Сыбайлас және вертикаль бұрыштар
Қостанай облысы Аманкелді ауданы Ұрпек ауылы эстетикалық бағыттағы Жаңа ауыл орта мектебі. Жаркеева Гүлназия математика пәнінің мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: «Сыбайлас және вертикаль бұрыштар»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар туралы ұғым беру.
Дамытушылық: Өз ойын еркін жеткізе білуге , дәлелдеуге, зерттеуге үйрету.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа , тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: ассосация, инсерт жигсо – 1, семантикалық қасиеттерін талдау картасы.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастырушылық кезеңі:
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі:
ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту кезеңі:
Ой шақыру.
Мағынаны ажырату. Инсер әдісі бойынша тақырыпшаларды оқу.
Жигсо – 1 әдісі бойынша оқығандарын келесі топқа түсіндіру.
A №12 есеп.
<АВС = 150 < АВС + < АВД = 1800
< АВД = ? <АВД = 1800 – 150
< АВД = 1650
D B C
<АВС = 300 <АВД = 1800 — 300
<АВД = ? <АВД = 1500
№13 есеп. А <АВС + <ABD = 180 0
<АВС = х X + X + 300 = 1800
<АВД = х + 300 2X = 180 0 — 300
<АВД = ? 2X = 1500
<АВС = ? X = 1500 : 2
D В C X = 750
<ABC = 75 0
<ABD = 750 + 300 = 1050
А D
№ 19 есеп
<АВС = 300
B
<АВD =? < DBE = ?
<ЕВС = ?
C E
Вертикаль болғандықтан <АВС = <ДВЕ <ДВЕ = 300
<АВС сыбайлас <АВД сонд <АВД = 1800 – <АВС <АВД = 1800 – 300 = 1500
<АВД вертикаль <ЕВС сонд < АВД = <ЕВС <ЕВС = 1500
В С
№21 есеп.
ОС сәулесі <ВОД бисс
<СОД = 300
<АОВ = ?
<АОС = ? А О Д
ОС бисс болд <СОД =< ВОС
<ВОС = 300
<ВОД = 600
<АОС сыбайлас <СОД сонд. <АОС = 1800 – 300 = 1500
№22 есеп.
<1 = 200
1)< 2 + < 3 = ?
2) < 2 +< 3 + < 4 = ? 1 2 3
3) <5 + <6 = ? 6 5 4
Вертикаль бұрыштар яғни <1 = <4 <3 =< 6 < 2 = <5
< 4 = 200 <6 = <1 : 2 = 200 : 2 = 100 <3 = 100
<5 = 1800 – ( <3 +< 4 ) = 1800 – ( 100 + 200) = 1800 – 300 = 1500
<5 = 1500 <5 = <2 , < 2 = 1500
1) <2 +< 3 = 15000+ 1000= 1600
2) <2 +< 3 +<4 = 1500 + 100 + 200 = 1800
3) <5 +< 6 = 1500 + 100 = 1600
№23 есеп В С
<DOC = 300
<EOF = 900
< EOD =? O D
<ЕОС = ? А
<СОВ = ?
<АОЕ = ?
E F
<FОЕ сыбайлас <ЕОС <ЕОС = 1800 – 900 = 900
<ЕОД = ЕОС — DОС = 900 — 300 = 600
<ЕОС = 900
<ВОС сыбайлас <ЕОС <ВОС = 1800 – 900 = 900
<АОЕ сыбайлас <АОВ <АОВ =< ЕОD, <АОВ = 600
<АОЕ = 1800 – <АОЕ = 1800 — 600 = 1200
Ой толғаныс:
Семантикалық карта толтыру.
- Үйге тапсырма беру: Бес жол өлең құру. Сыбайлас бұрыш пен вертикаль бұрышты салыстыру. № 25, 25 есептерді талдау.
Бағалау: