Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Мақсаты : Оқушыларға дұрыс және бұрыс бөлшек ұғымын өздігінен игеруге үйрету. Күтілетін нәтиже: 1. Оқушыларда дұрыс және бұрыс бөлшек туралы ұғым қалыптастырады. . 2.Оларды ажырата біледі. 3 . Алған білімді есеп шығаруда қолдана біледі. Бағалау: 1. Топтастыру 2. Семантикалық карта 3.5жол сөйлем
І Қызығушылығын ояту Тақтаға оқушылар алымы бөлімінен кіші және үлкен жай бөлшектер жазады. Сұрақ: не байқадыңыздар? айырмашылық бар ма? Бүгінгі тақырыппен қандай байланысы болуы мүмкін?
ІІ Мағынаны тану Дұрыс (тура) және бұрыс (кері) сөйлем- күнделікті өмірде жиі айтасыз дар ма? Енді жауаптарыңызды тұжырымдап анықтама айтамыз. Оқушылар анықтамасын оқулықпен салыстырып қайталаймыз. Сыныпта №411,414,417 №413(ауызша)
Есептерді семантикалық картаға толтырып орындаймыз.
№411
Бөлшек | , , , , , , , , . |
дұрыс | ++ + + + |
бұрыс | + + + + + |
№414
Алымы 7 болатын бұрыс бөлшектер: , , , , , .
Бөлімі 11 болатын дұрыс бөлшектер: , , , , , , , , , .
Мәні 1-ге тең бөлшектер:
№417
Бөлімі 9 болатын екі дұрыс бөлшек: , .
Бөлімі 9 болатын екі бұрыс бөлшек : , .
Бөлімі 9 болатын , мәні бірге тең бөлшек : .
Венн диаграммасы:
Дұрыс бөлшек | Ұқсастығы | Бұрыс бөлшек |
Алымы бөлімінен кіші | Жай бөлшек,бөлшек сызығы арқылы жазылады | Алымы бөлімінен үлкен |
Бір-біріне сұрақ қою (жуан, жіңішке):
1.Жай бөлшек дегеніміз не ?
2.Қандай түрлері бар?
3.Жай бөлшектер өмірде қажет ойлайсың ба? Қажет болса неге, болмаса ше?
1сөйлем 4сөзден
Не? Бөлшек
Қандай? Дұрыс, бұрыс
Не істейді? Қысқарады
Синоним Үлес
Оқушыларды бағалау.