10 сыныптағы алгебра және анализ бастамалары курсын қайталау
І тоқсан
10 сыныптағы алгебра және анализ бастамалары курсын қайталау
Қ/с | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздер | Күні |
Тригонометриялық функция,туынды тарауларын қайталау Тригонометриялық функция қасиеттерін білу, формулаларын, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді үйрету, тарихына шолу жасау және өмірмен байланысын көрсету
| Сын тұрғысынан ойлауға арналған тапсырмалар (ой қозғау) деректер жинау әдісі салыстыру және жинақтау. сұрақ -жауап, баяндау әдісі, зерттеу әдісі, , салыстыру және жинақтау. презентациялау | (А)Тригонометриялық функция қасиеттерін, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу формулаларын біледі;қарапайым функцияның туындысын таба алады (В) Есептер шығаруда қасиеттерді, тригонометриялық теңдеулердің шешу формулаларын қолдана алады,күрделі функцияның туындысын есептейді (С) Тригонометриялық тенсіздіктерді шешеді. Жанаманың теңдеуін жаза алады | Формативті бағалау : Критерий арқылы бағалау, мұғалімнің бағалауы; Блум таксаномиясын негізге ала отырып бағалау; сыныптың бағалауы; Өзін өзі бағалау;
Суммативті бағалау. Тест арқылы
| Дарынды, талантты оқушыларға арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық, постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.
| Интерактивті тақта Әдістемелік басылымдар Үлестірмелі карточкалар Ғаламтор, Оқулық.
| ||
1. | Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері және графиктері-1сағат Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін еске түсіру, есептер шығаруда қолдануға және графиктерін тұрғызуды үйрету
| топқа бөлу /бойларына байланысты төмен және жоғары дәрежелі сұрақ/ Д.Е.Ж. жұмыс: Ойлан, жұптас, бөліс әдісі ұсыныс | (А) Функциялардың қасиеттерін біледі (В) функциялардың қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады (С) функцияның графиктерін тұрғыза алады | Ынталандыру ретінде жауаптары толық болса, «тамаша жауап», «өте жақсы», «жарайсың» деген сөздерді қолданамын, егер жауабы толық болмаса «әліде ойланып көрші», «тағы не айтуға болады» т.б сөздерді қолданып отырамын, балдық жүйемен критерий арқылы бағаланады | Постер дайындау және оны қорғау | Алгебра 10сынып Дидактикалық материалдаржинағы Постер Ұялы телефон қолданылады.
| |
2. | Тригонометриялық теңдеулер шешу-1сағат Кері тригонометриялық функциялар мен аргументтегі кейбір сан мәндеріне байланысты бұрышты анықтауды білу, теңдеу шешу барысында жалпы және дербес формулаларын білу және оларды есептер шығаруда қолдану | топқа бөлу / «Атом және молекула» жеке жұмыс /тест/ постер қорғау Деңгейлік тапсырмалар
| (А) Кері тригонометриялық функциялардың аргументтегі кейбір сан мәндеріне байланысты бұрышты анықтай алады, қарапайым деңгейдегі теңдеулерді шешеді В) ортаңғы деңгейде теңдеулерді шешеді С) жоғары деңгейлі теңдеулерді шешеді | Формативті бағалау Критерий бойынша өзін-өзі бағалау, топтық бағалау , рефлексия парақтары | Деңгейлік тапсырмалар орындау Постер дайындау және қорғау | Оқулық, АКТ: activstudio Үлестірмелі парақтар
| |
3. | Тригонометриялық теңсіздіктер шешу-1сағат Сағат тілі бойымен және сағат тіліне қарсы бағытты ажыратып, доғаға сәйкесті бұрышты анықтауды, теңсіздік шешуге үйрету | Тренинг «Ерекше комплимент айту»
Доп лақтыру постер қорғау Деңгейлік тапсырмалар
| (А)Тригонометриялық функциялардың атауына сәйкес осьтерді біледі; (В) теңсіздік таңбасына сәйкесті доғаны анықтай алады (С)Доғаға сәйкес келетін бұрышты анықтап, теңсіздік шешу | Формативті бағалау: Критерий бойынша өзін-өзі бағалау, топтық бағалау , рефлексия парақтары | оқулық, дидактикалық материалдар жинағы, АКТ-ны қолдану | ||
4. | Туындыны есептеу | топқа бөлу / «Атом және молекула»/; жеке жұмыс /тест/ Деңгейлік тапсырмалар
| (А) амалдарға қатысты туынды табу ережелерін біледі (В) қарапайым функцияның туындысын таба біледі (С) күрделі функция туындысын таба біледі | Критерий бойынша өзін-өзі бағалау, топтық бағалау , | Деңгейлік тапсырмалар орындау Постер дайындау және қорғау | Оқулық, Үлестірмелі парақтар | |
5 | Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі. Функцияның аралықтағы ең үлкен жəне ең кіші мəндері. Туынды практикалық есептерді шығаруда қолдану | топқа бөлу / «түстер бойынша»/; Мозайка әдісі жеке жұмыс
| (А) туынды таба біледі (В) жанаманың теңдеуін жаза біледі (С) бұрыштық коэффициент , бұрышты таба біледі | Критерий бойынша өзін-өзі бағалау топтық бағалау , | жеке тапсырмалар орындау Постер дайындау және қорғау | Оқулық, Үлестірмелі парақтар | |
6 | Туынды көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу | тренинг « ия/жоқ» топқа бөлу / «жұп/тақ»; Мозайка әдісі жеке жұмыс
| (а) туынды таба біледі (В) функцияның өсу кему, ойыс және дөңес, кризистік нүктелерін таба біледі (с) функццияны толық зертеп , графигін тұрғыза біледі | Критерий бойынша өзін-өзі бағалау, топтық бағалау , | жеке тапсырмалар орындау Постер дайындау және қорғау | Оқулық, Үлестірмелі парақтар |
Алғашқы функция және интеграл
Қ/с | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздер | күні |
Алғашқы функция және интеграл Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл, Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі, интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі | Топтық жұмыс Ойлан, жұптас, бөліс әдісі Жеке жұмыс | (А)Алғашқы функция. Анықталмаған интегралды есептей біледі (В)Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі (С)интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
| Дарынды, талантты оқушыларға арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық, постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.
