Конус қимасы мен жазбасы. Конус беттерінің ауданы
геометрия | 11 сынып | Сабақ №14 | |||
Сабақ тақырыбы: | Конус қимасы мен жазбасы. Конус беттерінің ауданы.
| ||||
Жалпы мақсат: | Оқушылар бұл тақырыпта конустың қимасын және беттердің аудандарын жетік меңгереді.қиық конусқа түсінік қалыптастырады. | ||||
Сілтеме: | 1. Геометрия оқыту әдістемесі 2.11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
| ||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | конустың қималарын сала біледі. Конус бетінің аудандарын есептеуді үйренеді, Қиық конус туралы түсініктерін жетілдіреді. | ||||
Негізгі идеялар: | Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады. | ||||
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы 3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы | ||||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2. Проблемалық сұрақтар қою. 3.Түсіндіру | ||||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері | ||||
Тапсырмалар: | Сұрақ-жауап, Есептер шығару. | ||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | фигуралар арқылы топқа бөлу. | Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді. | |||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) | Тақтада Цилиндр кескіні ілінеді. Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. | Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады | |||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Тақырыпқа кіріспе: Конустың жазықтықпен қимасы деп жалғыз нүктеден, цилиндрдің жасаушысынан немесе табанынан өзгеше фигураны, яғни конус пен жазықтықтың ортақ бөлігін айтады. Остьтік қималар тең бүйірлі үшбұрыш болатынын негіздеп береді.
№1 | Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. Жұмыс дәптерлеріне қысқаша формуларды жазу.
Есептерді тиімді тәсілдермен шығарып көрсетеді. | |||
ІV. Бекіту (5 мин) | № 4,5,Есепттің шартын түсіндіру. | Қиық конус сызбасын кескіндейді Көрсетеді: Өсьтік қимасын; Биіктігін Табандары жасаушысы
Оқушылар есептер шығарады. | |||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | №2, 3есептер қосымша материалдар жинау №5,6 қиық конус | Үй тапсырмасын тиянақтап алады | |||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалайды | |||
VII. Рефлексия (3 мин ) | Тақырыптың негізгі идеясын ашу | ББҮ | |||