Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер
Сабақтың тақырыбы: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: а) оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
ә) оқушының өзіндік ізденістерін қалыптастыру, ой-өрісін дамыту.
Дамытушылық мақсаты: Практикалық білім, дағды қалыптастыру, шапшаң есептеу техникасын шыңдау.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды сабырлыққа, ұстамдылыққа шақыру, еңбектенуге баулу, шығармашыл тұлға қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Білімді жинақтау, жүйелеу.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі жазбалар.
Сабақтың көрнекілігі: Интерктивті тақта.
Оқушының қызығушылығын арттыру: Халықаралық математикалық олимпиада – 1959 жылдан бері математика пәні бойынша жоғары сынып оқушылары арасында өткізіліп келе жатқан дәстүрлі чемпионат.
2010 жылы 14 қаңтарда Алматы қаласында математика, физика, информатика пәндерінен Шәутіков атындағы 6-шы халықаралық олипиада болды. Мұнда 16 елдің оқушылары үш пәннен сайысқа түсті.
Қазақстан ЮНЕСКО-ның білім беруді дамыту индексі бойынша көшбасшылардың төрттігіне енді.
Астана қаласында 2010 жылдың шілде айында математикадан 51-ші халықаралық олимпиада болды. Осы олимпиададан Қазақстан, командасы — әлемнің 98 елінің арасынан 5-ші орынға ие болды.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі:
Сынып тазалығына көңіл бөлу, оқушыларды түгелдеу. Оқушы назарын өзіме аудару.
Сабақтың негізгі бөлімі:
Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулерді шешуге берілген есептер.
1–мысал. Теңдеуді шешіңдер:
Шешуі: Теңдеудің екі жағында бірдей -не бөлеміз.
Бұл теңдікті мына түрде жазуға болады:
Бұл теңдеуді негізгі тригонометриялық теңбе-теңдікпен салыстыру, оның түбірі х=2 саны деген қортындыға келеміз.
Теңдеудің сол жағындағы екі кемімелі функцияның қосындысы тұратындықтан, теңдеудің басқа түбірі болмайды.
Жауабы: 2.
2–мысал. Теңдеуді шешіңдер:
Шешуі: Теңдеудің екі жағын да -не көбейтіп, табатынымыз:
мұндағы у>0 деп, белгілесек, онда берілген теңдеу мынадай түрге келеді:
олай болса,
Жауабы: ±10.
3–мысал. Теңдеуді шешіңдер:
Шешуі: екенін ескеріп, табатынымыз:
Бұл теңдеу мына теңдеуге мәндес:
яғни
Теңдеудің анықталу облысын ескерсек, бұл теңдеудің тек бір ғана шешімі бар:
Жауабы: 1.
Оқушылардың өз бетімен есеп шығаруға тақтаға шығарамын.
Теңдеуді шешіңдер:
№5.
Жауабы: 3.
№9.
Жауабы:
Оқулықпен жұмыс
11 сынып. Алгебра және анализ бастамалары. Жартылыстану-математика бағыты. С деңгей.
Теңдеуді шешіңдер:
№210. 2)
Жауабы: –2.
4)
Жауабы: ±2.
Сабақты қорытындылау
Оқушыларды есеп шығаруына қарай бағалаймын.
Үйге тапсырма: №1-15
Шымкент қаласы