«Рационал сандарды бөлу» тақырыбына есептер шығару
«Рационал сандарды бөлу» тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: рационал сандарды бөлу ережелерін есептеулерде пайдалануға, белгісіз көбейткіші, бөлгіші немесе бөлінгіші бар теңдеулерді шеше білуге үйрету.
Білімділік: Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, білімін есеп шығару барысында тексеру, міндетті деңгейін бақылау;
Тәрбиелілік: Пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін жеткізе білуге, тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру, өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: бекіту сабағы.
Сабақтың типі: ойын — сабақ
Оқыту тәсілдері: Сұрақ – жауап, тест жұмысы, өз бетімен жұмыс, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнектілері: Тесттер, таратпа материалдар, слайд, суреттер, кесте, оқулық, жұмыс дәптері.
Пән аралық байланыс: Қазақ әдебиеті, информатика.
Сабақтың құрал – жабдықтары: ИТ, тест, слайд.
Сабақ жүрісі:
І.Ұйымдастыру
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
- «Алғашқы қадам» (сұрақ-жауап, әр сұраққа 5 ұпай)
- «Топтастыру стратегиясы»
- Тірек схемасы
ІІІ. «Білімің – ұшар қанатың» (оқулықпен жұмыс)
ІV.«Сергіту сәті» (логикалық сұрақтар, жұмбақтар)
- V. «Шешуші сәт» (семантикалық карта, тест тапсырмалары)
VI.Үйге тапсырма
VII. Бағалау.
Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз ойын түрінде өтіледі. Жоспармен танысайык:
І-кезең. Үй тапсырмасын тексеру:
- «Алғашқы қадам» (сұрақ-жауап, әр сұраққа 5 ұпай)
- «Топтастыру стратегиясы»
- Тірек схемасы
ІІ-кезең. «Білімің – ұшар қанатың» (оқулықпен жұмыс)
ІІІ-кезең.«Сергіту сәті» (логикалық сұрақтар, жұмбақтар)
ІV-кезең. «Шешуші сәт» (семантикалық карта, тест тапсырмалары)
І кезең. 1. «Алғашқы қадам» (сұрақ-жауап, әр сұрақ 5 ұпай)
- Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу ережесін айтып беріңіздер.
- Таңбалары бірдей сандарды бөлу ережесін айтып беріңіздер.
- Санды қандай рационал санға бөлуге болмайды?
- Қандай жағдайда екі рационал санның бөліндісі нөлге тең?
- «Топтастыру стратегиясы»,( 5 ұпай)
- Тірек схемасы
ІІ-кезең. (оқулықпен жұмыс, әр түрлі есепті топ өздері таңдайды)
А-деңгейі (5 ұпай).
№ 560. Теңдеуді шешіңдер:
1.3х= -12; 3. -5x = 4 5. 7x = -1,4
x= -12:3 x= 4:(-5) x= -1,4:7
x=-4 x= -0,8 x=-0,2.
В- деңгейі (10 ұпай).
№ 566. Бөліндіні табыңдар:
- =-1,6; 10.
№ 569. Есептеңдер:
1.
С- деңгейі (20ұпай).
№ 576. х-тің қандай мәнінде теңдік тура болады:
x=21; x=-25; x=0,95.
IIIкезең. «Сергіту сәті»
(логикалық сұрақ, жұмбақ, әр дұрыс жауап 10 ұпай)
Логикалық сұрақтар:
- Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? (3кг)
- Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)
- Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
- Наурыз тойы кезі. Ат жарысы өтуде. Үш пар ат 60км шауып өтсе, әр ат неше км-ден шабады? (60 км)
Жұмбақтар:
- Бүтін сан, бөлшек сандар,
Барлығы да бар онда.
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң, теріс сан бәрі осында
(Рационал сандар)
- Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы бұл қандай сан
Жан-жағыңа қарамай.
(Натурал сан)
- Санасаң сан жетпейтін нүктелерден,
Құралған фигура бар қарапайым.
Салу үшін сен оны сызғыш ізде,
Бұл не өзі, бар ма, сірә, дара пайым.
(Түзу)
- 4. Нүктеден 2 сәуледен құралған
Айтшы бұл не екенін?
(Бұрыш)
VI бөлім «Шешуші сәт»
(тест, «Кім жылдам» ойыны. Дұрыс жауап 10 ұпай)
Тест тапсырмалары:
- Өрнектің мәнін тап: (-0,4)3*(-0,5)2
+a) -0,016; b) 0,016; c) 4; d) -4.
- Мәні 12-ге тең өрнекті таңдап ал:
- a) -6:(-5); b) 36:(-3); +c) -0,48*(-25); d) 2,4*(-5).
- Өрнектің мәнін тап:
a)1,65; +b) -1,65; c) 0; d) -1.
- Теңдеуді шеш: 7(x+17) = 1,4
a)-15; b) 19; c) 17,2; +d) -16,8.
5.-15 мәнін қабылдайтын өрнекті таңдап ал:
- a) -0,5*(-30); b) -13,5:(-0,9); c) 0,75*2; +d) 75:(-5).
- «Кім жылдам?» ойыны
Бөлгіш
Бөлінгіш | -2 | -3 | -6 | -5 |
-18 | ||||
24 | ||||
-36 | ||||
54 |
Бағалау
Үйге тапсырма: №560 (жұп нөмірлері)
Қорытынды