Білекті бірді, білімді мыңды жығады
Тақырыбы: «Білекті бірді,білімді мыңды жығады»
Мақсаты : Оқушылар арасында өзара көмек ұғымын, достықты тәрбиелеу
Математика пәнін үйренуге деген қызығушылығын арттыру .
Әр оқушының шығармашылық ізденімпаздығын ояту,ойлау
қабілеттерін дамыту,әр оқушының шығармашылығын жетілдіру.
Оқушылардың жан-жақты білімдерін, математикалық тілдерін және
біліктілігін дамыту.
Көрнекіліктер: Сөзжұмбақтар,карточкалар,сызбалар,фигупалар,слайдтар,тапсырмалар.
Түрі: Топтық сайыс
Типі: Ойын түрінде
Жоспары: 1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі
- Кім жүйрік (тапсырма карточка бойынша беріледі)
- Ойлан тап (тапсырма карточка бойынша беріледі
- Білімділер сайысы (әр топқа карточка беріледі)
- Ғажайып төрттік (10,20,30,40 ұпайлық тапсырма беріледі)
- Математикалық терминдер (таңдаған әріптеріне математикалық
терминдер айту )
- Жанкүйерлермен ойын сайысы(жанкүйер тапсырмаларын орындау)
Қолданылған нақыл сөздер:
- Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы.
(К.Гаусс)
- Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.
(М.В.Ломоносов)
- Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да,
қажет те. (Р.Бэкон)
Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді көрермендер! «Білекті бірді,білімді
мыңды жығады» атты 8-ші және 9-шы сыныптар арасында өтетін сайысқа
қош келдіңіздер!
Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді. Олай болса ортаға «Архимед» және
«Пифагор», командаларын шақырамыз.
Математика сырлары,
Қызықтырды біздерді.
Ойынға бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді, — дей отырып сайыскерлеріміздің білімі мен тапқырлығына баға беретін әділ қазыларалқасын ортаға шақырамыз. Бүгінгі кештің жоспары таныстырылады.
І. Кезекте амандасу рәсімі : І «Архимед» командасына.
ІІ «Пифагор» командасына сөз беріледі.
ІІ. Кім жүйрік (тапсырма карточка бойынша беріледі).
- Егер 3-саны шықса 1-ден 30-ға дейінгі сандарды санап шығады.Бірақ сандарды атағанда 3-ке еселік сандарды айтпайды.
- Егер 4-саны шықса 1-ден 40-ға дейінгі сандарды санап шығады.Бірақ сандарды атағанда 4-ке еселік сандарды айтпайды.
ІІІ. Ойлан тап (тапсырма карточка бойынша беріледі).
1) Бес үштің көмегімен қолдарыңыздағы тапсырмадағы теңдік дұрыс орындалатындай арифметикалық амалдар қойып шығыңдар.Жақша да пайдалануға болады.
3-(3:3+3:3)=1
3-33:33=2
3×33:33=3
(3+3+3+3):3=4
3+(3:3+3:3)=5
(3×3-3)+(3-3)=6
2) Төрт екінің көмегімен қолдарыңыздағы тапсырмадағы теңдік дұрыс орындалатындай арифметикалық амалдар қойып шығыңдар.Жақша да пайдалануға болады.
(2+2):(2+2)=1
2:2+2:2=2
(2+2+2):2=3
2×2+(2-2)=4
2×2+2:2=5
2x2x2-2=6
- Білімділер сайысы (әр топқа есеп жазылған карточка беріледі)
№1 Бір адам өзінің досына: «Маған 100 доллар бер, сонда мен сенен екі есе бай боламын» — депті. Досы былай деп жауап береді: «Сен маған тек 10 доллар бер, сонда мен сенен 6 есе бай боламын». Әрқайсысында қанша доллар болған?
Жауабы: және
№2. Үш адам 24000 теңгеге үй сатып алғысы келді. Олар былай келісті: біріншісі жарты ақшасын береді; екіншісі үштен бірін береді, ал үшіншісі қалған бөлігін береді. Әрқайсысы қанша бермек?
Жауабы: 12000, 8000, 4000
№3 «Бақташы 30 түйе айдап келеді. Оған мынадай сұрақ берілген: Қорадағы түйенің қаншасын айдап келе жатырсың?
Бақташының жауабы:
− Қорадағы түйенің жартысының үштен бірін айдап келе жатырмын. Барлық түйенің саны қанша?.
Жауабы: 180
- «Көпес 540 сомға 138 дана алтын және күміс сақина сатып алды. Егер бір алтын сақина 5 сом, ал күміс сақина 3 сом тұрса, әрқайсысынан неше сақина сатып алған?»
Жауабы: 63, 75
- Әкесі қызынан 4 есе үлкен.Бұдан 5 жыл бұрын әкесі қызынан 9 есе үлкен
еді.Қазір әрқайсысы неше жаста?.
Жауабы: 32, 8
6.Тәуліктің қалған бөлігі өткен бөлігінен екі есе артық болса, қазір сағат неше?
Жауабы: 8
- Ғажайып төрттік (10,20,30,40 ұпайлық тапсырма беріледі)
- VI. Математикалық терминдер (таңдаған әріптеріне математикалық
терминдер жазу)
VII. Жанкүйерлермен ойын сайысы(жанкүйер тапсырмаларын орындау)
Жүргізуші: «Білекті бірді,білімді мыңды жығады» атты сайысымыздың
қорытындысын айту үшін, сөз қазылар алқасына беріледі.
Жүргізуші қорытындылайды:
Алдыңызда жайнаған жүздер әні
Сіздермен кездесеміз біздер әлі.
Әділқазы, көрермен сау тұрыңыз,
Күтеді бізді жарқын күндер әлі! — дей отырып бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз.