Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
7 қазақ сыныбы. Алгебра пәні
Сабақтың тақырыбы: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
- Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгеру
- Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту
- Еліміздің мақтанышы Астана бас қала туралы,гүлденуіне өз үлестерін қосуға мүмкіншіліктерінің бар екендігін түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: интер белсенді тақта ,флипчарт , деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың типі: жаңа білім игеру сабағы.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
-оқушыларды түгендеу;
— Қане оқушылар өзіміздің тапқырлығымыз бен жылдамдығымызды бір дәлелдеп көрейікші!
Сөз жұмбақ шешіледі
к | е | с | і | н | д | І | |||||
ә | с | е | Л | ||||||||
ш | а | р | ш | Ы | |||||||
к | ө | б | е | й | т | у | |||||
ж | и | ы | н | ||||||||
т | е | ң | д | е | у | ||||||
Оқушылар сендер қалай ойлайсыңдар неліктен мен «Дәреже» сөзін жасырдым?
Бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
Мақсатсыз адам қанатсыз құспен тең , олай болса әрқайсыларың бүгінгі сабаққа өз мақсаттарыңды қойып, дәптерлеріңе жазып қойыңдар.
Олай болса сол қойылған мақсатымызға жетуге әрекет жасайық
ІІ. Негізгі бөлім
- жаңа білім игеруге даярлық:
- жаңа білім беру
1.Мысалдар қарастыру
а∙а∙а…∙а=а^n (оқушылар тірек білімі негізінде ойларын түйіндеп, дәреже анықтамасын тұжырымдайды)
2. ауызша теориялық сұрақ-жауап:
3 санының өзіне-өзінің көбейтіндісін он рет қалай жазу тиімді?
Көбейтіндіні дәреже түрінде жазудың қажеттілігі және тиімділігі неде?
3. Жаңа білімді бекіту:
- Өсе бер, өрлей бер Астана!
Алғырлар және Зеректер болып екі топқа бөліне қалыңдар. Оқушылар Астананың өсіп өркеуіне ,сендердің де қосатын мүмкіншіліктерің үлестерің зор. Осы Астанадағы биік-биік зәулім үйлерді салғандар ,бір күнде сендер сияқты партада отырған оқушылар. Олар білім шыңына жетіп , шыңдалып Астанамызды көркейтуде.Енді қазір бізде Астанамыздың төрінен өз зәулім үйлерімізді салып көрейік! (Ойын барысы түсіндіріледі.)
Сергіту сәті.
Деңгейлік тапсырмалар орындау .
Деңгейлік тапсырмалар.
- Есепте.
25; (-5)4 ; (-6)3 ;
(-3 ) 4; -(3 ) 4
- Өрнектің мәнін тап.
А) (0,61*5а3-15)2, мұндағы а=2
Ә) 0,3а2, мұндағы а=-18
- А) п-нің қандай мәнінде 3п∙2п+2=864 теңдігі тура болады?
Ә)Алғашқы арифметикалық төрт амалды қолданбай, 2 цифрын үш рет пайдаланып 16 санын жаз.
ІІІ. Қорытынды бөлім
Оқушыларға сұрақ
Дәреже дегенді қалай түсінесіңдер?
Мысал келтір.
Оқушылар сонымен қойған мақсатымызға жеттікпе ?
Енді оқушылар бүгінгі сабақ бойынша әркім өз ойын, тілегін жеткізуге болады.Слайд арқылы сабақтан түсінген ойларын және Астана қаласына қосатын өз үлестерін айту
Бағалау
Мұғалімнің қорытындысы