Сабақтың тақырыбы Виет теоремасы.

Ахметова Ризвангуль Марсқызы

Үлкеншыған орта мектебінің

математика пәінінің мұғалімі

Панфилов ауданы, Алматы облысы

Сабақтың тақырыбы

 

Виет теоремасы.
Сілтеме8-сынып алгебра. Қосымша оқулық.
Жалпы мақсатОқушылардың  квадрат Оқушылардың  квадрат теңдеу коэффициеттері оның түбірлерінің арасындағы байланысты сипаттайтын виет теоремасын, Виет теоремасын  есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру.
Оқу нәтижесіОқушылард                   Оқушылардың   квадрат теңдеу коэффициеттері оның түбірлерінің арасындағы байланысты сипаттайтын виет теоремасын, Виет теоремасын  есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктері қалыптасады.
ТапсырмаларТопқа бөлу, миға шабуыл, топпен және жұппен  жұмыс істейді.
Түйінді идеяларДиалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.Өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
БөлімдеріМұғалім іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білу

 

Топтарға сұрақтар жазылған порақшалар беріледі. Топтар жауап береді.

1. Жалпы квадрат теңдеу қалай өрнектеліп беріледі?
2. ах²=0; ах²+вх=0 және ах²+с=0 квадрат теңдеулері неліктен «толымсыз квадрат теңдеулер» деп аталады?
3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
4. в²- 4ас формуласымен есептелетін сан қалай аталады?
5. Толық квадрат теңдеу дегеніміз не?
6. Қай жағдайда квадрат теңдеудің түбірлері болмайды?

7. 2х²- 5х — 3=0 теңдеуінің коэффициенттерін атап шығыңдар.
8. Егер квадраттық теңдеуінде коэффициенттер b мен с — ның екеуі де 0 — ге тең болса, мұндай теңдеулерді қалай атайды?

Оқушылар диалогқа түседі.

Сыни турғыдан ойлай отырып жауап береді. Тез және дурыс жауап беруге үйренеді. Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды

Түсіну

 

Теорема1.Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама қарсы таңбамен алынған оның екінші коэффициентіне тең, ал түбірлерінің көбейтіндісі бос мүшесіне тең:

х12=-p,

х12=q. Теореманы мысал арқылы дәлелдейді: 1-топ: х2-7х+12=0.

2-топ:  х2+2х-15=0.

3-топ:  х2-9х+14=0.

4-топ:  х2-5х+6=0.

 

Пікірін қосады.

Топта бір-бірін бағалайды

Қолдану

 

 

 

 

Талдау

 

Шығарылған есептерін постерде қорғайды.

 

 

 

 

1)х2-4х+3=02)х2+3х-4=03)х2-16х+

48=0

4)х2+12х+27=0
А5;17;3-12;-4-3;-9
В3;14;412;43;9
С-1;-34;14;14;-4
Д-5;-1-4;14;41;3

Топта талқылап ауызша түсіндіреді.

Топтар ынталанырылады.

диалогқа түседі, өздеріне деген сенімдері артады.

Оқушылардың  логикалық

Ойлау қабілиеттері артады.

Жинақтау

 

 

 

 

 
Қорытынды

 

№ 294түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар.

1) -7 және 2;        2) -3,4 және 6;

3)  және 2;         4) 8 және -3;

Топта орындайды.

Топта орындаған есептерін  «Джигсо» әдісі арқылы түсіндіреді.

 

Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Бағалау

 

Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.

Мұғалім

қорытынды баға қояды.

Рефлексия жасау.

Үйге тапсырма№ 292,295 есеп шығару.

§3.2-оқу.