Санның бөлігін табу

Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу

Сабақтың мақсаты:

  • Білімділігі: Санның бөлігін табу ережесін білу.
  • Дамытушылық: Ережелерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
  • Тәрбиелілігі: Аралас сан, жай бөлшекті жазу колографиясын қадағалау, таза, көркем жазуға тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, ДК.

 

Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру

 

Сабақтың түрі: іздендіру сабағы

 

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Үй тапсырмасын тексеру (Математикалық диктант )

Математикалық диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математикалық диктант жауабы:

Бағалау шкаласы: «5»-5

                                   «4»-4

                                   «3»-3

                                   «2,1»-2

 

  1. Жаңа сабақты түсіндіру. (Іздендіру кезеңі)

 

Санның бөлігін табу

Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м2. Еденнің -інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.

 

еден

Sеден = 36м2

 

 

парта

Парта—бөлігі

Sпарта = ?

 

Шешуі: Sпарта = 36 *=20 м2

 

                                                     

 

Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.

1-мысал:              санының  бөлігін табайық.

 

2-мысал:               санының  бөлігін табайық.

 

  1. Есептер шығару (Дамыту кезеңі)

 

  • Оқулықтан: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
  • Кеспе парақшалар таратылады.

                              

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

 

С. 8 метрдің бөлігін тап         Қ.           А.          Р.

АСҚАР
  • Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

 

Амалды орында:

 

  1. Бекіту.

 Есеп: Наурыз мерекесіне арнап мектеп 48 кг торт дайындады. Оның  бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді. Бастауыш сынып оқушыларына неше кг торт бөлінді?

Торт-48 кг.

Бастауыш-бөлігі

Бастауыш —? Кг

 

Шешуі: кг.

 

 

  1. Үйге тапсырма: №816, 817,818,819,820
  2. Бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

 

С. 8 метрдің бөлігін тап     Қ.           А.          Р.

     

 

 

 

КЕСПЕ

 

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

 

С. 8 метрдің бөлігін тап         Қ.           А.          Р.

     

 

 

 

КЕСПЕ

 

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

 

С. 8 метрдің бөлігін тап         Қ.           А.          Р.

     

 

 

 

 

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

 

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

    

 

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

 

  Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

 

 

 

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында: