Санның бөлігін табу
Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу
Сабақтың мақсаты:
- Білімділігі: Санның бөлігін табу ережесін білу.
- Дамытушылық: Ережелерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
- Тәрбиелілігі: Аралас сан, жай бөлшекті жазу колографиясын қадағалау, таза, көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, ДК.
Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру
Сабақтың түрі: іздендіру сабағы
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Үй тапсырмасын тексеру (Математикалық диктант )
Математикалық диктант
Математикалық диктант жауабы:
Бағалау шкаласы: «5»-5
«4»-4
«3»-3
«2,1»-2
- Жаңа сабақты түсіндіру. (Іздендіру кезеңі)
Санның бөлігін табу
Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м2. Еденнің -інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.
|
Sеден = 36м2
|
Парта—бөлігі
Sпарта = ?
Шешуі: Sпарта = 36 *=20 м2
Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.
1-мысал: санының бөлігін табайық.
2-мысал: санының бөлігін табайық.
- Есептер шығару (Дамыту кезеңі)
- Оқулықтан: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
- Кеспе парақшалар таратылады.
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.
А | С | Қ | А | Р |
- Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
- Бекіту.
Есеп: Наурыз мерекесіне арнап мектеп 48 кг торт дайындады. Оның бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді. Бастауыш сынып оқушыларына неше кг торт бөлінді?
Торт-48 кг.
Бастауыш-бөлігі
Бастауыш —? Кг
Шешуі: кг.
- Үйге тапсырма: №816, 817,818,819,820
- Бағалау.
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында: