Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу

Тақырыбы: Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу

  1. Мақсаты: Оқушыларға таңбалары қарама-қарсы сандарды қосуды үйрету

арқылы  оларға суық пен жылыны , көп не азды т.с.с. қарама-

қарсы сандардың айрмасын ажырата білуін қалыптастыру.

 

III. Көрнекілігі: » Индексті табу » , карточка, үлестірмелі материалдар,

тақтаға плакатқа жазылған » қосу» , » таңбалары әртүрлі, бірдей

сандарды қосу»  мысалдар.

 

  1. Жоспары: 1. Ұйымдастыру
  2. Үй тапсырмасын сұрау
  3. Ауызша өткен тақырыпты қайталау
  4. Жаңа сабақ түсіндіру
  5. Оны бекіту: а) ережені қайталау

Б) үлестірмелі материалдар

В) » индексті табу»

Г) коррекция беру

  1. Үйге тапсырма беру
  2. Бағалау

 

  1. Үй тапсырмасын сұрау.

Ауызша сұрақтар: а) санның модулі дегеніміз не? Оң санның , теріс санның

модулі неге тең?

Б) қарама- қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?

Мысал келтір.

В) теріс сандардың қосындысы неге тең?

Г) сандарды салыстыру: 0 мен теріс сан, 0 мен оң сан,

теріс сан мен оң сан, теріс сандар.

  1. Жаңа сабақ түсіндіру:

А)

 

-ұтыс ұпайы                                             -ұтылған ұпай

 

 

 

 

.

+                                   = 3+ (-5) = -2

 

 

 

 

 

 

+                          = 6+( -4) =2

 

 

 

+

= 2+(-2) =0

 

 

Б) Қолдағы зат пен беретін қағазды » таңбалары әртүрлі сандарды қосудың »

ережесін мысалдар арқылы оқушыларға тұжырымдату.

 

                                               Ереже:

  1. Үлкен модульден кіші модульді аламыз.
  2. Үлкен модульдің таңбасын қоямыз.

 

  1. Бекіту: Тақтаға алдын-ала есептер жазылып қойылады.

А) ауызша есептеулер:

-5+20                   11+(-50)     -2,8+3,2     -4+4           -4+5

5+20           -7+50                   -3,8+6,1     (-3)+3         -5+( )=0

-15+40       7+(-50)       4,5+(-7,5)   6+( )=11     -3+( )=0

-11+50       1+(-28)       0,06+(-0,6)

15+(-40)     -48+6                   0,1+(-4,9)            ( )+(-6)=-4            ( )+2=-10

—                   (-)

)                         0,01+(-0,01)

 

Б) Оқушыларға жеке-жеке үлестірмелі карточкалар беру, дұрыс шешу

арқылы математикалық терминді табады.

 

-13,42-5,48-5-80-2,965-0,714,1-24,09-367-0,019
ерднпклпУЕяир

 

1) 2,7+(-3,4)                  7) -3,74+(-1,74)            13) -8,98+1,46

2)-8,72+(-15,37)           8)-0,001+0,02               «перпендикуляр» т.с.с.

3)-21,23+7,81               9)

4)-5,6+(-2,4)                 10)І-4,5І+І-9,6І

5)                          11)-3,75+0,785

6)-2               12) -6,54+2,87

 

 

 

 

В) Индексті табу.

Мысалы:

     1.      591,6+( -15,97)    4.      -12,9+4,5
     2.      -15,06+(-7,059)    5.      -10,2+0,28
     3.      -6,118+3,2    6.      4,63+(-102,5)

 

 

Жауаптары:

 

 1.  575,63  4.   0,5 7.    -9,92
  2. -22,159  5.    -97,87 8.    -2,918
  3.  -8,4  6.   1,003 9.    -53,6
124653

 

Г) оқушыларды бағалау.

Д) қорытынды

Е) үйге тапсырма.