Ондық бөлшектер
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектер, оларды қосу және азайту тақырыптары бойынша алынған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылық пен жауапкершілікке баулу, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: Пысықтау сабағы.
Түрі: Іскерлік дағдысындамыту.
Сабақтың көрнекілігі. Перфокарталар,түрлі-түсті конверттер, цитата, сабақ жоспары, бақылау парағы.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
Оқушылар екі топқа бөлініп жоспары таныстырылды.
Сабақ жоспары: 1. «Ой толғау» /сұрақ — жауап/
- Қатені тап.
- «Кім жүйрік» /Лото ойыны/
- «Кім шапшаң»
- Қайсысын қалайсың? /деңгейлік тапсырмалар/
- «Ойлайық, кім ойшыл» /шығармашылық/
Қорытынды.
І. Екі топ бір – біріне сұрақ қояды:
- Ондық бөлшек деп қандай сандарды атайды?
- Ондық таңба деп нені айтады?
- Ондық бөлшектер қалай қосылады?
- Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтады?
- Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады?
- Ондық бөлшектер қалай салыстырылады.
- Ондық бөлшектер қалай азайтылады?
- Жай бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырады.
ІІ. Қатені тап:
А) Салыстыру: а) ә)
ІІІ. «Кім жүйірік» /лото ойыны/
1 топ 2 топ
- 3.56+0.3=356.3 1. 96.3+0.16=96.46
- 18.3-7.65=10.65 2.6.25-4.3=1.95
- 3.508+0.275=3.783 3. 0.83+1.6079=2.4379
- 17.5-8.005=9.495 4. 5.607-0.193=5.414
- 21.05-5=15.55 5. 8.65-7=1.25
- Т.ш: x+4.2=9 (4.8) 6. Т.ш: х-5,2=4.8 (10)
5 | 4 | 1 | 5 | 3 | 2 | |
2 | 6 | 3 | 1 | 4 | 6 |
ҮІ. «Кім шапшаң»
Мына ондық бөлшектерді өсу ретімен орналастырғанда есептеулерде ең алғаш ондық бөлшектерді пайдаланған орта азиялық ғалымның аты шығады:
6.33 4.77 1.4 1.25 34.56 0.3 19.7
А К — Л И Ә Ш
Әл – Каши
Ү. Қайсысын қалайсың /деңгейлік тапсырма/
Әр түрлі конверттерге салынған
1 деңгей:
А) Есепте: 0,35+7 7,75
ә) 4,3+(у-1,5)=7.2 4.4
2 деңгей: а) Теңдеуді шеш:
А) 9.85-x=4.95
x=9.85-4.95
x =4.9
ә) 15+0,72
3 деңгей:
- Шаруа қожалығы бірінші күні 13,3 га, ал екінші күні 15,5 га жердің шөбін шапты. Екі күнде қанша гектар жердің шөбі шабылады?
ҮІ. «Ойланайық, кім ойшыл» /шығармашылық/
- Шопанның барлық қойларының 320-сысу ішіп жатыр, қалғаны жайылып жүр. Жайылып жүрген қойлар су ішіп жатқанқойлардың ширегіндей. Шопандабарлығы қаншақой бар? /400/
- Жұмбақ
Бүтін мен бөлшекті
Үтірмен айырған.
Әп-әдемі жазылар
Бұл қандай сан?
Қорытынды: Бағалау, үй тапсырма