Қиық конус

геометрия11 сыныпСабақ №15
Сабақ тақырыбы:Қиық конус
Жалпы мақсат:Оқушылар бұл тақырыпта конустың қимасын және беттердің аудандарын жетік меңгереді.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Қиық конус туралы толық мәліметке ие болады
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) фигуралар арқылы топқа бөлу.Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Тақтада конус   кескіні  ілінеді. Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.Берілген сұрақтарға жауап іздейді бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Тақырыпқа кіріспе: қиық конусқа түсінік

Остьтік қимасы  тең бүйірлі трапеция болатынын негіздеп беру

Сызбасын кетіру

 

№5

Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Жұмыс дәптерлеріне  формуларды  жазды.

 

   Есептерді шешеді

ІV. Бекіту    

(5 мин)

Қиық конус

Қиық конустың биіктігі

Қиық конустың бүйір беті ауданы , толық беті ауданы-түсінік беру

Қиық конустың өсьтік қимасы тең бүйірлі трапеция

№ 4,5,Есепттің шартын түсіндіру.

Қиық конус  сызбасын кескіндейді

Көрсетеді:

Өсьтік қимасын;

Биіктігін

Табандары

жасаушысы

Формулаларды біледі

есептер шығарады.

V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№7-9есептер

Теоермаларды оқу

Үй тапсырмасын белгілеп тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашуЕкі жұлдыз бір тілек