| Интерактивті тақта Әдістемелік басылымдар Үлестірмелі карточкалар Ғаламтор, Оқулық | ||
1. | Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл. Алғашқы функцияның негізгі қасиеті Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл ұғымдарымен, олардың қасиеттерімен таныстыру | Интеграл неге анықталмаған деп аталады? Проблемалық сұрақ туғызу Есептер шығару
| (А) Алғашқы функция ұғымын түсінеді (В) Алғашқы функция қасиеттерін біледі (С) Алғашқы функция қасиеттерін есептерде қолдана алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Кестелер мен таблицалар | |
2 | Алғашқы функцияны табу ережелері | Есептер шығару | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар Жинағы Кестелер мен таблицалар | ||
3 | Қисықсызықты трапеция. Қисықсызықты трапецияның ауданы. | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | (А)қисықсызықты трапеция ұғымымен танысыды (В)қисықсызықты трапеция ауданын табуды үйренеді
| Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Кестелер мен таблицалар | |
4 | Қисықсызықты трапеция. Қисықсызықты трапецияның ауданы. | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо | (А)қисықсызықты трапеция ұғымымен танысыды (В)қисықсызықты трапеция ауданын табуды үйренеді (С)берілген функция үшін алғашқы функцияны анықтау үшін біліммдері кеңейеді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар Жинағы Кестелер мен таблицалар | |
5 | Анықталған интеграл.Ньютон-Лейбниц формуласы | түртіп алу ББҮкестесі | (А) Ньютон-Лейбниц формуласын біледі (В) анықталған интегралды есептей алады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Кестелер мен таблицалар | |
6 | Анықталған интеграл.Ньютон-Лейбниц формуласы | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | (А) Ньютон-Лейбниц формуласын біледі (В) анықталған интегралды есептей алады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Алгебра 11сынып Кестелер мен таблицалар | ||
7 | Интегралдау. | Жәрмеңке | (А)алғашқы функцияны таба біледі (В)Қисықсызықты трапеция ауданын есептей алады (С)Анықталған интегралды есептеу дағдылары қалыптасады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы Кестелер мен таблицалар | ||
8 | Интегралдау. | Жеке жұмыс | (А)алғашқы функцияны таба біледі (В)Қисықсызықты трапеция ауданын есептей алады (С)Анықталған интегралды есептеу дағдылары қалыптасады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | логикалық тапсырмалар | ||
9 | Анықталған интегралды ауданға берілген геометриялық есептерді шешуде қолдану | Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар қою | (А)алғашқы фунция табу кестесін біледі (В) анықталған интегралды есептей алады (С) ауданға берілген геометрияық есепті есептей біледі
| Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы Кестелер мен таблицалар | |
10 | Анықталған интегралды көлемге берілген геометриялық есептерді шешуде қолдану | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану ББҮкестесі | (А)алғашқы фунция табу кестесін біледі (В) анықталған интегралды есептей алады (С) көлемге берілген геометрияық есепті есептей біледі
| Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы Кестелер мен таблицалар | |
11 | Анықталған интегралды физикалық есептерді шығаруда қолдану | Топтық жұмыс СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Мозайка | (А)алғашқы фунция табу кестесін біледі (В) анықталған интегралды есептей алады (С) физикалық есетерді шығара біледі
| Мұғалімнің бағалауы Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы Кестелер мен таблицалар | |
12 | Бақылау жұмысы№1 «Алғашқы функция және интеграл» | Жеке жұмыс | (А) Алғашқы функцияны таба біледі (В) Анықталған интегралды есептей алады, Ньютон-Лейбниц формуласын біледі (С) Анықталған интегралды ауданға берілген геометриялық есептерді шешуде қолдана алады | Критериалды бағалау | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Үлестірмелі карточка | |
13 | Бақылау жұмысын талдау | топқа бөлу /нұсқаларына байланысты/; Ойлан, жұптас, бөліс әдісі | (А) Алғашқы функцияны таба біледі (В) Анықталған интегралды есептей алады, Ньютон-Лейбниц формуласын біледі (С) Анықталған интегралды ауданға берілген геометриялық есептерді шешуде қолдана алады | Формативті бағалау | Постер дайындау және оны қорғау | Үлестірмелі карточка |
Дәреже және түбір. Дәрежелік функция
Қ/с | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздер | күні |
1 | n-ші дəрежелі түбір жəне оның қасиеттері. n-ші дəрежелі арифметикалық түбір. | Топтық жұмыс СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. ББҮкестесі | (А)нақты санның түбірін таба біледі (В) нақты сан түбірінің қасиеттерін біледі (С) нақты санның ұасиеттерін есптер шығаруда қолдана біледі | Формативті бағалау | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы Кестелер мен таблицалар | |
2 | Рационал көрсеткішті дəреже жəне оның қасиеттері. | Түртіп алу | (А)Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі (В)Рационал көрсеткішті дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы Кестелер мен таблицалар | |
