Пирамиданың көлемі

геометрия11 сыныпСабақ №24
Сабақ тақырыбы:Пирамиданың көлемі
Жалпы мақсат:Оқушылар пирамиданың  көлемі формуласын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

«Талапкерге» есептер жинағы (Көкшетау баспасы)

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Пирамиданың ,бұрыс пирамиданың көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық денелердің көлемін есептеуді біледі формулаларды қолданады
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) фигуралар арқылы топқа бөлу.Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Тік призманың көлемі теоремасын тұжырымдау

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады,

бірін бірі толықтырады

ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)16- теорема: пирамиданың көлемі оның табанының ауданы мен биіктігінің көбейтіндісінің үштен біріне тең яғни

V= Sт∙Н         Табаны дөңгелек

Есептер шешу:

№1,2

№5,6,7

Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді

.түсінбеген , білмеген жерлерін сұрақтар мен толықтырып алады.

Жұмыс дәптерлеріне формуланы жазады сызбаларын кескіндейді

 

   Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.

ІV. Бекіту    

(5 мин)

№9  №8 есепетрді шешуОқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№3 -4септер

қосымша материалдар жинау

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашу«Білемін Білдім»