у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі
Алаева Гүлсанам Полатқызы
математика пәнінің мұғалімі
Үлкеншыған орта мектебі
Панфилов ауданы Алматы облысы
Сабақтың тақырыбы
| у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі | ||
Сілтеме | 8-сынып алгебра, интерактивті тақта | ||
Жалпы мақсат | Оқушыларға у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптастыру, тақырыпты жан-жақты түсіндіру және игеру. | ||
Оқу нәтижесі | Оқушыларда у=√х фукциясы, оның қасиеттері және графигі туралы ұғым қалыптасады, тақырыпты жан-жақты түсінеді және игереді. | ||
Тапсырмалар
| Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді. | ||
Түйінді идеялар | Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.Өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады. | ||
Бөлімдері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |
Білу
| Оқушылар топта у=√х фукциясы қасиеттерін талқылайды: 1) Егер х=0 болса, онда у=0 яғни координаталары бас нүктесі функция графигінде болады. 2) Егер х>0 болса, онда у>0 яғни координаталары функция графигі 1-координаталық ширекте орналасады. 3) Егер х≥0 болса, онда у>=х2 функция графигіде 1-координаталық ширекте орналасатынын және параболаның оң жақ бөлігіндегі бір тармағы болады.
| Оқушылар диалогқа түседі. Сыни турғыдан ойлай отырып жауап береді. Тез және дурыс жауап беруге үйренеді. Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды | |
Түсіну
| № 184. Квадраттың ауданы S, ал қабырғасының ұзындығы а-ға тең. 1) S-ң а-ға; 2) а-ң S-ке тәуелдігін формуламен жазады. Топпен орындайды. | Өзін-өзі реттейді СТО, диалогқа түседі, Ойын еркін жеткізе алады. Пікірін қосады. Топта бір-бірін бағалайды | |
Қолдану
Талдау
| № 185, 186 есептерді топта талқылап есептейді.
Шығарылған есептерін «джигсо» әдісі арқылы түсіндіреді.
| Топтар ынталанырылады. диалогқа түседі, өздеріне деген сенімдері артады. Оқушылардың сандарды саластыру, және өсу ретімен орналастыру білімдері тереңдейді. | |
Жинақтау
| № 187 есепті жұпта орындайды.
№ 188 есепті бірігіп орындайды. | Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі. Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бір-бірін бағалайды. | |
Бағалау
| Критерийлер бойынша оқушылар бағаланады. Мұғалім Қорытынды баға қояды. Формативті бағалау. Рефлексия жасау. | ||
Үйге тапсырма | № 189 есеп шығару. | ||