3 | Рационал көрсеткішті дəреже жəне оның қасиеттері. | Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар қою | (А)Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі (В)рацонал өрнектерді түрлендіре біледі (С)Рационал көрсеткішті дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы Кестелер мен таблицалар | |
4 | Иррационал көрсеткішті дəреже | Кубизм Джигсо стратегиясын пайдалану | (А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі (В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | логикалық тапсырмалар | Алгебра 11сынып Кестелер мен таблицалар | |
5 | Иррационал өрнек. Иррационал өрнектерді түрлендіру. | Ойлан, жұптас, бөліс әдісі | (А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі (В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі | Мұғалімнің бағалауы Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы | |
6 | Иррационал өрнек. Иррационал өрнектерді түрлендіру. | Ойлан, жұптас, бөліс әдісі | (А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі (В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі (С)Иррационал көрсеткішті дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді | Мұғалімнің бағалауы Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы | |
7 | Иррационал өрнектерді түрлендіруге есептер шығару | Ойлан, жұптас, бөліс әдісі | (А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі (В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі (С)Иррационал көрсеткішті дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар жинағы | |
8 | Иррационал өрнектерді түрлендіруге есептер шығару | Жәрмеңке | (А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі (В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі (С)Иррационал көрсеткішті дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді | Формативті бағалау | логикалық тапсырмалар | Үлестірмелі карточка |
ІІ- тоқсан
Қ/с | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздер | Күні |
9 | Иррационал теңдеу. Иррационал теңдеулерді шығару | Топтық жұмыс Ойлан, жұптас, бөліс әдісі Жеке жұмыс | (А)Алғашқы функция. Анықталмаған интегралды есептей біледі (В)Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі (С)интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
| Дарынды, талантты оқушыларға арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық, постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.
| Интерактивті тақта Әдістемелік басылымдар Үлестірмелі карточкалар Ғаламтор, Оқулық | |
10. | Иррационал теңдеу. Иррационал теңдеулерді шығару | Интеграл неге анықталмаған деп аталады? Проблемалық сұрақ туғызу Есептер шығару
| (А) Алғашқы функция ұғымын түсінеді (В) Алғашқы функция қасиеттерін біледі (С) Алғашқы функция қасиеттерін есептерде қолдана алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Кестелер мен таблицалар | |
11 | Иррационал теңдеулердің жүйелерін шығару. | Есептер шығару | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Дидактикалық материалдар Жинағы Кестелер мен таблицалар | ||
12 | Иррационал теңдеулердің жүйелерін шығару. | ||||||
13 | Иррационал теңсіздік. Иррационал теңсіздіктерді шығару. | ||||||
14 | Иррационал теңсіздік. Иррационал теңсіздіктерді шығару. | ||||||
15 | Иррационал теңсіздіктер жүйелерің шығару | ||||||
16 | Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі | ||||||
17 | Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі | ||||||
18 | Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияны дифференциалдау | ||||||
19 | Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияны интегралдау | ||||||
20 | Дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шығару | ||||||
21 | Дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шығару | ||||||
22 | Дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шығару | ||||||
23 | Бақылау жұмысы №2 «Дәреже және түбір . Дәрежелік функция» | ||||||
24 | Бақылау жұмысын талдау |
Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар
Қ/с | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздер | Күні |
Топтық жұмыс Ойлан, жұптас, бөліс әдісі Жеке жұмыс | (А)Алғашқы функция. Анықталмаған интегралды есептей біледі (В)Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі (С)интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
| Дарынды, талантты оқушыларға арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық, постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.
| Интерактивті тақта Әдістемелік басылымдар Үлестірмелі карточкалар Ғаламтор, Оқулық | |||
1 | Интеграл неге анықталмаған деп аталады? Проблемалық сұрақ туғызу Есептер шығару
| (А) Алғашқы функция ұғымын түсінеді (В) Алғашқы функция қасиеттерін біледі (С) Алғашқы функция қасиеттерін есептерде қолдана алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Алгебра 11сынып Кестелер мен таблицалар | ||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||