. Үйге тапсырма беріледі