Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық

Сабақтың тақырыбы:  Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық

Сабақтың мақсаты:   1) Оқушылардың білімін тереңдету.

Уақытты табуда есептермен таныстыру формуласын енгізу.

2) Көп таңбалы сандарды көбейтуге,бөлуге, геометриялық  фигуралардың ауданын табуға ойын нақтылау, қызығушылығын арттыру.

3) Тез, жылдам есептеуге, қиялын шыңдауға жетелеу.

Сабақтың көрнекілігі: кестелер, сөзөрім, заттар, карточкалар.

Әдісі: ойландыру ойын сабақ.

Түрі: аралас, дәстүрлі емес сабақ.

Типі: жаңа сабақ .

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.

1 Тақырыбын, мақсатын, сөзөрім арқылы жеткізу.

 

1) иімді ай  құсап, жиып алсаң бір құлаш.

1                                                                                2) уақыт өлшем бірлігі

3) Ыдыс-аяқ атауы.

4) айдалада  ақ отау,

аузы  мұрны жоқ отау.

5) геометриялық  фигура .

 

 

 

  1. Тілек білдіру.
  2. Психологиялық дайындық. 

Үлкенге де «сіз»

Кішіге де «сіз».

Сәлем бердік бәріңізге,

Құрметпен біз!

 

Үй тапсырмасын тексеру.

№9

 

5см 6мм                16см 8мм

х           3                         3см 5 мм

16см 8мм                13см 3мм

 

 

11*36= 396                 81*11=891               6*11= 66

101*36=3636               81*101=8181          25*101=2525

1001*36=36036            81*1001=81081     257*1001=257257

 

111 Жаңа сабақ   «Саяхатқа шығайық»

Мұғалім түсіндірмесі.                                      Велосипедші 40км жол жүрді,

20км /сағ жылдамдықпен

 

1V. «Жаңбыр» ойыны.

№2  кесте бойынша есеп құрастыру,жаңбырды тоқтатау.

  • 90км : 45км/сағ =2сағ
  • 270км :90 км/сағ = 3сағ.
  • 280км : 70 км/сағ = 4сағ

№3 ауызша кестені толтыру, дәлелдеу,

формуланы жазу.

 

  1. V. Сергіту сәті. Жаңбыр жауды себелеп

Гүлге қонды көбелек.

Бұға қалды көбелек,

Жаңбыр жауып басылды

Кемпір қосақ асылды.

Аспан шайдай ашылды.  

 

V1. Ұрлықшы бауға кірмесін десек.

№4  а) 1000:500 =2 (сағ)            ә)  69: 23=3 (сағ)

800: 200 = 4 (сағ)                 90: 15 = 4 сек

№5    «Жапырақтарды теру, жол ашу»

 

Карточкамен жұмыс жасау.                    6м  =  6000мм

Шамаларды теңестіру.                             7дм =700мм

25см9мм = 209мм

25 мин 18с =158сек

«Ұрлықшы бауға кірді»

Ұстап алып тәртіпке салайық, ұрлық жақсылыққа  апармайды.

«Ұрлық түбі- қорлық»

 

а) 1000: 500 = 2(сағ)                             ә) 69: 23 =3(сағ)

800 : 200 = 4(сағ)                                       90: 15 = 4 сек

 

№6 «Жапырақтың әдемісін теру, бауға жол ашу»

 

Карточкамен жұмыс.

6м = 6000мм

7дм =  70см. =  мм

25см 9мм =  259мм

25 мин18с =158сек

5км 78м  28 458, 6км 787м .

5780 кг, 30 мин 45с =225с

 

№7 Жүзім теру. 

Сергіту: Бау-бақшаға түсеміз.

Біліммен жәрдем етеміз.

Білімі нақты баланың

Талабы таудай болады.

 

Анар теру.

№8

2540:4 =635                              Р =(4см 5 мм + 5см) . 2=19(см)

483072: 3= 161024                    S= 5. 5=25(см2)

36: 5у. 7 =504              S= 7.5=35 (см2)

 

 

Қорытынды:  1. Қашықтықты табу.

  1. Ауданды табу

Үйге; №5,  75-б

Бағалау: Ашық журналы бойыншы бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ жоспары

Сыныбы
Өтетін күні
Сабақтың №

Пән атауы _______________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы____________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Cабақтың мақсаты:

а) Білім беру ………………………………………………………………………………………………………………………..

б) Тәрбиелеу………………………………………………………………………………………………………………………..

в) Дамыту ……………………………………………………………………………………………………………………………

Сабақтың түрі……………………………………………………………………………………………………………………….

Оқыту тәсілі ………………………………………………………………………………………………………………………..

Сабақтың әдістемелік қамтамасыз

етілуі ……………………………………………………………………………………………………………………………………

Сабақтың барысы мен мазмұны

  • Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, жоқ оқушыларды белгілеу, оқушылардың көңілін аудару)
  • Сабақтың жоспары мен мақсаттарын хабарлау

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

  • Үй тапсырмасын, оқушылардың білімін тексеру . (15-20) минут. Қойылатын сұрақтар:

     1…………………………………………………..…………………………………………………………………………………..

     4) Түсінік бере отырып, оқушылардың жауабын бағалау.

     5) Сабақтың тақырыбы мен оқушылар алдында тұрған мәселелерді хабарлау.

     6) Жаңа материалды түсіндіру, іскерлік пен дағдыларды дамыту. Түсіндіру

      жоспары:………………………………………