Тік призманың көлемі
геометрия | 11 сынып | Сабақ №23 | |||
Сабақ тақырыбы: | Тік призманың көлеміі
| ||||
Жалпы мақсат: | Оқушылар тік призма көлемі формулаларын есептерде қолдануды жетік меңгереді. | ||||
Сілтеме: | 1. Геометрия оқыту әдістемесі 2.11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
| ||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Тік призманың көлемі формулансын есептеуде қолдана алады, біледі. | ||||
Негізгі идеялар: | Кеңістіктегі геометриялық денелердің көлемін есептеуді біледі. | ||||
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы 3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы | ||||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2. Проблемалық сұрақтар қою. 3.Түсіндіру | ||||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері | ||||
Тапсырмалар: | Сұрақ-жауап, Есептер шығару. | ||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | жұпқа бөлу. | Оқушыларөздері жұптасады | |||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) | Айналу денелері жайлы қысқаша -қайталау кескіні ілінеді. Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. | Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады | |||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Теорема: тік призманың көлемі оның табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең яғни V=Sт ∙Н Теореманың дәлелдеу | Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. Жұмыс дәптерлеріне көлем формулаларын түртіп алады Есептерде тиімді қолданады
| |||
ІV. Бекіту (5 мин) | Алты бұрышты тік призманың көлемін қорытып шығарып түсінік беру | Оқушылар есептер шығарады. | |||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | №3 -4септер қосымша материалдар жинау | Үй тапсырмасын тиянақтап алады | |||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалайды | |||
VII. Рефлексия (3 мин ) | Тақырыпқа Сұрақ –жауап | Екі жұлдыз бір тілек | |||