Пирамиданың көлемі
геометрия | 11 сынып | Сабақ №24 | |||
Сабақ тақырыбы: | Пирамиданың көлемі | ||||
Жалпы мақсат: | Оқушылар пирамиданың көлемі формуласын есептерде қолдануды жетік меңгереді. | ||||
Сілтеме: | 1. Геометрия оқыту әдістемесі 2.11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011 «Талапкерге» есептер жинағы (Көкшетау баспасы)
| ||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Пирамиданың ,бұрыс пирамиданың көлемін есептеуді біледі. | ||||
Негізгі идеялар: | Кеңістіктегі геометриялық денелердің көлемін есептеуді біледі формулаларды қолданады | ||||
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы 3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы | ||||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2. Проблемалық сұрақтар қою. 3.Түсіндіру | ||||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері | ||||
Тапсырмалар: | Сұрақ-жауап, Есептер шығару. | ||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | фигуралар арқылы топқа бөлу. | Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді. | |||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) | Тік призманың көлемі теоремасын тұжырымдау Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. | Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады | |||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | 16- теорема: пирамиданың көлемі оның табанының ауданы мен биіктігінің көбейтіндісінің үштен біріне тең яғни V= Sт∙∙Н Табаны дөңгелек Есептер шешу: №1,2 №5,6,7 | Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді .түсінбеген , білмеген жерлерін сұрақтар мен толықтырып алады. Жұмыс дәптерлеріне формуланы жазады сызбаларын кескіндейді
Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады. | |||
ІV. Бекіту (5 мин) | №9 №8 есепетрді шешу | Оқушылар есептер шығарады. | |||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | №3 -4септер қосымша материалдар жинау | Үй тапсырмасын тиянақтап алады | |||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалайды | |||
VII. Рефлексия (3 мин ) | Тақырыптың негізгі идеясын ашу | «Білемін Білдім» | |||