Сабақтың тақырыбы Виет теоремасы.
Ахметова Ризвангуль Марсқызы
Үлкеншыған орта мектебінің
математика пәінінің мұғалімі
Панфилов ауданы, Алматы облысы
Сабақтың тақырыбы
| Виет теоремасы. | |||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | 8-сынып алгебра. Қосымша оқулық. | |||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсат | Оқушылардың квадрат Оқушылардың квадрат теңдеу коэффициеттері оның түбірлерінің арасындағы байланысты сипаттайтын виет теоремасын, Виет теоремасын есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру. | |||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі | Оқушылард Оқушылардың квадрат теңдеу коэффициеттері оның түбірлерінің арасындағы байланысты сипаттайтын виет теоремасын, Виет теоремасын есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктері қалыптасады. | |||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен және жұппен жұмыс істейді. | |||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар | Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.Өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады. | |||||||||||||||||||||||||||
Бөлімдері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||
Білу
| Топтарға сұрақтар жазылған порақшалар беріледі. Топтар жауап береді. 1. Жалпы квадрат теңдеу қалай өрнектеліп беріледі? 7. 2х²- 5х — 3=0 теңдеуінің коэффициенттерін атап шығыңдар. | Оқушылар диалогқа түседі. Сыни турғыдан ойлай отырып жауап береді. Тез және дурыс жауап беруге үйренеді. Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды | ||||||||||||||||||||||||||
Түсіну
| Теорема1.Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама қарсы таңбамен алынған оның екінші коэффициентіне тең, ал түбірлерінің көбейтіндісі бос мүшесіне тең: х1+х2=-p, х1*х2=q. Теореманы мысал арқылы дәлелдейді: 1-топ: х2-7х+12=0. 2-топ: х2+2х-15=0. 3-топ: х2-9х+14=0. 4-топ: х2-5х+6=0.
| Пікірін қосады. Топта бір-бірін бағалайды | ||||||||||||||||||||||||||
Қолдану
Талдау
| Шығарылған есептерін постерде қорғайды.
Топта талқылап ауызша түсіндіреді. | Топтар ынталанырылады. диалогқа түседі, өздеріне деген сенімдері артады. Оқушылардың логикалық Ойлау қабілиеттері артады. | ||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау
| № 294түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар. 1) -7 және 2; 2) -3,4 және 6; 3) және 2; 4) 8 және -3; Топта орындайды. Топта орындаған есептерін «Джигсо» әдісі арқылы түсіндіреді.
| Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі. Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бір-бірін бағалайды. | ||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
| Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. Мұғалім қорытынды баға қояды. Рефлексия жасау. | |||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | № 292,295 есеп шығару. §3.2-оқу. | |||||||||||||||||||||||||||