Бұрыштың түрлері. Үшбұрышты сызғыш
Сабақ жоспары МАТЕМАТИКА 5 сынып
Апта | Күні | Сабақ | |||||||||
Сабақтың тақырыбы | Бұрыштың түрлері. Үшбұрышты сызғыш | ||||||||||
Жалпы мақсаты | Бұрыштың түрлерінің өлшемін, суретін сала білу.Транспортир, үшбұрышты сызғышты пайдаланып тік бұрыш салуға дағдыландыру. Бұрын білетін ақпаратпен байланыстыру; | ||||||||||
Күтілетін нәтижелер | Бұрыштың түрлерін анықтау, транспортирмен өлшемін табу, суретін сала білу, үшбұрышты сызғышты пайдаланып тік бұрыш салу. | ||||||||||
Сабақ түрі | Жаңа сабақты игеру | ||||||||||
Тапсырмалар | *топтық жұмыс *СТО *деңгейлік тапсырмалар *рефлексия | ||||||||||
Керекті жабдықтар | Бұрыш түрлері, транспортир, үшбұрышты сызғыш, постер | ||||||||||
Сабақ барысы: | |||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||
Кіріспе | Ұйымдастыру бөлімі: оқушылармен амандасу, түгендеу, 4 топқа бөлу. Үй тапсырмасы: 1. Бұрыш (Әдісі: Ассоциация. 5 минут) 2. Бұрыш, бұрыштың элементтері, бұрыштың өлшем бірлігі, транспортирдің қажеттілігі және қолданылуы, жазыңқы бұрыш өлшеміне ↓↑ дәрежелі сұрақтар қою Дарынды балаларға: ↑ Мәртебелі сұрақ. 1. Күнделікті өмірден жазыңқы бұрышты қайдан байқадыңыздар? 2.транстортир болмаған жағдайда бұрышты қалай шамалауға болады? Өткен сабақты қорытындылай келе, жаңа сабаққа кіріспе жасалады. | оқушылар жоқ оқушыларды атайды, топқа бөлінеді.
Оқушылар өткен тақырыпты естеріне түсіреді.
Оқушылар тапсырмаларға жауап беруге дайындалады.
Өткен сабақты еске түсіреді.
Оқушылар тыңдайды, жаңа сабақты дәптерлеріне жазады. | |||||||||
Тұсаукесер | Өткен сабақпен байланыстыра отырып шолу жасап өтемін. ой бөлісу. -Балалар, сағат таңғы 6 болса, сағат тілдері қандай бұрыш жасайды? -Төртбұрышты столдың бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш болады? -Балалар, бұл не? (үшбұрышты сызғыш және транспортир) Не көрдік? Не байқадық? | Оқушылар тыңдайды.
Оқушылар еске түсіреді, талдайды. | |||||||||
Негізгі бөлім | ТАПСЫРМА 1 Жазыңқы бұрыштың Тік бұрыштың Толық бұрыштың
ТАПСЫРМА 2 АОВ бұрышы ОС сәулесімен АОС және СОВ бұрыштарына бөлінген: АОС бұрышы 480, ал СОВ бұрышы одан 25% үлкен. АОВ бұрышы неше градус?
ТАПСЫРМА 3 АВС бұрышының градустық өлшемі жазыңқы бұрыштың 60% –іне тең. ЕКL бұрышының градустық өлшемі АВС бұрышыныңградустық өлшемінің
ТАПСЫРМА 4 АВС жазыңқы бұрышы ВД сәулесімен АВД және ДВС бұрыштарына бөлінген. 1. АВД бұрышы ДВС бұрышынан 3 есе үлкен; 2. ДВСбұрышы АВД бұрышынан 4 есе кіші;
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМА 5 АОВжазыңқы бұрышы ОСжәне ОД сәулелерімен АОС, СОД және ДОВ бұрыштарына бөлінген. СОД бұрышы тік бұрыш,ﮮДОВ=400, АОС бұрышының градустық өлшемін табыңдар 1. АВД бұрышы ДВС бұрышынан 3 есе үлкен; 2. ДВС бұрышы АВД бұрышынан 4 есе кіші;
ТАПСЫРМА 6 ﮮАОС -жазыңқы бұрыш, ﮮ АОД — тік бұрыш жәнеﮮАОВ=450, ВОС бұрышы неше градус? ﮮ ДОС қандай бұрыш? Толық бұрыштың 3600 тең екенін дәлелдеңдер.
| Әр топ берілген тапсырмасы бойынша жұмыстанады.
Сұрақтар бойынша ойланады, жауап береді, бірінің ойын екіншісі толықтырады.
Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыстанады.
| |||||||||
Қорытынды | Бекіту: Рефлексия.
Қорытынды. Бағалау. Топ басшысы бағалау өлшемдері бойынша бір-бірін бағалайды. Бағалау өлшемдері: 1. Қайталау сұрақтарына жауап береді 2. Бұрыштарды ажыратады 3. Бұрышты өлшей және сала алады 4. Белгісіз бұрышты таба біледі 5. Тапсырманы түсіндіріп бере алады. | Оқушылар өз ойларын ортаға салады. | |||||||||
Сабақтың өзіндік талдауы
| |||||||||||
Тәжірибелік сабақты бағалау | |||||||||||
Сабақ бойынша өзгертулер | |||||||||||